השחקן החתיך בראדלי קופר התארח אתמול בתכנית של אלן דג'נרס וחשף בפניה כי יש לו חמש פטמות על גופו.

 

עוד ב-Onlife:

 

קופר, להזכירכם, שנבחר כגבר הסקסי ביותר בעולם, שאל את אלן אם היא זוכרת שהיא ביקשה ממנו בעבר להוריד את החולצה והוא סירב. כעת, הוא אמר, הוא מוכן לחשוף את גופו ואת הסיבה שמנעה ממנו לפשוט את החולצה בפעם הקודמת.

 

 

בהתחלה הוא פתח את כפתורי החולצה וחשף כי על החזה שלו יש פטמה שלישית בנוסף לשתיים ה"רגילות", ואז הוא המשיך והפשיל שרוולים וחשף עוד פטמה על יד ימין ועוד פטמה על הרגל.

 

כמובן שבסופו של הקטע, מסתבר כי מדובר בבדיחה, ואלן אפילו צוחקת על בראדלי קופר שהוא הפך את התכנית שלה ל"show and tell" ושהוא רק מנסה לשרוף זמן עד שיגיע הרגע לחלוקת המתנות לכבוד כריסמס. האמת, אנחנו האמנו לו בהתחלה. רוצים לראות את הווידאו? היכנסו לפייסבוק שלנו, הוא מחכה לכם שם.

תצוגת אופנה בארמון בקינגהאם

 

במשך שנים לאף אחד באמריקה לא באמת היה אכפת מה קורה בממלכה המאוחדת. מאז מותה של הנסיכה דיאנה, בריטניה נחשבה בעיקר למדינה הזו שאנשים לובשים בה כובעים מוזרים לכל מקום. עד שהגיעה קייט.

 

קייט מידלטון הפכה את היוצרות והיא נחשבת לפאשניסטה שמושכת אליה, וכתוצאה מכך אל בית המלוכה כולו, את תשומת לב העולם. לכן, כשארמון בקינגהאם הודיע כי בחודש מאי הקרוב יקיים תצוגת אופנה הסוקרת את התפתחות התלבושות של המונרכיה הבריטית לאורך המאה ה-16 וה-17, אנחנו כבר מאשרים הגעה.

 

קייט מידלטון - אייקון אופנה

 

התערוכה, שנקראת "סגנון גבוה: האמנות של אופנת שושלת טיודור", תיפתח בארמון בקינגהאם ב-10 במאי 2013 ותימשך עד תחילת אוקטובר. בנוסף לציורים שמציגים את האופנה של חצר המלוכה, יוצב בתערוכה מסלול תצוגה ועליו יצעדו דוגמניות לבושות בבגדים בהשפעת ציורים ומיניאטורות מהתקופה של בית טיודור, ושל סטודנטים לעיצוב תלבושות של בית הספר לאמנויות של ווימבלדון.

 

מישל אובמה היא טרנסג'נדר

 

וממשפחת המלוכה נעבור למשפחה הראשונה: הייתכן שמישל אובמה היא בעצם טרנסג'נדר? נו, ברור שלא, אבל הטרנסג'נדר שמתנוסס על השער של מגזין קנדי, דומה לה שתי טיפות מים.

 

הטרנסג'נדר קוני פלמינג כגברת הראשונה, מישל אובמה

מתוך המגזין candy

 

מגזין קנדי, מגזין האופנה הראשון המוקדש כולו לחגיגת הקווים האפורים של זהות מגדרית (טרנסג'נדריות, אנדרוגניות, שינוי מין ועוד) חוגג בסה"כ גיליון חמישי מאז היווסדו עם דמותה של מישל אובמה בגילומו של הטרנסג'נדר קוני פלמינג. הדימיון החיצוני לגברת הראשונה של אמריקה מדהים, והתוספות הקטנות - הסגנון לבוש, דגל ארה"ב ואפילו שרירי הידיים המפורסמים, רק הופכים את התמונה של הצלם דניאל לויט, לצילום אייקוני.

 

רוצים לצפות בוידאו של בראדלי קופר אצל אלן דג'נרס? היכנסו לפייסבוק של Onlife