עד לפני כמה שנים, כל ילדה קטנה חלמה להיות ברבי כשתהיה גדולה. היום יש לנו שאיפות קצת יותר רחוקות, כמו להיות אסטרונאוטיות או מנתחות מוח, אבל יש מי שעדיין מתקשות להיפרד מפנטזיית הבלונד והחזה הגדול.

 

עוד ב-Onlife:

 

אחת כזו היא ואלריה לוקינובה, בת 21 מרוסיה, שהפכה את עצמה לברבי אנושית, תרתי משמע. לוקינובה, שנחשבת לתופעה אינטרנטית רחבת ידיים (וצרת מותניים) ברוסיה, מכנה את עצמה כתופעה הווירטואלית המפורסמת ביותר בארצה.

 

איפור או פוטושופ? ברבי בשר אדם

 

היא בלונדינית בעלת מותניים צרות מאוד וחזה שופע, ממש כמו הבובה המפורסמת, אבל לא רק – היא נוהגת להעלות לפייסבוק וליוטיוב תמונות וסרטונים של עצמה, כשהיא מכוסה באיפור חף מפגמים ובלבוש ורדרד ומינימלי כמו ברבי, ונראית פלסטית לחלוטין, עד כדי כך שיש כאלה שסבורים שהיא משתמשת בפוטושופ - משום שלא יכול להיות שהפנים שלה באמת נראות כך, ויש אפילו המפקפקים בקיומה.

 

ואלריה לוקינובה - בובת ברבי אנושית

 

 

לאחרונה צץ ברשת סרטון אנימציה יפני שלועג לתופעת הברבי האנושית, מה שרק העצים את כמות החשיפה שלה. חלק גדול מהגולשים הגיבו אליה בגועל של ממש, ציינו שהיא נראית לא רק מכוערת אלא גם פתטית.

 

מהפייסבוק של ואלריה - נראית כמו ברבי או לא?

 

ואלריה עצמה רק רוצה להיות מפורסמת ואומרת שהיא שואפת לזכות בהכרה גם מקהל ברחבי אירופה וארה"ב. היא מסרבת לפרט אילו ניתוחים פלסטיים עברה כדי להידמות לברבי (חלק מהגולשים מאמינים שהיא ממש עברה ניתוח להצרת המותניים שלה, שקטנות באופן משמעותי משאר הגוף) והאם היא אכן משתמשת בפוטושופ. היא כן חושפת שהיא נראית כך כל הזמן ונחושה בדעתה להפוך לברבי האנושית הראשונה. אנחנו היינו אומרים לה שתקן הפתטיות כבר תפוס, ושתדבר עם אביבית בר זוהר.

 

סרטון האנימציה היפני: