קונדיטוריית דלאל הוותיקה היושבת במרכז סוזאן דלאל שבתל אביב מביאה אפשרויות טעימות ואיכותיות לקונים שלה.

 

אהבנו במיוחד את עוגת השוקולד העשירה. מדובר על עוגת שוקולד מריר איכותי, מתאימה לאירוח במהלך החג ואפילו לקינוח בערב חג שני. מחיר – 44 ?.
 

עוגיות אמרטי שקדים- עוגיות בגודל ביס בטעם שקדים- מרצפן מצופות באבקת סוכר. מדובר בעוגיה המושלמת ליד הקפה, ולכמה רגעים תשכחו לגמרי שעכשיו פסח. מחיר- 39 ?.
 

עוגיות קוקוס- לא מדובר בעוגיות הקוקוס הפשוטות לפסח, ואפילו רחוק מזה. מדובר בעוגיות מלבניות קטנות העשויות קוקוס קלוי ומקורמל, הטעם עדין, העוגיה קראנצית מבחוץ ונימוחה מבפנים, אז אם כבר עוגיות קוקוס בחג- רק את אלו. מחיר- 36 ?. 

 

צילום- מאיר כהן
 

רשת בתי הקפה והמאפים המוכרת לכולנו- ארקפה יוצאת לראשונה עם סדרת מאפים כשרים לפסח. וכל מי שמכיר את ארקפה יודע שאין סיכוי להתאכזב. המגוון בחג מאוד גדול אז בחרנו בשבילכם רק קומץ מהדברים הטובים שמחכים לכם בסניפים.
 

מאפין שוקולד/שקדים- המאפין הזה הפיל אותנו מהרגלים, מדובר במאפין גדול וטפוח עם שבבי שוקולד צ'יפ בפנים, וכמו כל מאפין טוב יש לו כיפה קראנצ'ית ותחתית נימוחה- היינו מוכנים לאכול אותו כל השנה.

 


צילום- אלון מסיקה

 

עוגיות ריבועי תמרים- עוגיות באווירת חג הפסח, הטעם מזכיר קצת חרוסת (שהיא בערך הדבר הכי טעים בברכות החג) על בסיס בצק קראמבל משודרג. קטן טעים- ונגמר בשניות. מחיר- 39 ? לקופסא.
 

עוגיות בראוניז- הבראוניז של ארקפה תמיד היה חלומי, והגרסה הכשרה לפסח לא נופלת מהגרסה המקורית. ולמתקדמים יש גם גרסה כשרה לפסח של הבלונדיז האהוב והמוכר- שהוא כמובן הבראוניז שקדים טחונים עם שבבי שוקולד צ'יפ- אז אם עוד לא ניסיתם, עכשיו זה הזמן. מחיר- 39 ? לקופסא.

 

צילום- אלון מסיקה

רשת הפטיסרי "בוטיק סנטרל" הפתיע השנה במיוחד שיצאה לא רק עם מגוון עשיר של מאפים לפסח אלא עם סדרה של מאפי שמרים כשרים לפסח המבוססת על עמילנים, קמחים מסוגים שונים ושקדים טחונים, המהווים את התשובה המושלמת לפסח אנין וכשר.

 

פאי לימון שוקולד – קלתית בצק פריך שוקולד העשוי מתערובת עמילנים ושקדים טחונים במילוי קרם לימון ובעיטור מרנג מושחם, מוצע בפס. מחיר- 59 ?

 

צילום- חגית גורן

 

מקרונים- כמובן שאי אפשר להעביר את פסח בלי עוגית המקרון הקלאסית (עוגיות מרנג שקדים במילווי פרווה), בניגוד לכל שאר המאפים העוגיה הזאת לא צריכה לעבור שום שינוי לכבוד החג, והיא מביאה המון צבע לשולחן. המקרון מוצאים בטעמי שוקולד, מוקה, וניל, פטל ותפוז. מחיר – מארז 8 מקרונים – 34 ?, מארז 14 מקרונים – 48 ?.

 

צילום- חגית גורן

 

עוגת רושר- מוס שוקולד וקרם אגוזים על תחתית מרנג אגוזי לוז מצופה בשוקולד. לא מדובר כאן על עוגה ליום יום, אלא על העוגה מפנקת במיוחד אז אם במקרה אתם מחפשים עוגת יום הולדת כשרה, או עוגה שתפיל את האורחים שלכם מהרגליים, זאת העוגה בשבילכם. מחיר- 120 ? (מוצעת בקוטר 18).

 

צילום - חגית גורן

צילום- חגית גורן
צילום- חגית גורן