לפני שאתם רצים לברר על עוד חופשה משפחתית בטורקיה החלטנו להציג לכם כמה אופציות חלופיות שיספקו לכם את כל מה שחופשת הכל כלול מרעננת אמורה לכלול ויותר, אז הגיע הזמן לארוז את כל המשפחה, השנורקל ובגדי הים להרים כוסית לחיי האפשרויות הבלתי מוגבלות הכלולות במחיר אחיד, או במילים אחרות, הנה מספר המלצות למלונות "הכל כלול", חלקם קרובים יותר ממה שציפיתם, שמכילים את כל המרכיבים לחופשה המושלמת ולא בטורקיה.

 

Fodele Beach Water Park Resort– כרתים

למצוא מלון שאינו עובד בשיטת "הכל כלול" בשטחה של יוון מתגלה כמשימה כמעט בלתי אפשרית. אבל למצוא מלון "הכל כלול" עם פארק מים שכולל יותר מ2 מגלשות ומפל ? זו כבר משימה שדורשת נבירה מאסיבית בגוגל. לשמחתכם עשינו עבורכם את העבודה, בשטחו של מלון פודל ביץ' הממוקם על צלע הר המשקיף על חופיו של הכפר הציורי פודל,  נמצא פארק מים גדול הבנוי על מספר מפלסים שונים, ממש בין ההרים, והוא כולל שמונה מגלשות בשישה אורכים שונים, מגלשות אבובים, שש בריכות בגדלים שונים, ובהן אפילו בריכת ילדים עם מגלשות ייעודיות לגיל הצעיר. 

 

 

Fodele Beach Water Park בכרתים

 

המלון שנחשב לאחד המלונות הגדולים והמומלצים בכרתים כולל  408 חדרים וסוויטות, ובנוסף גם שלוש מסעדות, חוף פרטי, ספא, מגרשי טניסאוכל ומטעמים יוונים ללא הגבלה וכל הטוב שיש לתרבות המקומית להציע למבקרים . בקיצור אופציה לנופש קרוב, זול וכייפי!!!

 

Fodele Beach Water Park בכרתים

 

לפרטים נוספים על המלון >>

 

 royal park hotel- בולגריה

בכפר אנליטה הסמוך לעיר בורגס , כ20 מטרים מקח החוף - נמצא מלון רויאל פארק ספא הגדול והמפנק. לצד חבילת אירוח הכל כלול משודרגת , המלון המעוצב מתהדר במרפסות הפונות אל הים השחור, הנוף הטבעי, הים וכמובן גם אל פארק המים הנהדר שבשטחו.

 

המלון מציע מגוון של חדרים ודירות בגדלים שונים , בשטח המלון ישנו ספא מתקדם עם כל הטיפולים החדשניים והמפנקים, מגרש מיני גולף שיאפשר לכם להשתטות מעט, באולינג, שולחנות ביליארד, מגרש טניס, וחדר כושר מאובזר.

 

royal park hote "הכל כלול" בבולגריה

 

כל הפרטים האלה נחמדים כמובן, אבל החלק המגניב ביותר במלון הוא ללא ספק פארק המים המקסים "אטלנטיס אקווה"הממוקם בשטח המלון ובו תוכלו למצוא שפע של אטרקציות לכל המשפחה וביניהם כמות יפה ומגוונת של מגלשות בגדלים וסוגים שונים ובריכות מגוונות.

הרביצה, האכילה והשתייה וכמובן גם השימוש במתקני המלון וההתנחלות בפארק מים כלולים כולם בחבילת ה"הכל כלול" , אז ותרו על הארנק בשיטוט בין האטרקציות השונות, כי ברויאל פארק הוטל –לא יהיה לו שימוש רב.

 

לפרטים נוספים על המלון >>

 

Paradise Hotel & Resorts  - האיים הקנריים (ספרד)

האי הספרדי גראן קנריה הממוקם באיים הקנאריים הוא יעד נפלא לביקור בכל עונות השנה. בחורף הטמפ' המקסימלית הממוצעת נעה בין 20-25 מעלות צלזיוס ובקיץ הטמפ' לא עולה על 30 מעלות-תוסיפו לכל זה שמיים כחולים, נוף עוצר נשימה ופארק מים אתגרי שמשקיף על כל הטוב הזה וקיבלתם חוויה של פעם בחיים. אז אם בא לכם חופשה באי אקזוטי וקצת פחות מסתדר לכם לבלות 11 שעות במטוס, תוכלו לבחור לצאת לחופשה  באזור הרזורטים המוצלח Tauritoבגראן קנריה אשר בו נמצא אחד מהחופים היפים ביותר בסביבה ולצדו ממוקמים גם שפע של אטרקציות לכל המשפחה.

 

Paradise Hotel & Resorts  האופציה הספרדית

 

לחופו של האזור התיירותי טוריטו נמצאת רשת מלונות על בסיס הכל כלול הנקראת (איך לא?) "פארדייס" Paradise Hotel & Resorts  לרשת יש שלושה מלונות קלאב סמוכים ומקסימים אשר חולקים פארק מים גדול הנקרא : "לגו אואזיס פארק". פארק המים כולל 2 בריכות גדולות ומעוצבות ושלל אטרקציות ומתקנים , אמנם לא מדובר באחד הפארקים הגדולים והמרשימים ביותר, גודלו בסך הכל כ1350 מ"ר, אך הפארק בהחלט מצליח להפיק את המיטב משטחו וכל זאת על רקע הנוף הנפלא. ושלל מתקני המים שידאגו לכך שגם אתם וגם הילדים במשפחה שלכם תהיו מרוצים ושמחים בחלקכם.

 

מבט מלמטה- פארק המים "לגו אואזיס פארק". האיים הקנריים

 

מלבד פארק המים תוכלו למצוא אוכל ושתייה (גם אלכוהולית) כיד המלך מסביב לשעון לפי דרישה, כניסה חופשית לפארק ולשאר מתקני המלונות- וביניהם: חוף פרטי, מיני גולף , בריכת שחייה מחוממת, חדר כושר, בר ואפילו מגרש טניס.

 

לפרטים נוספים באתר רשת המלונות >>

 

 

היחידי בצפון שמציע אירוח הכל כלול - לאונרדו קלאב טבריה

 

המרעננים הלאומיים: מלונות לאונרדו קלאב הכל כלול מרשת פתאל - באילת ובטבריה

לא חשבתם באמת שניתן לכם רק אופציות מרוחקות ובלתי אפשריות? מסתבר שבשביל ליהנות בימים אלה מחופשת הכל כלול מרעננת שתכלול גם פארק מים במרחק הליכה מהחדר- לא תצטרכו למהר לצאת מגבולות המדינה.

 

לאונרדו קלאב טבריה מרשת פתאל – פארק מים ממש סמוך לחדר

 

שתי אופציות ישראליות,מצפון ומדרום  - לחופשת הכל כלול מרעננת תוכלו למצוא במלונות לאונרדו קלאב באילת ובטבריה, שני מלונות שעברו שדרוג של ממש לאחרונה ובכך הביאו את הבשורה המשודרגת של "הכל כלול" בליווי אטרקציות מרעננות לתיירים ולקהל הישראלי שכל כך צמא לה.

 

מלון לאונרדו קלאב טבריה הוא המלון הראשון בצפון שמאמץ את שיטת "הכל כולל" ובנוסף  להחלטה המשמחת הזאת- החליטה רשת פתאל לערוך מספר שדרוגים מעניינים שיהפכו את המלון הזה לקייצי ומרענן עוד יותר לכל המשפחה. לכן מלבד מגוון אוכל ושתייה שידאגו גם לילד הסורר ביותר למצוא משהו שבא לו לאכול, המלון הכולל 395 חדרים בדרגות אבזור מפנקות , עבר מתיחת פנים עיצובית של ממש.  כשתסיימו להתפעל מהשיק ותרימו את עצמכם מהרביצה בלובי ובחדרים המפנקים- תוכלו לצאת החוצה וליהנות  מפארק מים חדש שנבנה בשטח המלון שכולל מספר מגלשות מהנות לכל הגילאים, לצד שפע של פעילויות לילדים ולכל המשפחה. 

 

לאונרדו קלאב אילת מרשת פתאל – מלון הכל כלול פלוס פארק מים

 

מלון לאונרדו קלאב אילת לעומתו, הוא אמנם לא המלון היחיד שמציע את חבילת האירוח הכל כלול בעיר הדרומית, אך הוא בהחלט מציע את החבילה המפנקת מכולם בהתחשב במתקני המלון, השירות, המגוון והאטרקציות המוצעות במחיר. בגלל כל אלה המלון (בעל 282 החדרים)  הוסיף למונח "הכל כלול" את המילה פלוס, ובינינו, מבט אחד ברשימת הדברים הכלולים בחופשה וגם אתם תבינו את המשמעות האמיתית של הפלוס: מטורטייה וסושי בר ועד מנות קולינריות סובבות עולם, חדר כושר, פעילויות למשפחה, בר קוקטיילים ואפילו ספא מפנק.

 

כל אלה יהפכו את החופשה הבאה שלכם באילת למושלמת.  אך השדרוג האחרון במלון, זה שעורר את השיחה החמה בעיר-הוא מגלשת הניאגרה חדשה והאימתנית המתנשאת לגובה של שנים עשר מטרים אשר מהווה תוספת משמעותית לפארק המים שכולל מספר מגלשות מהנות. אז מי אמר שצריך לנסוע רחוק בשביל להרגיש רחוק?

 

"הרכש החדש" מגלשת ניאגרה, מלון לאונרדו קלאב אילת

 

בנוסף שווה לציין כי בקיץ הקרוב ברשת מלונות פתאל, החליטו להעלות הילוך ולגייס את מיטב הכוכבים האהובים ביותר על הילדים שלכם למופעי קיץ ללא תשלום בבלעדיות לנופשי המלונות ברשת. בין השמות החמים שצפויים להופיע תוכלו למצוא את: כוכבת הילדים -מיקי, שי ורועי, דוד חיים, אודי ואביעד, סטטיק ובן אל תבורי, נוי והדר, קופיקו, רוני נדלר ואסף אשתר (אספון) וכל זאת במטרה להשאיר את הילדים שמחים ומאושרים ועל הדרך לדאוג שגם אתם ההורים תוכלו לקחת קצת זמן לעצמכם בחופשה הקרובה.  

         

לפרטים נוספים על מלון לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול >>

 

לפרטים נוספים על מלון לאונרדו קלאב אילת הכל כלול פלוס >>

 

 

 ing Evelthon Beach Hotel & Resort– פאפוס,קפריסין

עוד אופציה קרובה ומעניינת היא קפריסין שגם בשטחה ניתן למצוא מספר מלונות הכל כלול מעניינים, אבל אם כבר בקפריסין, הכל כלול, קיץ ושמש עסקינן –קבלו המלצה למלון מרענן במיוחד שבמחיר שווה לכל כיס, שיאגד בתוכו את כל מה שאנו הישראלים אוהבים : שתייה, גבינת חלומי (שהוא המאכל הלאומי בקפריסין), ,ים ומגלשות מים.

 

King Evelthon קפריסין

 

במלון King Evelthon אשר ממוקם בעיר פאפוס, הידועה בעיקר בתור מקום הולדתה המיתולוגי של האלה אפרודיטה ואחד המקומות המתויירים ביותר בקפריסין, תוכלו ליהנות מחופשה משפחתית מלאת אופציות ובילויים ובעיקר הרבה שמש וים. המלון המעוצב כולל חדרים ודירות בדרגות אבזור שונות חלקם אפילו מגיעים עם בריכה קטנה פרטית במרפסת, וכל זאת בשיטת הכל כלול .

 

King Evelthon  קפריסין

 

 נדמה כי בין מתקני המלון המרשים , ניתן למצוא כמעט כל אטרקציה שאפשר לחשוב עליה: מספא מפנק , פארק מים כייפי, הכולל מגוון מגלשות ושפע של פעילויות ספורט ימי , חוף ים פרטי יפיפה, מגרשי טניס, חדרי משחקים וביליארד, חדרי קריוקי ואפילו חמאם טורקי וכל זאת מסביב לשעון וללא הגבלה . בנוסף שווה לציין כי המלון ממוקם במיקום מרכזי בעיר ובסמוך לו ניתן למצוא מגוון אתרי בילוי כגון: מסעדות, ברים, בתי קפה ומרכזי קניות. שווה בהחלט!

 

לפרטים נוספים על המלון >>

 

Barcelo Bavaro Palace Deluxe– פונטה קאנה, הרפובליקה הדומיניקנית

ולסיום סיומת, אם העובר ושב שלכם במצב טוב, לא מפריע לכם לבלות שעות ארוכות על מטוס ובא לכם לטוס מעט רחוק יותר – מלון  "בארסלו באווארו פאלאס דלוקס"  הממוקם בסמוך  לחוף באווארו  באזור פונטה קאנהאשר בדרפובליקה הדומיניקנית - יספק לכם חוויה אקזוטית, מרעננת ואותנטית כזו שרוב הסיכויים תישאר איתכם לעוד שנים רבות.

 

"בארסלו באווארו פאלאס"

 

אז מי מכם דמיין לעצמו שישנם מלונות הכל כלול ברפובליקה הדומניקנית?                      
מסתבר כי הטרנד שהסתמן כנחלתם הבלעדית של הטורקים, התפשט לכל עבר וכמו כן גם ללוקיישן היפיפה הזה, שהוא כאמור, גן עדן עלי אדמות.  כי שכבר למדנו, המושג "הכל כלול" לא חייב להתנגש עם יוקרה, מסתבר כי השניים עובדים נפלא יחד.  במלון  בארסלו באווארו פאלאס דלוקסתוכלו למצוא חבילת הכל כלול שלא מביישת את מלונות הפאר מן השורה הראשונה : תוכלו לבחור לאכול מאכלים אקזוטיים עם טוויסט יוקרתי באחת מאחת עשרה המסעדות שנמצאות במתחם המלון, לנסות את מזלכם  בקזינו שפתוח 24 שעות ביממה, לשחק גולף במדשאות הרחבות, לשחות עם דולפינים או להתפנק בספא בעל שם עולמי. בנוסף תוכלו לצאת לשחייה בחוף הפרטי והמרהיב של המלון או להשתעשע יחד עם הילדים במתקני פארק המים הממוקם במלון , תנפשו ותתרעננו , למה לא בעצם? בכל זאת הכל כלול!

 

"בארסלו באווארו פאלאס" גן עדן עלי אדמות

 

לפרטים נוספים על המלון >>