החידה הכי גדולה בעניינה של ג'ניפר אניסטון – למעט השאלה איך לעזאזל היא נתנה לבראד פיט לחמוק לה מבין האצבעות – היא איך ייתכן שהיא מצליחה להיראות טוב כל כך בגיל 42.

 

למעשה, ג'ניפר רק הולכת ומשתבחת עם השנים ותהיות בנוגע למידת התרומה של הפלסטיקה הכירורגית למראה שלה צצות ועולות פעם בכמה זמן.

 

עוד ב- Onlife

 

כמה זה יותר מדי בוטוקס?

בראיון לגיליון "אינסטייל" החדש, אניסטון מודה לראשונה שכן, היא בהחלט ניסתה להזריק בוטוקס כמה וכמה פעמים, אבל היא בהחלט לא עושה את זה לעיתים קרובות כל כך כמו שכולם חושבים. "אנשים חושבים שאני עושה הרבה בוטוקס, אבל אני לא", אניסטון אמרה למגזין.

 

"אני לא אומרת שלא ניסיתי את זה בעבר, אבל אני רואה איך זה יכול להיות מדרון חלקלק. כל ההליכים הקוסמטיים האלה נראים לי מגוחכים".

 

אין ספק שמי שעודדה את אניסטון לפחות לנסות את העניין היא החברה הכי טובה שלה, קורטני קוקס, שידועה בחיבתה העזה לבוטוקס לפחות בשנים קודמות.

 

"פעם אחת עשיתי יותר מדי בוטוקס", אניסטון מוסיפה. "זה מרגיש לי מוזר ואני לא יכולה להזיז את הפנים ובפעם ההיא זה פשוט היה יותר מדי, הרגשתי לכודה בתוך העור של עצמי."אין לי בעיה עם כל הדברים האלה, אם הם גורמים לך להרגיש טוב יותר עם עצמך ואם הם נעשים כמו שצריך".