- כתבה פרסומית - 

ספונטניים? חייבים למצוא חדר למלון הזול ביותר לאותו היום או גג למחר בערב? תכירו אתyala  - אפליקציה חדשה למבצעי הרגע האחרון ברשת מלונות פתאל שתמצא בדיוק את מה שאתם צריכים עד 40% הנחה.

 

 

איך זה עובד?

מדי יום מ-12:00 בצהריים ועד חצות מתפרסמים מבצעים של הרגע האחרון – מהיום להיום או מהיום למחר. את המבצעים הכי שווים תקבלו ישירות לסמארטפון או במייל אישי.

 

המחיר הטוב ביותר – בהתחייבות!

אפליקציית yala מוצאת עבורכם את המבצעים הכי משתלמים של הרגע האחרון

במחירים הטובים ביותר.

 

מבצעים בלעדיים עד 40% הנחה

מבחר מבצעים ל-32 מלונות מרשת פתאל, ב-14 ערים בישראל בהנחות ענק של עד 40%

 

הזמנה קלה ומהירה ללא צורך בכרטיס אשראי

תהליך הזמנת החופשה ב-yala קל ומהיר – אין צורך להזין פרטי כרטיס אשראי. כל שנותר הוא רק לבחור את המבצע המבוקש ולהתכונן לחופשה מפנקת.

 

איך מורידים את האפליקציה?

את אפליקציית yala תמצאו בחנות Google Play (מכשירי אנדרואיד) ומשתמשי אייפון ימצאו אותה ב-app store.

 

האפליקציה פותחה על ידי רשת פתאל – רשת המלונות הגדולה ביותר בישראל אשר מציעה מעל ל-8,000 חדרי אירוח ב-34 בתי מלון הפזורים ב-14 אזורי נופש נבחרים.

 

מזמינים חופשה מהמובייל

"חדרי מלון הנותרים ללא אורחים הם אבידה כלכלית גדולה", מסביר נדב פתאל, מנהל השיווק הדיגיטלי של רשת פתאל. הפתרון שמציעה אפליקציית yala מאפשר לנו להעניק ערך גבוה לצרכנים המוכנים להיות פחות מתוכננים מראש, אך בתמורה לקבל הטבה משמעותית במחיר".

 

לדבריו, הנהלת הרשת רואה בשנים האחרונות מגמה ברורה של העדפה להזמנת חופשה מהמובייל, כאשר תמהיל החופשות מאופיין להזמנות של הרגע האחרון. "נתונים אלה חיזקו אצלנו את ההחלטה להקים את מותג yala כאפליקציה במובייל בלבד".

סיבה נוספת להקמת האפקליציה נעוצה ב-Millennials - "דור הילדים שנולדו בין השנים 1980-1996", מסביר פתאל. "הדור הזה הולך להשפיע משמעותית על צריכת הנופש בארץ בשנים הקרובות, ואנו מאמינים שבאמצעות אפליקציית yalaנצליח להגיע לקהלים אלה".

 

בשנים האחרונות משקיעה רשת מלונות פתאל משאבים רבים בפלטפורמת ההזמנות הדיגיטלית. ההשקעה מוכיחה את עצמה מדי יום ולראייה, מכירות האינטרנט גדלו פי 30 תוך חמש שנים.