בשנים האחרונות אנו רואים מגמה בקרב הזוגות הצעירים לצאת לירח דבש ביעדי הנופש הנחשקים של עשירי העולם. אחרי שבילו חודשים בתכנון החתונה ונעדרו ממקום העבודה, הם מעדיפים לבלות את ירח הדבש ביעד קרוב יחסית שימשך זמן קצר יחסית (ברוב המקרים שבוע), אבל באתרים היוקרתיים ביותר. "את החתונה תכננתי במשך חודשים" אומרת מיכל, 30, מנהלת בסטארט אפ שנישאה לאחרונה ליוני, גם הוא עובד כמפתח בחברה טכנולוגית. "בשלב מסויים הבנו שנינו שאין לנו את ימי החופש שרצינו כדי לצאת ליעד רחוק, וגם רצינו לנוח באמת מכל האירוע ולא לצאת לעוד הרפתקה שדורשת היערכות לוגיסטית רצינית. רצינו רק לשכב על החוף וליהנות מהזמן שלנו יחד. את התקציב שהיה לנו ניצלנו לחופשה של פעם בחיים בקוסטה נברינו".

 

מזל טוב, מגיע לכם להתפנק בנופש מותאם אישית >>

 

http://www.starwoodhotels.com/pub/media/3290/lux3290po.104276_xx.jpg

צילום: The Romanos, a Luxury Collection Resort, Costa Navarino. קרדיט: starwoodassetlibrary.com

 

"כמו מיכל ויוני מגיעים אלי זוגות רבים שמתעניינים ביעדים כמו סנטוריני, מיקונוס וכרתים" אומר גיא שטרן, המנהל המסחרי של חברת תיירות היוקרה WTC. "כמובן שבכל יעד כזה יש רמות מחיר שונות וזוגות שמבינים שירח דבש הוא באמת חופשה חד פעמית מבקשים לנפוש על הצד הגבוה. ברמות נופש כאלה הם מקבלים חופשה מותאמת אישית לצרכים שלהם, עם רמות הדיוק הכי גבוהות כמו משרת אישי או שף צמוד, בחירה מתפריט כריות, בחירת חדר מעוצב על פי טעמם וכן הלאה".

 

צילום: Santa Marina, a Luxury Collection Resort, Mykonos. קרדיט: starwoodassetlibrary.com

 

ובאמת נראה כי חופשת ירח דבש באיי יוון מכילה את כל הפינוקים האפשריים, הנופים, מתחמי הספא, המסעדות הטובות ביותר ועוד. החבילה הנרכשת כוללת כבר את בית המלון והטיסות, כמו גם העברה ישירה משדה התעופה. "כל זוג יכול כמובן לקבוע את סוג הרכב שיעביר אותו ולהזמין מהארץ את כל הפינוקים שירצה – החל מטיפולי ספא, מסעדות ועוד" אומר גיא. "חשוב להבין מראש מה התקציב ובהתאם לבנות את החופשה" הוא מוסיף. "זוגות רבים מוציאים המון על החתונה עצמה במקום לתכנן מראש את התקציב לחתונה ולירח הדבש ביחד ולחלק אותו נכון יותר מראש".

 

היעדים הנחשקים ביותר לחופשות היוקרה שעשירי תבל פוקדים תדיר הם מלונות המצויים בעיקר באיי יוון ויוון עצמה. מלונות כמו "בלו פאלאס" או "אלונדה ביי" שבכרתים, "דאיוס" בסלוניקי או ה"אסטיר פאלאס" ו-"לגוניסי" שביוון, הם דוגמאות למלונות חמישה כוכבים דלוקס שנמצאים במרחק טיסה קצר בלבד ובהם תוכלו להשתכשך בבריכה עם סלבס כמו ג'ניפר אניסטון, מריה קארי, בונו וחברי האלפיון הישראלים.

 

http://www.luxuryhomes.com/blog/wp-content/uploads/2013/01/ArsenalibyNight1.jpg

צילום: Blue Palace – Luxury Collection Resort & Spa. קרדיט: starwoodassetlibrary.com

 

גיא מוסיף שכדי להיות מרוצים באמת מירח הדבש באתרים אלו חשוב לערוך מחקר קצר על המקומות ולהבין את השוני ביניהם. "יש זוגות שמאוד רוצים להתבודד. במקרים אלו הייתי ממליץ על מלונות עם בריכות פרטיות בחדרים שבנויים מראש בצורת מבנים נפרדים בדרך כלל. לזוגות שיעדיפו חיי לילה סוערים הייתי מציע להגיע ליעד כמו מיקונוס שידוע בחיי הלילה שלו".

 

צילום: Santa Marina, a Luxury Collection Resort, Mykonos. קרדיט: starwoodassetlibrary.com

 

לסיכום, ירח הדבש המושלם הוא ירח דבש שישקף את הרצונות שלכם כזוג. כשם שהשקעתם ביום החתונה וביקשתם שכל פרט ופרט יקרין לאורחים שזה "אתם", כך שווה להתייחס גם לירח הדבש שלכם – שאגב, לא מעט זוגות יודו שהם נהנו בו יותר מביום חתונתם. מי יודע, אולי גם אתם תהיו הזוג הזה.

 

4 היעדים האטרקטיביים ביותר לירח דבש על פי WTC:

 

בלו פאלאס, אתר הנופש היוקרתי על חופיו של מפרץ מירבלו שבכרתים

http://www.gervasoni1882.it/sites/default/files/styles/foto/public/progetti/blue-palace-resort-4.jpg?itok=r6c_mool

קרדיט: www.starwoodassetlibrary.com

 

בסוויטות יחכו לכם 2 בריכות פרטיות, שף צמוד ובאטלר. גם ליידי גאגא וריהנה התלהבו מהסטנדרט הגבוה והפרטיות המושלמת.

 

דאיוס קוב

צילום: Heinz Troll. קרדיט: http://daioshotels.thirdlight.com/

 

באתר, שנבנה בעלות של 130מיליון אירו, יש 165 בריכות שחיה ומציע בריכה פרטית לכל אורח בסוויטות ענקיות

 

 DOMES OF ELOUNDA

קרדיט: http://www.domesofelounda.com/

 

5 מסעדות שף משרתות את האורחים, כולל מסעדה צרפתית בעלת כוכב מישלן.

 

אלונדה ביי פאלאס

SEA_PEARL_YACHTING_VILLA

קרדיט: http://www.eloundabay.gr/

 

ארמון יפהפה עם סוויטות ענקיות, מועדוני ספורט פרטיים ומטוס פרטי בשירות אורחי המלון

 

לנופש מותאם אישית בסטנדרטים שלא היכרתם>>

 

***הכתבה נכתבה בשיתוף WTC- המרכז לתיירות בינלאומית