שתי קבוצות נשים אקסלוסיביות של Onlife  - קבוצת "האמהות המשפיעות" וקבוצת "המשפיעות בקריירה" - יוצאות לדרך. חברות הקבוצה יהיו מעורבת בדיונים, בתכנים, ובאג'נדה של אתר Onlife בתחומים הרלוונטיים. זאת בנוסף להטבות ייחודיות והזמנות לאירועים רבעוניים. החברו?ת בקבוצות תאושר בהתאם לעמידת המועמדות בקריטריונים הנדרשים; ניתן להשתייך ל-2 הקבוצות באותה עת.

 

עוד ב-Onlife:

קרוליין גליק, מייסדת "לאטמה": "לתקשורת מותר לשקר כל עוד זה משרת אג'נדה שמאלנית"

פרופ' פרנסס רדאי: אם פמיניסטיות היו שולטות העולם היה נראה אחרת

קפה עם טריני וסוזאנה: "אין כאן בגדים במידות של נשים אמיתיות"

הראשונה: קבוצת האימהות המשפיעות 

החברות בקבוצה זו מיועדת לאמהות מובילות דעה שכל פעם שלמישהו בסביבתן יש בעיה עם הילדים - הן תקבלנה את הטלפון הראשון להתייעצות. על החברות בקבוצה להיות פעילות ומעורבות בחיי ילדיהן ועם האצבע על הדופק. ניתן להצטרף לקבוצת  האימהות המשפיעות  של Onlife בלינק זה.

 

קבוצת האימהות המשפיעות נבנית ממש עכשיו בפייסבוק של Onlife. בקבוצה הסגורה והייחודית הזו יוכלו הקוראות להשתתף בדיונים בנושאי הורות, להיות מעורבת בדיונים בתוך הקבוצה בשיתוף מערכת Onlife, לתרום מנסיונן ומהידע שצברו - וגם להשפיע על התכנים שיופיעו כתוצאה מכך בערוץ המשפחה של onlife. 

 

במקביל, פעם או פעמיים בשבוע, יעלה פוסט אוטומטי בנושאי הורות בפיסבוק של חברות קבוצת האימהות המשפיעות של Onlife. זאת מתוך מטרה לעורר דיון גם בקיר האישי ולחשוף את חבריהן לתכנים.  חברות בקבוצת האימהות המשפיעות  יזכו להטבות ייחודיות וישתתפו באירועים המיוחדים אחת לשלושה חודשים.

הקבוצה השניה: המשפיעות בקריירה של Onlife

לקבוצה הזו מוזמנות כל גולשות Onlife שהקריירה וההתקדמות המקצועית חשובה להן. המשתתפות הן יזמיות, עצמאיות או שכירות שרוצות להתקדם במקום העבודה שלהן, בקריירה וליצור קשרים עסקיים או מקצועיים עם נשים אחרות.

 

המשפיעות יהיו מעורבות בתכנים בנושאי יזמות, עסקים, קידום מקצועי וקידום נשים. ניתן להגיש מועמדות לקבוצת המשפיעות בקריירה של Onlife בלינק זה.

 

על הקבוצה הזו נמנות נשים עובדות, מנהלות, יזמיות ובעלות עסק עצמאי שבאו לתרום מנסיונן האחת לשניה, וגם להציע נושאים ותכנים לטיפול במסגרת ערוץ הקריירה של Onlife. גם אצל חברות קבוצה זו יועלה פעם או פעמיים בשבוע פוסט אוטומטי בשם Onlife, כשמטרתו לעורר  דיון ושיתוף של חברותייך בפייסבוק בנושאים השונים שאת מעורבת בהם.

 

בנוסף, כחברות בקבוצת המשפיעות של Onlife - יזכו הנשים להטבות ייחודיות וישתתפו באירועי הקבוצה שיתקיימו אחת לשלושה חודשים.

בואי להצטרף לקבוצה המתאימה לך, ולהשפיע !