התחלתי לפני חמש שנים לעשות סטנדאפ, וזה לא היה כמו היום. היום זה תור הזהב של הסטנדאפ הנשי: יש תכניות טלוויזיה, מלא סטנדאפיסטיות, זה כבר ממש לגיטימי. לפני חמש שנים זה לא היה ככה, היה אותי ועוד מישהי, וגם היא חשדו שהיא הייתה פעם גבר, לא היה ברור בכלל. כשאמרתי לאמא שלי שאני רוצה לעשות סטנדאפ, היא התפחלצה ולא הבינה. "מה? סטנדאפיסטית? מה קשור? מה, את רוצה להיות לי שחר חסון?" היא לא הבינה. אחרי שנתיים שעשיתי סטנדאפ, באתי לאבא שלי ואמרתי לו: "אבא אני מרגישה שאתה לא מאמין בסטנדאפ שלי". הוא הסתכל עלי ואמר לי: "מה? את עושה סטנדאפ?"

 

עוד באון לייף:

 

אז איך הכל התחיל? זה היה מסוג הדברים שלא ברור איך הם מתחילים. הלכתי לעשות קורס קומיקאים עם חברה טובה, והיינו עושות מערכונים כאלה, ופתאום היא עזבה. היא החליטה שהיא זמרת וזה לא מתאים לה. אני נשארתי לבד אחרי ששילמתי הרבה כסף והמורה אמר לי: טוב, אין ברירה. את לא יכולה להיות פה סתם. תעשי סטנדאפ. "מה? אני לא עושה שום סטנדאפ, עזוב אותי". נורא חששתי ופחדתי, אבל הצלחתי להכין חמש דקות על האקס שלי, שהיה משהו משהו, לוזר ככה, מהסוג המוצלח. גם שחקן, גם מעשן ג'וינטים, יורד עלי שאני לא מוכשרת, בקיצור סיפור הצלחה. כתבתי עליו ועשיתי את הסטנדאפ הראשון בחיי - חמש דקות מול הכיתה. וזה היה מדהים! זאת היתה אופוריה מטורפת.

 

לעמוד הפייסבוק של מור:

 

 

הזמינו אותי לירושלים לספר איך התגלגלתי להיות סטנדאפיסטית בועידת נשים ועסקים(?!) ואפילו הצלחתי להתעורר בזמן, היה מוזר אבל כיף

Posted by Mor Chen on Wednesday, March 16, 2016

 

החלום שלי היה להרוויח מסטנדאפ, ובמקביל התחלתי לעשות סרטונים בפייסבוק. פתאום הם נהיו נורא מצליחים ומלא לייקים ומלא עוקבים, והתחלתי לקבל פתאום מלא בקשות. היום אני מתפרנסת לגמרי מסטנדאפ, אני מחזיקה דירה בתל אביב שכולנו יודעים עד כמה זה יקר, לבד, ואני מתפרנסת יפה מאוד ממשהו שלפני חמש שנים כולם, אמרו לי שאי אפשר להתפרנס מזה.

 

המסר שלי אליכם - תאמינו ואל תקשיבו לאף אחד. כולם מפגרים. אף אחד לא יודע כלום. את רוצה משהו, את אוהבת משהו, את טובה בזה, תעשי את זה. נכון, את תהיי הומלסית בהתחלה, אולי שנתיים שלוש, אבל בסוף הכל יגיע. אוקיי? הכל מגיע. הכסף, ההכרה, האהבה, whatever, אצלי עדיין לא הגיע כלום ואני עדיין הומלסית, אבל לאט לאט זה קורה, וזהו. ואני אוהבת אתכם.

 

צפו בנאום המלא מתוך ועידת נשים ועסקים של און לייף בשיתוף עיריית ירושלים: