האורחת שלי במדור פינות העבודה היא מיכל מרקו. כשהתחלתי לשוטט ברחבי הרשת לפני יותר משנתיים בחיפוש אחרי מחברות מאוירות מיוחדות, נתקלתי במוצרים של מיכל וגם בתמונה של פינת העבודה שלה. אם תציצו אפילו לשנייה, תרגישו את הרוגע ואת הנעימות שהפינה משדרת, ואת השלווה שבטח מלווה את מיכל לאורך שעות העבודה בה.מיכל היא מהראשונות ששיתפו את פינת העבודה שלהן כחלק מפרויקט פינות העבודה שלי, ועכשיו הגיע הזמן להכיר אותה קצת יותר

 

ש': תספרי עליך בשני משפטים

ת': מיכל מרקו, נשואה + 2 בנות.
מאיירת והבעלים של המותגMICUSH  שהוקם בשנת 2012. המותג כולל מספר מגוון של מוצרים לעיצוב הבית, כלי הגשה ומוצרי נייר ויצירה אשר מאופיינים באיורים ובעיצובים מקוריים שלי.
המוצרים משווקים לכ- 50 חנויות בארץ ובעולם והשאיפה להמשיך להתפתח למוצרים נוספים ולחנויות נוספות ברחבי העולם.

 

ש': מה הסגנון של הפינה?

ת': הסטודיו יחסית מינימליסטי, יש בו הרבה לבן, קווים נקיים ושילוב צמחייה ואקססוריז שנותנים נגיעות של צבע ועושים לי שמח. היות והוא משמש גם כחדר אריזה להזמנות אז רוב הזמן הוא יותר מבולגן מאשר מסודר, אבל ברגע שאני מרגישה שהבלגן מתחיל להפריע לי להתרכז אני לוקחת את הזמן לעשות סדר מחדש.

אני זקוקה להרבה שקט וסדר כדי ליצור ומצליחה למצוא אותו בסטודיו, הן מבחינת הגמישות בשעות העבודה (עובדת הרבה בשעות הלילה המאוחרות) והן מבחינת העיצוב המינימאלי. חשוב לי שבסטודיו תהיה צמחיה ואלמנטים שנותנים לי חיבור לטבע, בין אם אלה עציצים וצמחייה טבעית ובין אם צילומים שצילמתי במהלך טיולים.

 

צילום: מיכל מרקו

 

ש': האם פינת העבודה נמצאת בחלל משלה או שהיא חלק מחלל אחר?

ת': הסטודיו הוא בעצם חדר רגיל בבית אשר עשה הסבה לחלל עבודה שמתאים לצרכים שלנו.

כאשר התחלתי את דרכי העצמאית, בתחילה כגרפיקאית, לא היה צורך בסטודיו חיצוני וחדר המחשב עשה טרנספורמציה לסטודיו. ככל שהזמן עבר, ובייחוד עם הלידה של הילדות, הרגשתי יותר בנוח עם הקונספט של עבודה מהבית ושדגרתי את חלל העבודה שיתאים יותר לצרכים שלי. חשוב להבין שבמקרה שלי, רוב העבודה נעשית על המחשב ולכן כמעט כל חלל בבית יכול להפוך לסטודיו.

 

צילום: מיכל מרקו

 

 

ש': מה לדעתך חייבים בכל פינת עבודה?

ת': מחשב, לוח גרפי, מדפסת + סורק ומצלמה. אלה בעצם הפריטים הבסיסיים שדרושים לי כדי ליצור ולנהל את העסק.
מעבר לבסיס הזה חשוב לי להרגיש בנוח במקום בו אני יוצרת ומבלה את רוב שעות היום (והלילה) לכן החדר מלא בפריטים שאני אוהבת  כגוו עציצים, הדפסים שמקשטים את הקיר כסא נוח לישיבה ממושכת וכו'.

 

ש': אם אני אציץ במגירות שלך אני אמצא מלא

ת': אקססוריז לצילומים שאני אוספת בכל הזדמנות, חומרי יצירה, פיצ'יפקס, צבעים מכל סוג, עפרונות והרבה מוצרי נייר.

 

ש': כמה שעות את יושבת בפינה?

ת': בין 8-10 שעות בממוצע.

 

צילום: מיכל מרקו

 

 

ש': מה היית רוצה להוסיף לפינה?

ת': הייתי מוסיפה עוד מקום אחסון בעיקר, עוד מדפים / ארונות ושטח לאריזה שיהיה אפשר להשתלט ולשמור על הסדר גם בתקופות של לחץ ואריזות.

 

צילום: מיכל מרקו

 

 

ש': כל כמה זמן יש שינויים בפינה?

ת': אין הרבה שינויים בפינה אבל אני כן משתדלת לרענן מידי פעם, אם זה הדפסים חדשים או צמחיה, או שינוי מיקום למשהו קיים או אפילו דברים משתנים על לוח ההשראה.

הדבר האחרון שהוספתי היה זוג מדפים גדולים עבור המוצרים.

 

ש': מה הפריט האהוב עליך / המיוחד בפינה?

ת': לוח הוואקום שלי ששינה את חיי מקצה לקצה, עדיין איתי כבר כמעט שבע שנים ועושה עבודתו נאמנה.

 

צילום: מיכל מרקו

 

 

ש': האם את צריכה שקט בזמן העבודה או מעדיפה רעשי רקע/מוסיקה?

ת': אני חייבת שקט. רעשים, מוסיקה, דיבורים מוציאים אותי לגמרי מריכוז ופוקוס, כך זה היה מאז ומעולם רק שהיום יש לי את הפריווילגיה לשלוט בזה בעצם היותי עצמאית ולאפשר לעצמי תנאים אופטימליים ליצירה וצמיחה.

רוצים להכיר את מיכל?

 

מוזמנים להיכנס לאתר שלה כדי להתחדש.

 

למגזין מיס מנדלה