מתברר שהבשורה החדשה בגזרת "איך נגרום לנשים להרגיש רע ביחס לגוף שלהן ועל ידי כך נרוויח כסף" היא נוסחה מתמטית שקובעת את הפרופורציות לשד המושלם. מחקר חדש מצא שהשד המושלם הוא כזה ש-55% אחוז מגודלו נמצא מתחת לפטמה, ו-45% הנותרים נמצאים מעליה. בנוסף לכך, על הפטמות לפנות מעלה ב-20 מעלות.

 

עוד באון לייף:

 

הנתונים האלה הם פרי עבודה של שלושה חודשים, שנאספו במחקר שערך המנתח הפלסטי ד"ר פטריק מלוצ'י מהמרכז הרפואי "רויאל פרי" בלונדון. במחקר השתתפו יותר מ-1,300 גברים ונשים, שדירגו 100 זוגות שדיים. 87% מהם הסכימו על העובדה ששדיים אשר ניחנו ביחס 45:55 הם אטרקטיביים יותר. אגב, ממש כמו של הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון והכוכבות סקרלט ג'והנסון ומייגן פוקס.

 

צילום: shutterstock

 

המניע למחקר, אומר ד"ר מלוצ'י לעיתון הבריטי "דיילי מייל", הוא התדמית שיצאה לניתוחים הפלסטיים: "בעבר, רוב הנשים נכנסו לקליניקה במחשבה שהן הולכות לקבל שני כדורי פוטבול עגולים, כיוון שהמלאו?ת של השד החמיאה לבגדים. אבל בעירום השדיים העגולים האלה הם פחות אטרקטיביים".

 

עוד הוא מוסיף ש"רוב המנתחים פשוט מילאו אחר הבקשות של נשים, וכך לניתוחים הפלסטיים נוצרה תדמית רעה, שלפיה הם מקדמים דימוי גוף מזויף ומעוות. אני לא אומר שעל נשים להתאים עצמן לאידיאל שעובד גם בבגדים וגם בעירום, זה בסך הכל נותן למנתחים ברחבי העולם מפת דרכים טכנית ואסתטית, להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור כל אישה שבוחרת לעבור הגדלת חזה".

 

צילום: shutterstock

 

זהו, אפשר לנשום לרווחה, חוסר הביטחון של נשים בנוגע לגוף שלהן הוא מדעי עכשיו. למעשה, טוב נעשה אם כל אחת מאיתנו תוציא עכשיו מחשבון ומד זווית, כדי שתוכל לראות היכן היא עומדת ביחס לנוסחה המתמטית הזאת. כי ככה זה - יש שדיים טובים ויש טובים פחות.

 

וכאילו לא די בנוסחה המושלמת לשדיים המושלמים, הגדיל ד"ר מלוצ'י לעשות, ונתן שם לחזה העילי הזה. השם הנבחר, תחזיקו חזק, הוא "שדיים מזמינים" (Beckoning breast). כן.
 

אז מה היה לנו כאן? מחקר שמייצר היררכיה של שדיים (לטובת התדמית של הניתוחים הפלסטיים. נניח), קובע עבורנו כיצד על השדיים שלנו להיראות ברמת האחוזים והזוויות, ולבסוף גם מפקיע אותם מאיתנו ופוסק שהאיבר הזה בכלל לא נועד עבורנו (או עבור התינוקות שלנו). הו לא, לחזה הנשי יש מטרה אחת בלבד: להזמין את הגברים לקיים איתנו יחסי מין. אני כבר רואה את ההגנות המשפטיות של גברים שתקפו מינית: "מה אתם רוצים? השדיים המזמינים שלה פיתו אותי!".

 

וכאשר נדרש הדוקטור למטרת המחקר, הוא בחר כמובן במניע אלטרואיסטי: הוא גם מסייע לנו, הנשים, לשמור על האטרקטיביות של השדיים שלנו - הן בעירום והן בבגדים; והוא גם עוזר לאחיו הפלסטיקאים - אלה שחותכים, מותחים, שואבים ומגדילים, על מנת שאנחנו נתחיל להתקרב לאיזשהו סטנדרט יופי בלתי אפשרי.

 

אולי יום אחד, באמצעות "מפת הדרכים הטכנית והאסתטית" שכל הפלסטיקאים מתווים עבורנו, נהפוך כולנו לגוש רקמות מעוצב ומחושב לעילא, שכל תפקידו הוא להיות מזמין וזמין כל עת.