אז קופידון שיגר אליכם חץ ואתם שוב מאוהבים, אין דבר נפלא מכך בעולם. החלטתם לצאת לחופשה רומנטית בחו"ל והתחושה דביקה ונהדרת מתמיד? איך שלא תסתכלו על זה - האהבה נמצאת באוויר.

 

לא משנה לאן תחליטו לנסוע או כמה זמן מראש תכננתם את הטיול, אספנו עבורכם 5 פריטים קטנים שתוכלו לרכוש בדרך לשם - שיהפכו את החופשה הרומנטית שלכם למושלמת. ספוילר: אין כאן יהלומים וגם לא תצטרכו לשבור חסכונות לטובת העניין

 

בושם אייזנברג לגבר ולאישה -LOVE AFFAIR 

מומחים אומרים שאנחנו קודם כל מתאהבים בריח של בן /בת הזוג שלנו, ובהמשך הדרך ריח מלווה אותנו ומזכיר לנו את כל הרגעים היפים שבילינו יחד. ריח מחבר אותנו לעיתים קרובות לתקופות ואהבות גדולות. כך יוצא שאי אפשר באמת לדבר על רומנטיקה וחופשה רומנטית בפרט מבלי לדבר על בשמים.

 

זה ידוע שלכל אחת ואחד מכם יש את הבושם שלכם, עם הניחוח הזה שאתם שומרים עליו בקנאות - זה שכבר הפך במידה מסוימת לסימן ההיכר שלכם שאתם מסרבים להיפרד ממנו.

 

ובכן, כל זה עומד להשתנות כשתכירו את הבושם החדש והרומנטי של מותג הקוסמטיקה והבישום הצרפתי והאקסקלוסיבי - אייזנברג. הבושם LOVE AFFAIR של אייזנברג מריח בדיוק כמו שתשוקה אמורה להריח והחלק הכי טוב הוא שיש 2 גרסאות: לגברים ולנשים. הניחוחות של שניהם מתכתבים נפלא וכמעט משלימים אחד את השני. אז תשכחו מלהתאים צבעים, מהיום מתאימים ריחות - כי אין דבר רומנטי ונפלא מזה בעצם.

 

המחיר: 114 $

*בלעדי לדיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון.

 

Bath&Body Works Body Lotion – תחליבי גוף של

אחד הדברים שהכי קשה לזייף בזוגיות ובחדר המיטות בפרט הוא מגע. קשה להסביר את זה, אבל יש לנו זיכרון פנומנלי כשזה נוגע לרכות המגע של בן או בת הזוג שלנו. כאן בדיוק נכנס לתמונה אחד מתחליבי הגוף הריחניים והנפלאים שכסף יכול לקנות - תחליב הגוף הפנטסטי של אייקונית הטיפוח האמריקאית Bath&Body Work.

 

אם ניסיתם בעבר אז בטח כבר התמכרתם, ואם טרם התנסיתם בשלמות, אתם ובני/בנות הזוג שלכם עומדים להודות לנו. במיוחד כי לא ניתן להשיג את המוצרים בארץ ולשמחתכם בדיוטי פרי תוכלו למצוא את התחליב ומוצרים נוספים של החברה במחירים מיוחדים. וזכרו: רומנטיקה היא מגע.

 

 

המחיר: 13.90 $

 

שמפניה מבית "Mumm Champagne Rose"

גם אם אחד מכם פחות בקטע של אלכוהול, שמפנייה הייתה מאז ומתמיד הגורם המאזן ומפייס באירועים מיוחדים - המשקה המתקתק והמבעבע שאיכשהו כולם מסכימים ב-"פה אחד" לברך אתו לחיים ובסוף גם דואג שנצא מהמאורע מחויכים ושמחים בחלקנו.

 

אבל אירוע מיוחד כמו חופשה רומנטית דורש שמפניה איכותית, מתקתקה ועדינה, כזו שתחליק בגרון בקלות ותשאיר טעם מפתה בפה, לשמחתכם השמפניה "Mumm Champagne Rose" מכילה את כל מה שתבקשו משמפניה טובה ויותר.

 

עם מורשת ייצור שמפניה של כמעט מאתיים שנה, יצרנית האלכוהול הצרפתית J.H. MUMM רקחה את הקומבינציה המושלמת לכוס המשקה שכל זוג ייהנה ממנה, במיוחד בחופשה רומנטית.

 

המחיר: 49.90 $

 

מארז שוקולדים של Hersheys Kisses

נדמה כי שוקולד הוא ללא ספק המוצר שיש צורך לסנגר עליו במשך שעות נוספות סביב חג האהבה.אתם מוזמנים לקרוא לו קיטשי, דביק או נדוש אבל אתם מוכרחים להודות אין דבר שיותר צועק רומנטיקה משוקולד טוב. ולא די בכך שהשוקולד של חברת Hersheys טעים, הוא גם מגיע בצורת נשיקות שיכניס אתכם ל-"וייב" האהבה שבאוויר.

 

יש לא מעט רומנטיקנים שטוענים כי על פי איכות הנשיקה הראשונה הם יודעים בדיוק לאן הקשר עשוי וצריך להוביל, אז בחברת Hersheysלא נשארו חייבים והחליטו לחבר בין שני הדברים הרומנטיים ביותר שהם מכירים: שוקולד ונשיקות. וכך נולד לו מארז Hersheys Kisses.

 

המחיר: 19.99 $

 

תחתוני תחרה של ויקטוריה'ס סיקרט

לא משנה מה יקרה בסוף הערב, אין דבר שיותר מכניס לאווירה רומנטית מאשר לבני נשים ואי אפשר באמת לדבר על לבני נשים מבלי להזכיר באותה נשימה את חברת ויקטוריה'ס סיקרט.

 

קצת קשה להתווכח עם תעשייה של מיליארדים וכמעט בלתי אפשרי לעשות זאת בחג האהבה. לשמחתכם אחד הלוקיישנים העמוסים סביב חג האהבה הוא חנות ויקטוריה'ס סיקרט בדיוטי פרי בנתב"ג, דבר שמתבטא גם במארזים ומבצעים מיוחדים שיעזרו לכם להיערך לחופשה הרומנטית שלכם. אחד מהם הם תחתוני תחרה שהם לא רק סקסיים ויפים אלה גם נוחים בצורה מופלאה. מסתבר שלא צריך לסבול יותר בשביל להרגיש סקסית.

המחיר: 17.90 $. ניתן להשיג בחנות ויקטוריה'ס סיקרט שבדיוטי פרי נתב"ג

* ניתן לרכוש בדיוטי פרי 5 זוגות מהמבחר במחיר 59.90 $  

 

את כל המוצרים ניתן לרכוש בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון