לא מעט נכתב ונאמר על הפרסומת הקודמת של "קרולינה למקה" – למי שלא זוכר, אזכיר – מדובר בגבר נאה שנוסע בסאבווי ורואה את בר רפאלי רוקדת על המוט, אך כאשר הוא מרכיב משקפיים מיד המראה משתנה - במקום בר רפאלי הוא רואה אישה מלאה. מבטו ממלא תשוקה מתחלף במבט מאוכזב. אך הפרסומת הזאת, שזכתה לתואר של אחת הפרסומות השוביניסטיות ל-2014, מחדדת את האמירה שאישה מלאה לא יכולה להיות אטרקטיבית, סקסית ולעורר תשוקה - אלא רק אם הגבר לא רואה טוב.

 

אחרי ביקורת במדיה החברתית, הפרסומת שודרה במתכונת קצרה (האישה השמנה ירדה בעריכה), על מנת להרגיז קצת פחות את הצופות. הפרסומת החדשה של המותג נראית בהצצה ראשונה, שונה ומרעננת – כשברקע מתנגן השיר על דימוי גוף ועל קבלת העצמי בכל מידה (it's all (about the bass. אך ככל שמסתכלים בפרסומת לעומק מבינים שהיא שוב נותנת לנו את אותו הדבר בעטיפה חדשה. בר רפאלי (הפרזנטורית של החברה ומי שמחזיקה באחוזים ממנה) ואוריאל יקותיאל רוקדים, לבושים בבגדים שחורים-לבנים, ומאחוריהם רקע משתנה באותם צבעים. בפריימים בודדים ניתן לראות איש שמן שרוקד לצלילי המוזיקה.

 

מתוך הפרסומת. צילום מסך

 

למרות, שכידוע, העולם אינו מתחלק לשחור ולבן, בפרסומת מראים לנו שגוונים של אפור קיימים רק בסרט המדובר של השנה (וספק אם גם שם ניתן למצוא אותם). יש את בר רפאלי, העונה באופן מוחלט לסטנדרטים של אישה מושלמת: רזה, חטובה, צעירה, בלונדינית. יש את אוריאל יקותיאל, שלמרות שמוסיף לפרסומת טאצ' קווירי, שונות ואסתטיקה נהדרת, גם הוא בחור נאה ורזה - גם כאן יש קליעה לדימוי גוף מסוים וסטנדרטי.

 

רק אותו בחור מלא בפרסומת נראה שונה מבחינת מבנה הגוף. רואים אותו על המסך רק במשך מספר שניות. ומה עם כל הנשים השונות והיפות האחרות, במידות שונות? ללא פוטושופ, כפי ששרה מייגן טריינור (בת ה- 20, שסיפרה אחרי שהשיר הפך להצלחה מסחררת, שסבלה בנערותה מבעיות של דימוי גוף)? אותן דמויות ריאליות, שאנו פוגשות כל יום - נשים בגילאי 45+ , מלאות יותר או פחות, נמוכות או בגובה ממוצע, נשים עם צבעי עור שונים?

 

מתוך הפרסומת. צילום מסך

 

אותן שוב שכחו, נשים אלו נשארות שקופות בפרסומות למרות שהן – אנחנו - קיימות.

איך בר רפאלי יכולה לקדם את מה שאינה מציגה? הגיע הרגע לתת זמן מסך לנשים אמיתיות, לא דוגמניות, ללא פוטושופ, כמו שהן. ואז יותר ויותר אנשים יוכלו להזדהות עם המילים של אותו השיר מהפרסומת -Cause every inch of you is perfect, From the bottom to the top .