הבושם החדש מבית לליק שקיבלתי להתנסות הוא בושם לגברים בשם ENCRE NOIRE A L'EXTREME (ניתן להשיג בדיוטי פרי). כיוון שאני מעדיפה ריחות לא מתוקים מדי לבשמים אני הרבה פעמים דווקא אוהבת בשמי יוניסקס או בשמים שמיועדים לגברים. הריח של הבושם הזה בהחלט דומיננטי מאוד בגבריות שלו, עם תווים בולטים של ברגמוט, קטורת, עץ אלגום, אגוז וברוש.

גם האריזה של הבושם משדרת גבריות ברורה ובוטחת בעצמה. בנוסף יש בה משהו מאוד בריטי – בעיצוב הנקי-אלגנטי, הרבוע, ובגוונים השחורים-חומים.

השילוב של גבריות, בריטיות ואלגנטיות העלה במחשבתי באופן אוטומטי את ג'יימס בונד, אולי הסמל האולטימטיבי של גבריות בוטחת ושל בריטיות, לא רק בימינו אלא בחלק גדול מהחצי השני של המאה העשרים.  מודעת הפרסומת של הבושם רק חיזקה את התחושה הזו:

שישה שחקנים גילמו את ג'יימס בונד בקאנון הרשמי של הסדרה הקולנועית, משון קונרי בשנות השישים ועד דניאל קרייג בימינו. כל אחד מהשחקנים האלו נחשב לסמל מייצג של גבריות כפי שהיא נתפסה בתקופה הרלוונטית.

בשביל להיכנס לרוח הג'יימס בונדית שהבושם הזה השרה עליי לקחתי את הג'יימס בונד הפרטי שלי לסשן צילומים. ואני חייבת לומר לכן – זה נכון שבן זוגי חתיך ומהמם, ובכל זאת די מדהים לגלות מה סוודר גולף כהה וצילום בשחור לבן יכול להוציא מבנאדם ;-)

מכיוון ששנינו לא תומכים בנשיאת כלי נשק החלטנו לצלם אותו במקום אקדח עם החתולה! גם יותר נעים וגם יכול להיות לא פחות קטלני, למי שמכיר את החתולה שלנו...

בקיצור, אם מתחשק לבני זוגכן להרגיש קצת כמו גברים בריטיים מסוקסים אני ממליצה על הצטיידות בבושם ENCRE NOIRE A L'EXTREMEשל לליק (עכשיו במחיר 69.90$ ל-50 מ"ל בדיוטי פרי), בסוודר גולף שחור ובמצלמה. כוסית מרטיני לא תזיק גם היא – מנוערת, לא מעורבבת, כמובן.

לעמוד של לליק  Encre Noireלחצו כאן >>