השחקן ויל סמית' ואישתו ג'יידה פינקט נפרדו - ואף החלו בהליכי גרושים - כך לפי המגזין האמריקאי In Touch, במגזין טוענים שהסיבה לפרידה היא רומן בין ג'יידה לבין הגרוש הטרי של ג'ניפר לופז, מארק אנתוני.

 

עוד ב-Onlife:

 

משפחת סמית' בימים יפים יותר

 

לעומת זאת הבוקר פירסם סמית בן ה-49 הודעה ואמר כך: "למרות שאנחנו לא מגיבים לכתבות רכילות, השמועות לגבי הזוגיות שלנו הן שקריות. אנחנו עדיין ביחד והנישואים שלנו הם בסדר גמור".

 

ג'יידה לא הסתפקה בהכחשה של סמית' ובחרה להכחיש בנפרד - ורק חלק מהשמועות. "השמועות על רומן בין ג'יידה ומארק אנתוני הן שקריות", אמר הדובר האישי של ג'יידה, "באשר לנושא הפרידה של הזוג אני לא מגיב. חייהם אישיים". הוסיף.

 

על פי הדיווחים, הזוג זועם על הידיעה וכבר עירב יועצים משפטיים באשר לצעדים משפטיים נגד המגזין. גם אנתוני נתן את תגובתו לשמועות המביכות, "אנחנו מכחישים זאת. ומספיק זה מספיק. מעורבות פה משפחות עם ילדים, חברים. זה פשוט לא נכון".

 

מארק אנתוני, לא רוצה לרדת מהכותרות

 

לזוג, שהתחתנו בשנת 1997 לאחר שהכירו ב-1990, שני ילדים קטנים שכבר הפכו בעצמם לכוכבים, ג'יידן בן ה-13 ווילו בת ה-10. בן משפחה נוסף - טריי בן ה-18,בנו הבכור של סמית' מנישואיו הראשונים, גם כן הפגין תמיכה וצייץ בטוויטר: ויל וג'יידה מתגרשים, לא נכון בכלל!!!.

 

אנחנו, ביחד עם טריי, מאחלים לזוג היפה נישואים מאושרי ומקווים שהשמועות הן שקריות.