המסקרה שלך נוזלת? העור קצת יבש מהרגיל? בואי נודה באמת, האיפור שהשתמשת בו בקיץ הוא כבר חדשות ישנות. לשמחתכן, אספנו עבורכן חמישה טיפים שיעזרו לכן להתאפר נכון בחורף:

 

1. לחות בחורף כמו בחורף ובחורף הישראלי בפרט, כתוצאה משינוי האקלים, הרוחות והקור אנו חוות יובש קיצוני באזורים שונים בגוף.  אי לכך, כמות נאה של לחות בימים קרירים ויבשים יגרמו לאיפור שלכן להראות במיטבו. בכדי למנוע יובש של העור, עקרון חשוב מאוד הוא לדאוג להכין את עור הפנים לפני הנחת האיפור.

 

דרך טובה לעשות זאת בחורף היא ע"י שימוש בקרם לחות עשיר, ניתן גם למרוח סרום המכיל ויטמינים מזינים, כל אלה ישמרו על הלחות כמה שניתן בעור, יחממו את העור  וימנעו מהלחות לברוח.את קרם הלחות יש למרוח כרבע שעה לפני מריחת המייק-אפ על מנת שייספג ויזין את העור בכל גורמי הלחות והיסודות להם הוא זקוק במשך היום.

לעמידות אופטימלית בפני לחות, ההמלצה היא שפתון ארמני בצבע זוהר וקלאסי

 

2. הניקיון: לפני ואחרי הדבר החשוב ביותר לתחושה נעימה במריחת האיפור ובשמירה על הברק והחיוניות של העור לאורך התהליך הוא הניקיון.

 

ראשית חשוב להקפיד ולנקות את הפנים ולרענן אותם במי-פנים לפני השימוש בקרם הלחות.אך זו כמובן המלצה שתקפה לכל ימות השנה.

 

ידוע כי בעונת החורף תאי העור מתחדשים בצורה איטית יותר לכן מומלץ בחום להשתמש במוצרי "פילינג", אשר ידועים ככאלה שעוזרים להתחדשות תאי העור. בשוק קיימים מספר רב של תכשירי פילינג, המותאמים לסוגי העור השונים. במידה וזוהי הפעם הראשונה שאתן מנסות טיפול פנים שכזה, כדאי להתנסות תחילה בתכשיר עדין על מנת לבדוק את תגובת העור לטיפול.

 

מומלץ לעשות פילינג אחת בשבוע בערך, ובשום פנים לא באופן יומיומי. שימוש יומיומי בפילינג עשוי לייבש לגרות את העור, ואף לפגוע בשכבת השומן שמגנה עליו. אופציה נוספת שתהפוך את הניקיון העור למושלם ולהוסיף לעור המתחדש כתוצאה מהפילינג- לחות, ניתן לשלב מסכת פנים העשירה בלחות וויטמינים.          

       

הכי בסיסי ושימושי יהיה עבורך האייליינר מס' 1 של ארמני

                

3. הכיסוי המושלם נפתח בטיפ חשוב והכרחי שישרת אתכן בכל עונות השנה : אם אתן מעוניינות ליצור מראה אחיד לעורכן -צבע המייק-אפ חייב להתאים לגוון עור הפנים ולהשתלב בהדרגה עם גוון העור בצוואר.

 

החורף הוא הזדמנות מצוינת  לאתר את גוון המייקאפ המתאים וזאת מכיוון שהעור פחות שזוף ונמצא בגוון הטבעי שלו. בשביל לבדוק  התאמה של גוון מוצר, כל שעליכן לעשות הוא לקחת טיפת מייקאפ ולגעת בעדינות בנקודה קטנה בבית החזה ולמרוח, במידה והנקודה נעלמת – זהו הגוון המתאים לך ביותר.

 

להבדיל מעונת הקיץ בה מומלץ לנו להשתמש במייק-אפ בעל מרקם קל ונטול שומן, כזה שידאג שלא נזיע את האיפור ונחשוף את הנקבוביות לעיני כל, בחורף ההמלצה היא להשתמש במייק-אפ המכיל מרקם תחליבי עשיר בלחות, שתהיה בו גם מעט שומניות עדינה, כזו שתשמור עליו מפני התייבשות  ותיתן לו תחושה רכה ונעימה.                       

 

טיפ נוסף הוא עבור נשים עם עור מבוגר יותר עם מעט יותר קמטים וקמטוטים, מומלץ לא להניח מעל המייק-אפ פודרה, יוצא כי במקום להסתיר את הקמטים יש לפודרה נטייה להצטבר בקמטים ולהדגישם.

 

4. עמידות המוצרים בין הגשם לרוח ולקור שהחורף טומן בחובו, חשוב מאוד לדאוג לעמידות מוצרי האיפור, כל מותג איפור ותיק יודע כי המוצרים החשובים ביותר לחורף הם אלה שדואגים לעמידות האיפור באזורי העיניים והשפתיים. לכן הם דואגים להוציא מדי שנה אינספור מוצרים עמידים יותר ויותר, על כן לא מסתמנת כל בעיה לרכוש מסקרה ,אייליינר ושפתון שישרדו איתכן את היום והסופה.

 

לחובבות צלליות, אלטרנטיבה טובה וחזקה לחורף הם צלליות הקרם  המכילות פיגמנט מרוכז וכך יוצרות מראה בוהק לעיניים. אופן מריחתן מאפשר משיכה קלה וחלקה, הן אינן מצטברות בקמטי העפעף ובעצם יוצרות שכבה דקה ובלתי מורגשת. הן מתאימות לכל סוגי העור. ומאפשרות עמידות לאורך היום, וזאת בשל המרקם הייחודי והיכולת שלהן להתייבש במהירות ולהישמר יבשות לאורך שעות ארוכות.

 

בנוסף, ניתן להניח צללית פיגמנט נוספת במרקם אבקה לחיזוק העמידות והגוון.

מומלץ: מסקרה עמידה של הלנה רובינשטיין

 

5. צבעים לסיום זיכרו,  כי החורף הוא דווקא עיתוי נפלא להתבלט , מזג האוויר וכל האפרוריות מסביב עשויים לתת לכן את הקרקע המושלמת לאיפור חזק ונועז.

 

הטרנדים של עולם האיפור העונה מתאפיינים בצבעי מט מטאלים ופירות יער, המצטרפים למאפיינים הקבועים של איפור חורף ,עם כל הכבוד לטרנדים ובהחלט יש כבוד, איפור הוא מגרש המשחקים המושלם המאפשר לכל אחת להתבלט בדיוק בצורה הנוחה לה. אם כן, הטיפ הגדול מכולן הוא אל תיכנעו לטרנדים מצאו את האיזון המתאים לכן שישקף אתכן ואת הטעם האישי שלכן והכי חשוב שיתאים לעור הפנים ולאאוט פיט שלכן. 

הכיסוי המושלם: פודרה קומפקט במרקם סאטן טבעי.של הלנה רובינשטיין

 

כללי הברזל אשר כאן בשביל להישאר לאורך החורף:

  • מייקאפ: השתמשי במייק אפ כמה שיותר דחוס שיעניק כיסוי מוחלט לעור שיעמוד במבחן הזמן, השתמשי בספריי מקבע איפור, התיזי את הספריי לאחר מריחת המייקאפ כ-20 ס”מ מהפנים ורק לאחר מכן המשיכי למוצרי האיפור האחרים.
  • מסקרה: תדאגי שלא לקמץ במסקרה, אם את בד"כ מתהדרת בה, עונת החורף זו ההזדמנות לעבות את הריסים ולהוסיף כמה משיכות מברשת אקסטרה.
  • אייליינר: גם אם בד"כ את לא חובבת אייליינר, בחורף הוא ידאג להדגיש את הלוק הכולל שלך ולעזור לך ליצור את המבט החזק והחודר.
  • סומק: מכיוון שגוון העור בהיר יותר בחורף- חשוב עוד יותר להשתמש בסומק, גם אם מעט. לפנים רחבות מומלץ להסמיק את עצמות הלחיים ואת הסנטר כלפי מטה לכיוון הצוואר על ידי סומק חום משזף (ברונזר), צורה זו תעניק תחושה של צרות הצוואר ועצמות הלחיים. בכדי ליצור מראה עדין ומתקתק רצוי לפדר בסומק ורדרד את כריות הלחיים.
  • שפתון: הבחירה המושלמת לחורף היא שפתון בעל גוון אדמוני חזק וחם , על מנת לתרום לעמידות ולחוזק תוכלו לרכוש שפתון עמיד. בנוסף, מומלץ לתחום את השפתון באמצעות תוחם שפתיים בצבע דומה או זהה ולסיים את האיפור עם ליפגלוס שקוף או אדום בוהק.

 

* למוצרי טיפוח ואיפור נוספים בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון לחצו כאן