אם הקמתן סטרטאפ, או שאתן בשלב הראשוני שלו - כדאי לנסות ולקחת את המיזם או את הסטרטאפ שלכן קדימה, חשוב לשים לב לשלב המשקיעים ועם מי אתן רוצות לשתף פעולה. דרך אחת שלא הרבה מכירים היא לפתח את הסטרטאפ שלך דרך ארגונים גדולים: זה מאפשר למידה ושכלול מערכת על בסיס הדאטה שקיים בארגון הגדול עצמו. זה יכול להיות מציאת פתרון טכנולוגי בתוך הארגון עצמו - וישראל, כידוע, היא מקום נהדר לפיתוחים מהסוג הזה. ישנן בישראל הרבה חברות וארגונים שיכולים לעזור לכן לפתח את המוצר שלכן. 

 

עוד באון לייף:

 

בשיתוף פעולה עם חברות גדולות וארגונים, אתן יכולות להשתמש ביכולת שלהם כערוץ הפצה ללקוחות פרטיים / עיסקיים, ליצור שיתוף פעולה שבו אתן מקדמות את המוצר שלכן יחד עם החברות - עבור הלקוחות של החברות הגדולות.

גם פרסום הוא פלטפורמה שיכולה לעזור לכן למנף. בסופו של דבר - מדובר במודעות. יש לכן מוצר מדהים וצריך להגיע ולפרסם אותו.

 

 

טיפים מנצחים לפגישות עם משקיעים

גם להיפגש עם ארגונים כאלה, חשוב לדעת איך לעשות את זה נכון ואיך זה יכול להצליח.

1. דבר ראשון - רעיון טוב זה חשוב, אבל זה לא מספיק בדרך כלל. כדאי לבוא עם demo, ובדקו שהוא עובד. כשהחברות רואות בעיניים את המוצר -  הן נדלקות, כשהם רק שומעים על הרעיון, היושבים מולכם עלולים להיות הרבה יותר סקפטיים.

 

2. הבנה עיסקית של הצורך שהמוצר שלכם עונה עליו.  זה לא רק מספיק לבוא עם מוצר וזהו, חשוב לספר איך התעורר הצורך, מאיפה הגעתם ועל איזה צורך עונה המוצר. חשוב להראות רלוונטיות. 

 

3. לא חייבים להמציא את הגלגל. זה בסדר אם יש מתחרים שעושים דברים דומים לשלכם. תספרו, תראו שאתם מכירים את השוק, ותראו במה אתן שונות, איך את תעשי את זה אחרת. 

 

 

צפו בנאום המלא של טניה טלמון מתוך ועידת אינטרנט ומובייל של און לייף:

 

 

*טניה טלמון - מנהלת מחלקת פיתוח עיסקי בישראכרט