20 נשים, מנהלות, בעלות עסקים, נשות תקשורת, נשות שיווק, פרסום ודיגיטל, נפגשו בחמישי האחרון למפגש מיוחד במינו, תחת הכותרת "מלכה בדקה".

עכשיו דוגרי - כמה פעמים יצא לכן להיות בחברה של 20 נשים מוכשרות, חכמות, בעלות ניסיון וכל כך מגוונות? כמה הזדמנויות פז כאלה נקרות על דרככן - לדבר על הדברים שכולנו מכירות, כל אחת מהתחום שלה, שמתמודדות איתם ביום יום, וללמוד האחת מהשנייה על הדרכים החכמות שמצאה, כל אחת, לפתור ולהתקדם קדימה?

 

צילומים: אבישי פינקלשטיין, onlife

 

אז נצלנו את ההזדמנות כמו שצריך: דיברנו על כסף ולמה לפעמים מאוד קשה לנו למכור את עצמנו (וגם חלקנו כמה טיפים לא רעים). גילינו שכמעט כל אחת מאיתנו היתה, בתקופה כזו או אחרת, בדיוק בשלב שבו היא מזהה שהגיע הזמן להתקדם קדימה, ושהיום אנחנו יודעות לזהות כשזה מגיע. ושמענו כמה סיפורים מרתקים ומרגשים – ששמים את הכל בפרופורציות שפויות ומשמחות.

ומה הכי חשוב? שנזכרנו שלא משנה באיזה תחום את, מאיפה הגעת, באיזה תפקיד את וכמה אחריות יש עלייך – עם כל אישה שתפגשי, לא תצטרכי יותר מ-2 דקות כדי למצוא 3 נושאי שיחה משותפים ומכנה משותף אחד ענק.

 

לאפות בחכמה כמו מלכה

התחלנו את המפגש "מלכה בדקה" בשלב החשוב ביותר. בלבישת הסינר. בינינו, אם אין לך סינר פצצה, תדאגי שיהיה לך כזה. את הפינה הזו סגרנו אחרי דקה, והמשכנו.

 

צילומים: אבישי פינקלשטיין, Onlife

 

 

 

שף ניב כהן מ"מעדנות" לא נתן לנו ליהנות יותר מדי מהסינר; הכניס סדר בבלגן והסביר בצורה ברורה, מדויקת ומרגיעה, את ההבדלים בין ארבעת הבצקים שאיתם נעבוד היום: בצק שמרים-עלים, פילו, בצק עלים ובצק פריך. כמה וכמה מיתוסים הופרכו באותו הערב. לדוגמה? אם חשבתם שלעבוד עם בצק זה נורא מסובך – אתם הו-כה טועים. אין פשוט מזה: לוקחים את הבצק, פורשים, מורחים, מגלגלים (או חותכים, תלוי מה), שמים בתנור ומתפנים לעיסוקים אחרים.  

 

צילומים: אבישי פינקלשטיין, onlife

 

 

האתגר שהוצב בפנינו – להכין מאפה אחד מתוק ואחד מלוח.

תוך 15 דקות, כל אחת, ללא יוצא מהכלל, עמדה מול 2 תבניות מוכנות להיכנס לתנור. היו שהלכו על הגזמה פרועה והכינו עוגת שמרים קלועה עם הכל – אגוזים, שוקולד, קצת גבינה והמון שמחה. היו שהלכו על עוגת שמרים בצורת "שבלולים", שלוקחת באמת 5 דקות.

בגזרת הפשטידות  - הגיוון היה עצום. המשקיעות הקפיצו פטריות, בצל, קצת פלפלים והמון צבע, ערבבו עם בצל ירוק חתוך גס גס וישר לתבנית מרופדת בבצק פריך מלוח ומעל רוטב רויאל מפנק. . החפיפניקיות מילאו את הבצק בשלל ירקות שמחים לא פחות – פיזרו מעל גבינה בנדיבות וישר לתנור.

 

צילומים: אבישי פינקלשטיין, onlife

 

והתוצאות?

קשה לתאר את הריחות המשכרים שמילאו את הסדנה ב"סטודיו לבישול". רק מהריח יכולנו להשמין 5 קילו. ביציאה מהתנור, הצלחנו בקלות לזהות את מעשי ידינו לתפארת. היתה, בואו נודה, מלחמה פסיכולוגית קלה על 3 עוגות שהבעלים לא זוהו בוודאות.

 

 
 

 

נפרדנו בחיבוקים ונשיקות ועם המסקנות הבאות:

1. כל מה שצריך כדי שתצא לך עוגה נהדרת הוא בצק מוכן לעבודה, מלית  ירקות או גבינה או כל מה שבא לך, משטח עבודה קטנצ'יק, ו-10 דקות פנויות. אה, וגם תנור מחומם.

2.  כל אישה שתפגשי במקרה או לא במקרה, אחרי 10 שניות תמצאו לפחות 5 נושאי שיחה משותפים.

3. כל אחת מאיתנו, לא משנה איפה היא ומה תפקידה – יכולה לעזור לאישה אחרת, גם אחת שהיא פגשה לפני שעתיים. עובדה.

4. וגם אם לא הייתן בסדנת אפייה שכזו – כל אחת מכן יכולה להיות מלכה בדקה, זה ברור, וגם כל אחת יכולה לעשות שינוי אצל מישהי אחרת, אם רק תרצו.