ברי ליברנד ((Brie Lybrand היא בלוגרית ושחקנית שהחלה להעלות סרטונים ליוטיוב באפריל 2010, ולא הפסיקה מאז. היא פתחה ערוץ מצליח, ומתעסקת לרוב בסרטונים הנוגעים באיפור וטיפוח. אך השבוע היא העלתה סרטון בנימה אחרת לגמרי.

 

ליברנד היפה, שתמיד מאופרת למשעי ונותנת חוות דעת כנה על מוצרים כאלה ואחרים, העלתה סרטון, ובו היא חפה מאיפור, עיניה נפוחות מבכי והיא נראית בסערת רגשות גדולה.

 

בסרטון החדש והמצמרר, היא מספרת לצופים שלה כי היא קיבלה מייל מיוטיוב, שמודיע לה כי האיש שאנס אותה רוב חייה, נרשם כצופה קבוע לערוץ שלה ביוטיוב.

 

צפו בסרטון שהעלתה ברי ליברנד:

 

 

 

בזעזוע ובשאט נפש, ברי ליבנרד מספרת למצלמה כיצד היא מרגישה כלפי האיש שגזל ממנה את תומתה, וכיצד היא מרגישה עכשיו כשהיא יודעת שהוא נרשם לערוץ שלה ויראה את הסרטונים שהעלתה. היא מגלה לצופים שלא יצא לה מעולם להעיד נגדו בבית משפט, ולא יצא לה מעולם לספר מה ההרגשה להיות קשורה, אזוקה ומעונה שעות על גבי שעות בגיל ארבע.

 

ואז, כאילו שהווידוי עצמו לא היה מספיק מזעזע, ליברנד חושפת כי המתעלל שלה, האנס שלה, הוא אביה, סטיבן ברסלר, שאת שמו היא מציינת לפחות שלוש פעמים במהלך הסרטון. היא מספרת שהוא אנס אותה מגיל ארבע עד גיל 13, מתארת כיצד התעלל בה ובאמה, ושאף ניסה להרוג את אמה פעמים רבות. היא מתארת כיצד אמה ניסתה להגן עליה בגופה ואביה שבר לה את כל השיניים בפה והותיר אותה ואת בתה מתבוססות בשלולית דם.

 

כך נראית ברי ליברנד בימים כתיקונם

מתוך הפייסבוק שלה

 

ותוך כדי בכי היא מספרת לצופים: "ואז הוא בא אלי. ואני פשוט שכבתי שם הכי שקטה שאפשר, כי חשבתי שהוא יהרוג אותי. רוב חיי חשבתי שהוא הולך  להרוג אותי. ואפילו בגיל שלי, יש לי סיוטים שהוא חוזר להרוג אותי. גם לאמי ולאחי יש סיוטים. העפתי אותו מחיי בגיל 13, ולא ראיתי אותו מאז. אבל היום הוא נרשם לערוץ שלי ביו טיוב".

 

ואז פונה ברי אל אביה, ושואלת "אתה רוצה לראות את הסרטונים שלי? אתה רוצה לדעת איזה בן אדם הפכתי להיות? הייתי מעודדת בתיכון, היה לי חבר ראשון מקסים שנשארנו ידידים, הייתי בקולג' טוב. היום אני שחקנית, והמצחיק הוא שבגללך אני שחקנית. זו ההשפעה שלך על חיי. בגלל שהייתי צריכה להימלט מהמציאות שלי, של עינוי יום יומי, נעשיתי ממש טובה בלהעמיד פנים. הייתי מישהי אחרת. סטיבן ברסלר, כשאתה אנסת אותי, המוח שלי היה במקום אחר. הייתי בדיסני וורלד או על החוף, הייתי בכל מקום פרט לפה, כשאתה פה מעליי. והפכתי את זה לקריירה שלי.

 

גדלתי להיות אישה נהדרת, אני מלמדת ילדים. ילדים שיש להם את התמימות שאתה לקחת ממני. אני מנסה לתת להם עולם טוב יותר ממה שניתן לי. אני מקווה שאתה רואה את הוידאו הזה. ויודע איזה בנאדם גדלתי להיות. למרות שפגעת בי ופגמת אותי, לא הצלחת לשבור את הטוב שבי."

 

ברי ליברנד מציגה את אוסף האקדחים שלה

צילום מסך מתוך הסרטון

 

בהמשך הווידאו לוקח תפנית קצת יותר אלימה, וברי מציגה למצלמה את אוסף האקדחים שהיא נושאת עימה. אחד מתחת לכרית, אחד בארנק, ואחד, ורוד שנמצא איתה בכל מקום. הם תמיד טעונים, ומוכנים ליום שאביה יחזור לחייה.

 

בסופו של הווידאו היא פונה שוב לאביה ואומרת "זה וידאו אחר ממה שאני עושה בדר"כ, אבל הייתי חייבת להגיד לך, לפרצוף, את מה שאני חושבת עליך, ובגלל שנרשמת לערוץ שלי, אני יודעת שתראה את זה. אני מקווה שזה ירדוף אותך. אני מקווה שתראה את פני כל יום לשארית חייך. אני מקווה שתראה את הפנים של אמא שלי ושל זאק, אחי, שהוא איש מדהים. אנחנו עשינו את זה. הצלחנו להגיע לבגרות, למרות מה שעשית לנו. עכשיו, אתה ואשתך צריכים להתנתק מהערוץ שלי. עכשיו."