צרבת. מיגרנה. כאב ראש. בחילה קלה מלווה בריפלוקס. חיוך אידיוטי. התמכרות בלתי הגיונית לפופקורן וקולה זירו. תכירו את התסמינים למחלה החדשה של החורף, "הביגבראדרמאניה". או במילים אחרות, "האח הגדול" שוב כאן והוירוס מתפשט לכל עבר.

 

עוד ב - Onlife:

 

הדרת נשים, דפני ליף, שנאת אחים או ועדת טרכטנברג? הצחקתם אותי. מהיום, כל אלה לא באמת חשובים לאף אחד ואפשר לשים אותם על "הולד", אבל מבלי שנשים לב, יהיה בהם עיסוק חוזר ונשנה בבית האח הגדול.

 

כי מי צריך את דפני ליף, כשיש לנו את אביבית בר זוהר, בת 29 מרחובות- רווקה שעוסקת בנדל"ן ומעבירה את מרבית היום שלה במכון שיזוף, אצל הקוסמטיקאית ובשופינג.

אביבית בר זוהר - הכסף הגדול נמצא בזוגיות. (צילום: רונן אקרמן)

 

למה להתעסק בצדק חברתי, בעוד הכסף הגדול נמצא בזוגיות - תשאלו את אביבית. לא נותנים לה לעבוד כשהיא מאוהבת. הרי בני הזוג שלה מעדיפים שתישאר בבית ותהיה יפה ולרשותם.

 

אני כבר רואה את כל ארגוני הנשים, בקמפיין נגד אביבית, בסגנון "תהיי יפה ותשתקי באמת". ולמען האמת כל מה שאביבית עושה, זה לדבר בקול צייצני, בצחוק פנינה רוזנבלומי ועם ריסים מודבקים שהם סימן ההיכר שלה, עבר כנערת אגו סיליקונית וחיבה לגברים עצמאיים עם הרבה כסף. רק חסר לנו שיו הפנר יבוא לביקור וייקח אותה לאחוזה. בבקשה, שמישהו יתקשר אליו ומהר.

 

ומי צריך שנאת אחים וטוקבקים מרושעים ברשת, כשיש לנו את העימות הפוליטי של העונה וגם ייצוג פריפריאלי אחד לחשבון, בבית אחד. שמאלני רדיקלי וחובב אוונגרד, עם נטייה להגזמה במונולוגים מיותרים (סער סקלי, 26, ת"א). ציוני וימני קיצוני, עם עבר בשירות הבטחון שחושב שהוא חי בסרט של ג'יימס בונד (ערן טרטקובסקי, 30, ב"ש), ערס אוהד בית"ר, עם שם תל אביבי, שחי בבית שמש "מלאת הכיכרות"("קותי" יקותיאל סבג, 29) ורוסיה שלא ידעה שהיא מוסלמית, שוברת לבבות סדרתיתוחוזרת בתשובה פוטנציאלית(יאנה יוסף23, ת"א).

 

אפרופו, חוזרת בתשובה, קניתם כבר כרטיס לערב המרתק בהנחייתה של הרבנית ברי סימון? סימון ( 51, חיפה ), לשעבר רקדנית בטן סוערת, עם הופעה בלתי נשכחת ב"סרט ערבי" של זהו זה ( זוכרים? ).

 

ברי סימון - רחוקה שנות אור מ"הסרט הערבי" (צילום: רונן אקרמן)

 

ברי סימון חזרה בתשובה בשנות ה-90 ובמהלך השנים, הספיקה גם להתחתן 7 פעמים ולהרצות בפני אלפי נשים. יהיה מעניין לשמוע מה יש לה לומר על הדרת נשים, ובכל מקרה, אישה דתייה זה שינוי מרענן ומבורך, ביחס לעונות הקודמות, אפילו אם ברגע שתהיה מועמדת, תמצא עצמה חזרה על אוטובוס הביתה.

 

אני כבר רואה את הניצוצות, את הדרמה, את המריבות, סטייל "תתקדם, אומרים תתקדםםםם" ( סער ואלירז, עונה 2 ) ואת החיוך על שפתיו של אלעד קופרמן, כל הדרך אל ה"בלינג בלינג" שהרייטינג הגבוה יביא לו.

 

אין ספק שמלהקי האח הגדול עבדו קשה השנה במטרה למצוא את הליהוק הכי שווה. אם חשבנו שבשנה שעברה, הם התעלו על עצמם, השנה קיבלנו את מצעד הביזאר הפסיכולוגי. לא עוד פריק שואו, גמדים וקרקס מדראנו. הפעם, אפשר להסתפק בקרקס אירופה פוגש את ערב ה"במה הפתוחה" בקאמל קומדי קלאב.

 

ומה עוד היה לנו?

 

בתפקיד, "הפרידה הכט" של העונה, או "עמרי שרון בלע את רון קופמן"- קים רטוש, בן 32 מקרית אתא – רווק, שעובד כמשפטן במשרד עורכי דין. קים מכנה את עצמו "קים איש קריות" והוא הגיע לאח הגדול בעקבות התערבות עם חבר.

 

בתפקיד "התגעגענו למעיין חודדה, אבל אנחנו לא רוצים שתקלל"- דודו ובטי קפרא, הוא בן 34, היא בת 29 מרחובות. שניהם נכנסו אל בית האח הגדול היישר מחתונתם. דודו עובד בקו חלוקה של מוצרי תנובה, ובטי עובדת בנתב"ג, בהחתמת דרכונים. הם הכירו לפני 10 חודשים במועדון "הפלקה" והתאהבו מיד. איך עינב בובליל הייתה אומרת? "יא וועלי".

 

בתפקיד "אני בחיים לא אהיה מיקי בוגנים"- יוסי סרור, בן 53 מקרית אתא- גרוש + 2, בעל מספרה ותיקה ומוכרת שלאחר 10 שנות נישואין יצא מהארון ועזב את אשתו. הוא מכור לקרמים, לבגדים, ובעיקר לביז'ואים שלו. מילה לאישה לשעבר –לא ידעת? פור ריל?

 

בתפקיד "לא התקבלתי לאקדמיה לצחוק ובצדק", תמיר ורדי, בן 36 מתל אביב- רווק הומוסקסואל, תקציבאי במשרד פרסום, שמכנה את עצמו "עוף מוזר" ומקווה שהדיירים בבית יצליחו לעכל אותו. תמיר הוא פריק של הארי פוטר וחולם להיות מארק צוקרברג. שמישהו יעשה לו POKEומהר.

 

ובתפקיד, "ירדתי מהארץ אבל תמיד יהיה לי מה לומר", זיוה כהן בהנם, בת 34 מניו יורק – נשואה + 3. לזיוה יש הרבה ביקורת על כל מה שקורה בישראל והיא באה לאח הגדול כי חשוב לה להעביר לכל עם ישראל את משנתה בנושא. או במילים אחרות: "העם דורש צדק בכבישים".

 

גם לוליינית קרקס, אגב, יש לנו העונה. (שרי שימחוב, בת 23 ת"א ), וגם חיית מחמד - וולטר, כלב הנחייה של איתם ישראלי, בן 27 מתל אביב, שנולד עם מחלת עיניים שגרמה לו עם השנים לאבד את ראייתו. איתם, בעל חברה לייעוץ עסק ומחזיק במקום השלישי באליפות העולם לנכים בשייט מפרשיות.

 

את הליהוק סוגרים לנו יעל ברון (47, ת"א), סופי קרבצקי(26, כפר שלם) ושי רגב, (34, ת"א) ועליהם אפשר לכתוב טור שלם על "איך להזיז לנו את הגבינה ולהישאר בחיים?". אנחנו עוד נחזור אליהם ואל האחרים, האמינו לי. ועם כל התסמינים, שתוקפים אותי, צפוי לנו חורף סוער במיוחד, דווקא בתוך הבית.

 

יעל ברון (צילום: רונן אקרמן)

 

"ובינתיים, אתם באים לעשות קניות ב"אבוקובואי"?