בטח שמתם לב שכו-לם נוסעים לנופש, ושמדי כמה ימים נשבר עוד שיא של ישראלים היוצאים לחו"ל בנתב"ג. אך להתארגן לחופשה, בייחוד משפחתית, זה עניין מלחיץ הדורש היערכות מוקדמת והצטיידות מתאימה. תמיד מנקר החשש אולי שכחנו משהו חשוב, אולי המזוודה תלך לאיבוד, איך נעבור בשלום את הטיסה עם הילדים ומה נעשה בחופשה כדי שלא ישעמם? אספנו עבורכם גדג'טים ורעיונות לחופשה מהסרטים:

 

כיסוי מזוודה

כמה פעמים עמדתם במסוע המזוודות, בין ייאוש לתקווה, ולא הצלחתם לאתר את המזוודה שלכם, בין מיליוני מזוודות זהות? ואם כבר מצאתם, כמה פעמים היא נחתה שרוטה ומשופשפת? כיסוי מזוודה ייחודי (קיים בשלל צבעים) יעשה את העבודה בשני המקרים. לחברת סמסונייט המוכרת יש כיסויים למזוודה בשלל צבעים: אדום, כתום, כחול כהה, צהוב, אפור ואדום-בורדו.

 

כיסוי מזוודה צבעוני של סמוסנייט. צילום: יח"צ

 

כרית נסיעה \ מטוס לצוואר שהופכת ברגע לכרית רגילה

במקום לחכות שדיילת תמצא לכם כרית, או שתאמר לכם שהיא מתנצלת אבל הכריות אזלו, תוכלו להביא לעצמכם כרית שהיא גם כרית לצוואר וגם הופכת לכרית רגילה במטוס, במלון, בחוף או בכל מקום שתצטרכו כרית (או עוד כרית). אנחנו מצטיידים בכאלו גם בנסיעות ארוכות ברכב, הנהג אמנם חייב להישאר ער אבל אין סיבה שהילדים לא ינמנמו עם תמיכה טובה לצוואר. גם זה פיתוח חדש של חברת סמסונייט, שגם יצאה בסדרת מזוודות קלות מאוד (עד 2.35 ק"ג בלבד) כדי שלא תשלמו על משקל עודף.

 

כרית צוואר של סמוסנייט. צילום: יח"צ

 

עיצוב ראשי התיבות של שמכם על גבי תיקי נסיעות

אם כסף לא מהווה שיקול (או בעיה) תמיד תוכלו להתהדר בתיק או מזוודה של מותג המסעות הוותיק לואי ויטון עם הטבעת ראשי התיבות של שמכם. כך כל תיק או מזוודה הם בעצם אישיים, וכמובן יוקרתיים. הטבעת השם נעשית באחת משתי טכניקות: הטבעה בחום או בציור, לבחירת הלקוח.

 

תיק של לואי ויטון עם חריטת אותיות. צילום: מלטייר

 

משקפת ומצלמה תת ימית

יוצאים לחופשה בחוף הים? תמורת 100 דולר תוכלו לצלם (סטילס) ולהסריט (וידאו) כל מה שקורה בצלילה מתחת למים, מבלי להשתמש בידיים. ויש אפילו משלוחים לישראל. לפרטים

 

משקפת ומצלמה תת ימית. צילום: מתוך האתר fancy

 

סלפי בלי מוט

מתפדחים להסתובב עם מוט סלפי (ובצדק)? יש פתרון איך תצאו מצודדים בתמונות בלי להסתובב עם מוט סלפי מביך.שלט קטן ואפליקציה חינמית יעזרו לכם לצלם את עצמכם בחופשה עד מרחק של שלושה מטרים. תמורת 119 שקל יש לכם לחצן אלחוטי ואפליקציה שתפעיל אותו מהסמרטפון או מהטאבלט (זמין למכשירי אפל ולמכשירי אנדרואיד). לפרטים

 

שלט סלפי. צילום: מתוך האתר cubica

 

קולבים מתקפלים

נניח שאתם מוזמנים לאירוע משפחתי חשוב מעבר לים או שאתם במסע עסקים חשוב כדי לנסות לגייס משקיעים למיזם שלכם או למכור את הסטרט-אפ שפיתחתם. אין מצב שתוכלו להופיע לפגישה או לאירוע בבגדים מקומטים. לשם כך תוכלו להצטייד בקולבי FOLDAWAY מתקפלים שישמרו על הבגדים שלכם מגוהצים. סט של שלושה קולבים במבנה חדשני המשלב שרוך גמיש המקנה לקולב יכולת להתקפל לתוך עצמו. הקומפקטיות של הקולבים הופכת אותם לנוחים במיוחד לנסיעות וטיולים, וחוסכת מקום אחסון כשהם לא בשימוש. להשיג ברשת סוהו תמורת 89 שקל.

 

קולבים מתקפלים. צילום: יח"צ סוהו

 

פינצטת-על מעוצבת

לא יודעת מה איתכם, אבל בבתי מלון תמיד יש מראות מגדילות בחדר הרחצה ותאורה מצוינת. בעיני זה המקום לסדר גבות בתנאים אופטימליים. מעצב האופנה אייזק מזרחי עומד מאחורי עיצוב של פינצטת-על מעוצבת שכוכבות הוליווד לא יכולות בלעדיהן בשיתוף מותג הפינצטות הבינלאומי Tweezerman. מדי שנה משיק המותג כמה פינצטות במהדורה מוגבלת בעיצובם של מובילי דעת קהל מתחומי התרבות, האמנות והאופנה. הפינצטות של טוויזרמן זכו בפרסים רבים ברמת הדיוק הגבוהה שלהן, הן עשויות מפלדת אל-חלד ומדויקות להפליא. זה הזמן להצטרף לאווה לונגריה וסקרלט ג'והנסון, שהצהירו שהן לא יכולות בלי ה'טוויז' שלהן. אפשר להשיג במכוני הטיפוח והיופי ברחבי הארץ תמורת 200 שקל, ולחזור יותר מטופחים מהחופשה.

 

פינצטות טוויזרמן

 

רמקול נייד ג'אם (בידורית)

 נכון, קריוקי לקוח מעולם תוכן מעצבן במיוחד, אבל יש משפחות שנהנות מפעילות כזו (בתנאי שזה לא מפריע לאחרים כן?). רמקול נייד בולוטות' ג'אם הוא קומפקטי, עוצמתי, נטען ואלחוטי, וינעים לכם יופי של בילוי בפארק, בים או בטבע. 299 שקל ברשת ג'נטלמן וזה שלכם. 

 

רמקול בלוטוס איכותי. צילום: רשת ג'נטלמן