התגובות לא איחרו להגיע:

"למה לעזאזל שהיא תרוץ בבגד כזה? פרסומת נוראית! לא אשקר שהיא אימא עם גזרה יוצאת דופן, אבל מה עבר לכם בראש?".

"אני מקווה שהיא רצה למקדונלדס, כי היא רזה מדי. זו לא תמונה שכדאי להראות לאימהות צעירות".

"הא.. זה מה שלא עשיתי בסדר עד היום? אני צריכה לרוץ עם הבת שלי בעגלה של בוגבו, כדי להשיג בחזרה אחרי הלידה את הגזרה שלי לקראת הקיץ.."

 

והיו גם כמה אמהות שלא ראו בעיה במודעה. הנה תגובה שיצאה נגד התגובות הזועמות: "זה לא באמת שהיא רצה ביום-יום עם שיער ואיפור מושלמים.. תפסיקו להיות צרי עין".

 

סתם כדי לקבל פרספקטיבה, קבלו הצצה לעולמה של אישה אחרי לידה: הגוף דואב, הגזרה רחוקה מלהיות מושלמת ועור הפנים שלך רחוק מלהיות זוהר בגלל מחסור משמעותי בשעות שינה. מוצרי החברה, שניתן גם  להשיג גם בישראל במחירים מאוד יקרים (העגלה הזולה באתר מוצעת במחיר של 3500 ? ועגלת תאומים במחיר 8290 ?) בטח ובטח לא מתאימים לזוג הממוצע. עכשיו החברה הזו מציבה גם מודל בלתי אפשרי של אמהו?ת – קמת בבוקר אחרי לילה לא פשוט כשאת טרוטת שינה? מה שנשאר לך לעשות זה ללבוש את הביקיני (זה שמתאים לך בול במידה שלפני הלידה) וצאי לרוץ. כן, בטח. ככה בטוח נראות ומרגישות רוב האמהות בעולם.

 

התמונה שפורסמה בעמוד הפייסבוק של החברה