חנוכה, כריסמס או אפילו פסטיבוס, הם ללא ספק חגים צבעוניים ומעוררי השראה, אבל בשנים האחרונות יש להם שם נרדף - בהלת הסיילים והמתנות הגדולה. חנויות ורשתות ברחבי אמריקה ואירופה מכריזות מדי תקופה זו בשנה על הכריסמס סייל, ובהתאם לכך מוצאות עצמן תחת מתקפה של קוני מתנות אחוזי אמוק. רק בבריטניה למשל, חוזים שיותר מ-50 מיליון פאונד יבוזבזו ברחבי המדינה במסגרת הקניות לחג.

 

עוד ב- Onlife

 

עכשיו מסתבר שאנחנו דווקא יכולים להצטרף לחגיגה, אפילו בלי לטוס לשם. אתרי האינטרנט און ליין הבינו את הפוטנציאל הגלום בהנחות הענק האלה והם מעניקים אותם גם במכירה מקוונת. אז מה תוכלו לקנות ואיפה, ואולי אפילו תוכלו לשלוח משהו לקרובים בחו"ל.

Asos.com

הבונוס: המשלוח חינם.

רשת האופנה הבריטית נחשבת לאחת המוצלחות באנגליה והחנות המקוונת שלהם מצליחה לא פחות ברחבי העולם. מדובר בהיכל וירטואלי קסום שמציע קולקציות מצוינות של בגדים ונעליים לגברים, נשים וילדים במחירים שנעים מכמה עשרות פאונדים ומגיעים גם אל מעל לאלף וטווח מידות רחב.

 

הבעיה היא שביום יום עלות המשלוח לישראל יכולה להיות אסטרונומית. היא מתחילה ב-10.5 פאונד ועולה ככל שתזמינו יותר פריטים. אלא שבחג המולד, החנות מציעה לכלל לקוחותיה משלוחים חינם לכל חלקי העולם, מה שיכול לחסוך לכם מאות שקלים, וזה לפני שהתחלנו לדבר בכלל על ההנחות על הבגדים, שיכולים להגיע ל-70 אחוזים.

 

Strawberrynet.com

הבונוס: בשמים ב-60 אחוז הנחה.

אחת מחנויות הקוסמטיקה הראויות ביותר און ליין, שמציעה לא מעט הנחות גם בשאר חלקי השנה, השיקה את מכירות הכריסמס שלה כבר בנובמבר ומציעה שלל דילים שווים ביותר: 250 בשמים מובילים ב-60 אחוז הנחה.

 

בנוסף, תמצאו שם גם מוצרי קוסמטיקה של מותגים כמו דיור, אליזבת ארדן, דקלאור, קליניק, לנקום ורבים אחרים בהנחות די מטורפות, שנעות בין 30 ל-70 אחוז הנחה (כך למשל, ערכה לפנים מסדרת מילניום של אליזבת ארדן תעלה 220 שקלים בלבד, במקום 750 שקלים בארץ – תאמינו לנו, בדקנו).

 

והנה עוד מתנה מסנטה: משלוח חינם לכל העולם.

 

Amazon.com

הבונוס: קינדל במאה דולר.

עוד מקום קלאסי לערוך בו את השופינג המקוון  באמאזון אפשר להצטייד בהכל, מספרים, סרטים וצעצועים, דרך בגדים של מותגים נבחרים וקוסמטיקה, מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים.

 

בשבוע שעבר הכריזו באתר שלכבוד חג המולד, הם יציעו לגולשים שלהם להצטייד בדגם החדש ודמוי הטאבלט של קינדל, קורא הספרים האלקטרוני שלהם, במחיר משעשע של 109 דולר, פלוס 15 דולר למשלוח (נכון להיום, הוא עולה יותר מאלף שקלים).

 

בנוסף, ה-cyber Monday (מכירת און ליין מיוחדת שמתרחשת ביום שני שלאחר בלאק פריידיי) נמשך אצלם עד הכריסמס, עם הנחות של 20-70 אחוז על מוצרים מכל המחלקות (אפילו מנויים למגזינים בינלאומיים בהנחות משמעותיות).

 

Dealextreme.com

אם אתם חובבי גאדג'טים, או שסתם חיפשתם כיסוי מגניב לאייפון שלכם, בטח כבר שמעתם על דיל אקסטרים, החלום הרטוב של כל מי שמכשירים אלקטרונים קטנים ומתוחכמים עושים לו את זה.

 

בבלאק פריידיי הם פרגנו לגולשים שלהם הנחות ענק, כולל אנדרואיד סמארט פון ב-102 דולר בלבד והשמועות ברשת טוענות שמכירת הכריסמס תהיה אפילו גדולה יותר, עם הנחות שיעברו את ה-50 אחוז בכל המחלקות, פלוס הנחות על משלוחים.

 

כך שאם אתם צריכים מטען אקסטרה לסמארטפון או סתם בא לכם להתפנק בגאדג'ט חדש וחתיך – זה הזמן.

 

מייסיס

הבונוס:   כמעט כמו באמריקה.

אז נכון שאת חלונות הראווה הנוצצים של מייסיס, שמקבלים לוק מיוחד לכבוד הכריסמס (מסורת שנתית שאפשר למצוא גם ברשת המתחרה, בלומינגדיילס) לא נוכל לראות מכאן, אבל לפחות אפשר ליהנות מהצבעים המיוחדים שהרשת המפורסמת של ארה"ב מציעה ללקוחותיה.

 

הנחות של 20-50 אחוזים בכל המחלקות – ממוצרים לבית ועד בגדים ותכשיטים. אנחנו למשל מצאנו מעיל שווה ביותר של  DKNY  בפחות מ-200 דולר ומעיל של מייקל קורס באלף שקל.

 

 וגם במייסיס מוצעות הנחות על המשלוחים – אם תרכשו פריטים מעל 99 דולר, תקבלו את ההזמנה ישירות הביתה בחינם. משלוח אקספרס יעלה 20 דולר בלבד. רק אל תשכחו שצריך לשלם גם מכס.

 

שירות משלוחי מתנות לחו"ל עד הבית

הבונוס: הרגשה של בית גם בחו"ל.

אבל אם בכל זאת אתם מרגישים שאין תחליף למגע האישי, אפשר פשוט להזמין פה חבילה והיא תגיע לפתח הבית של החברים או המשפחה שגרים בחו"ל.

 

כי ניחוח ישראלי באווירה של כריסמס, זה בדיוק שישראלים בחו"ל צריכים. למשל, "מטעי בן עזר", משיקה לרגל חג המולד, השנה האזרחית החדשה וחג החנוכה - עונת המתנות בחו"ל - קטלוג חדש המציע למעלה מ-80  מארזים המבוססים על פירות הדר, יינות ומעדנים.

 

את תיבות השי המשלבות פרי הדר ניתן לשלוח לאירופה, ארצות הברית קנדה ויפן. את שאר המתנות אפשר לשלוח לרוב מדינות העולם.