אתם בדייט ראשון, במסעדה. את מתיישבת מולו והמחשבות מתחילות להציף אותך. 'מה בא לי לאכול? רגע לא, אין מצב אני לא אוכלת מולו פסטה, טוב אולי סלט, אבל בא לי סטייק, אז נראה מה הוא רוצה קודם ונחליט'. האוכל מגיע ואת עוד מוטרדת 'איך אני נראית? למה אני מובכת לאכול מולו?! יש לי משהו בין השיניים? אכלתי מהר מדי בלי לשים לב'. השיחה זורמת ונחמד לכם אבל את במחשבות על זה שבא לך להזמין קינוח אבל לא נעים.

 

אתם בסוף דייט שלישי והערב נגמר באחד הבתים ומהר מתגלגל לכיוון המיטה, את שלב המזמוזים את מעבירה במחשבות כמו 'מה הוא יחשוב עלי מחר?', 'איך אני מריחה?', 'הוא חושב שיש לי תחת שמן? למה הוא לא אמר לי שאני יפה?'... ובינתיים הסקס מתחיל, וזה לא ממש כמו שאת אוהבת, אבל גם לא נעים לך להגיד מה את רוצה, הוא גומר. את משמיעה אנחות של שובע, שיהיה לו ברור שנהנית ומחייכת אבל בפנים את עוד רעבה. בא לך להזמין קינוח אבל לא נעים.

 

תשוקה, יצר, רעב ורצון לטרוף. אלו לא הצדדים שלימדו אותך להחצין, לא אותך - האישה המתוקה, העדינה, המנומסת. עולמן הגופני-רגשי של נשים מתנהל פעמים רבות באופן דומה ביחסן למין ולאוכל. כמה מותר לי לצרוך ללא בושה או אשמה? האם אני יכולה לאכול יותר ממנו? איך אני מרגישה כשאני אוכלת לבד? מה אני יכולה לעשות אם העובדה שלפעמים התשוקה שלי רוצה לפרוץ החוצה ולזלול את העולם? למה אני אוכלת פעם אחר פעם ג'אנק-פוד אם אני יודעת שאני סתם פוגעת בעצמי, במקום להעניק לעצמי את הטוב ביותר. האם מגיע לי בכלל?

 

לא במקרה יש לנשים שתי זוגות שפתיים, גם אלו וגם אלו מעניקות להן פתח לביטוי עצמי, לקבלה, לעונג ולתקשורת. אך נשים רבות מאמצות קודים חברתיים של צניעות, שתיקה וניסיון לצמצם את הגוף שיהיה הכי קטן שרק אפשר ונבלעות בתוך החלל שנותר. עולם המיניות הסוער המהווה את הווייתן הטבעית נדחק מטה ומדוכא יחד עם העוצמה, הלהט, היצירתיות והתשוקה המאפיינת נשיות במלוא תפארתה. פמיניזם במובן הכי רחב שלו הוא הזכות של כל אישה לדעת את עצמה באופן עמוק ואותנטי ולתת לכך ביטוי חופשי. אישה שבוחרת להיות קשובה ומחוברת למיניותה ולתת לה לגיטימציה וקול תחווה את עצמה בעונג ובעוצמה ולא רק בהקשרים מיניים. החירות להיות מי שאת ולתפוס מקום בעולם יכולה לקבל ביטוי גם על רחבת הריקודים, בשיחה על פוליטיקה ובבקשה להעלאה במשכורת.

 

אתם בסוף דייט חמישי והפעם החלטת שהמסכות יורדות ואתם מתחילים לתקשר באמת, קרוב ואינטימי. התקשורת המילולית החדשה מזמינה אתכם לתקשר אחרת עם הגוף ואתם פוצחים בסעודה מינית שהיא חגיגת חושים מטריפה. מחול של יצרים שיש בו המון מנות קטנות ומגוונות, ואתם מאכילים זה את זו עם האצבעות במשחק חושני מהפנט. בלי אתה ואז אני, בלי לדפוק חשבון, בלי פחד. הנאה פשוטה, מספקת, מרטיטה. מאותו יום והלאה התפריט שלך הולך ומתרחב כי אם כבר חגיגה קולינרית אז אפשר להמשיך ולהעיז, לפעמים לבחור בסוער, לפעמים ברך, לפעמים מתוק ולעתים זנותי, יום אחד פסטה ויום אחרי סושי, היום טעמת גבר, מחר אולי אישה?