המטרה היחידה באותו יום, בו החלטתי לפנק את עצמי ואת ל', חברתי הטובה והאהובה – היתה להתפנק. אחרי כמה חודשים טובים של עבודה נון-סטופ, על שלל אירועים משפחתיים, מסיבות סוף שנה, הרשמות לבתי ספר חדשים, שיפוץ (כל אחת מהכיוון שלה), הבנתי שאם לא ניקח לנו כמה שעות של חסד, סתם באמצע השבוע, מישהי תקרוס. ההימור שלי היה עליה, אגב.

 

מה יותר הגיוני מללכת למסאז' טוב, שמשולב עם אוויר שדות, ירוק בעיניים ובריכה? לא ביקשתי הרבה, נכון? ביקשתי – ומצאתי!

 

ארומה ספא צילום: האתר

 

הגענו לארומה ספא, פינת חמד יפהפיה בגן יבנה (30 דקות מתל אביב, והגעתם לטוסקנה). חיכו לנו פינוקי בוקר של קפה ותה ויוגורט עם גרנולה, ושלל פירות – והכי חשוב – חיכה לנו שקט. בלי לחשוב יותר מדי ובלי להיכנס לשיחות נפש עמוקות (כי זה הגיע אחר כך) קפצנו לשכשוך בבריכה המדהימה – והסכמנו לצאת משם רק כשרונית, מנהלת הספא, הזכירה לנו שעוד 2 דקות מתחיל המסאז' שלנו.

 

רק שקט בלי הפרעות

אני חושבת שמעולם לא קרה לל' ולי שהיינו באותו חדר במשך שעה, ולא החלפנו ולו מילה אחת. אנחנו לא מסוגלות להעביר 20 שניות בלי שמישהי תגיד משהו למישהי השניה וישר יתחיל דיון שלא נגמר לעולם. אבל הנס קרה – ובמשך שעה שלמה הפקרנו את גופנו למסאז' שאותי, אישית, ניקה לחלוטין מכל הסחלה שאיתו הגעתי (הלחץ בעבודה, הקריזה על הילדים, הריב משלשום עם בן הזוג. היו עוד – אבל שכחתי את זה באמצע המסאז' כבר). לידיעת המעוניינות והמעוניינים – אתן אלה שבוחרות את סוג המסאז', משולב או קלאסי, עם אבנים חמות או לא, קשה או נעים. המהדרין, כך שמעתי, גם מגיעות לטיפולי הפנים המעולים שיש במקום – גם מיצוק העור, גם העלמת כתמים וגם טיפול באקנה. תכלס? יכולנו להישאר שם שבוע ועדיין לא לעבור את כל הטיפולים שהמקום מציע.

 

 

להתנתק כמו שצריך

מה שיפה במסאז'ים – הוא שאת יוצאת החוצה אחרי שעה של ניתוק טוטאלי, ולוקח עוד לפחות כמה שעות טובות עד שהמציאות פורצת לתודעה. אחרי שיצאנו לאור השמש הנעים והמלטף, השאלה היחידה ששאלנו את עצמנו היתה "האם ניכנס עכשיו לבריכה או שנכין לנו תה נעים עם נענע ונשב בכורסת הזולה לכמה שעות או ימים או חודשים?". לא אשאיר אתכן במתח – עשינו גם את זה וגם את זה. במקביל גם הספקנו לשוחח בעליצות עם זוג חברים (שני גברים) שהגיעו לחגוג את מסיבת הרווקים של אחד מהם. כמובן שהוא קיבל שלל עצות חכמות לחיי הנישואין שברור לנו ששניה אחרי זה הוא שכח. 

 

בפינה אחרת של הגינה התקבצו כ-8 אנשים נחמדים שחגגו יום כיף במסגרת החברה שהם עובדים בה (הם קיבלו צ'ופר, כך הבנו. מיד ניסינו לברר איך מתקבלים אצלם לעבודה ובמה זה כרוך. גם עבודה במכונות כבדות היינו מוכנות כדי לקבל צ'ופר כזה). את ארוחת הצהריים המעולה שהם אכלו פספסנו, כי לצערנו, כאמור, המציאות דפקה בדלת.

 

 

אני יודעת, אני יודעת. כולכן עכשיו אומרות "אני חייבת גם לעצמי". אז זהו, שאחד הדברים שחזרנו איתו הביתה היה שבשום אופן המשפט הזה לא יוצא לנו לעולם יותר מהפה. שניה לפני שהוא יוצא – אנחנו מזמינות לנו שוב מסאז', בחלקת האלוהים הקטנה ההיא בגן יבנה. שניה לפני הקריסה.

 

איפהארומה ספא , הנשיא 12, גן יבנה 052-9098059

מה אפשר: חבילות ספא, ימי גיבוש לעובדים, יום כיף למשפחה, מסיבות רווקות או רווקים, ימי הולדת וסתם כיף.

ועוד משהו: טיפולי קוסמטיקה מתקדמים לבעיות עור שונות ואנטי אייג'ינג

שעות: ב-ה 9:00-20:00, שישי: 9:00- 15:00