אין אתגר קשה כמו לקנות מתנה לאנשים שיש להם הכל, בעיקר כי נדמה שכבר יש להם ה-כ-ל. יש להם בדרך כלל בית מאובזר ומטופח, כלים נאים וחפצים נאים לא פחות והם גם בדרך כלל מעודכנים בכל הגדג'טים והחידושים.

 

 

כל מבנה והמתנות שלו לחג

 

בואו לגלות אלו מתנות שוות תוכלו לקבל בכל אחד ממתחמי מבנה

 

לרשימת המתנות והסניפים המלאה>>

 

כמה מאתנו באמת יודעים לקנות את המתנה הנכונה? בסקר מיוחד שערך אתר און לייף בשיתוף קניוני "מבנה" נמצא ש- 63 אחוז מהעונות לסקר אכן מנסות להתאים את המתנה למקבל, אבל לפחות 11 אחוז מהן מחפשות המון זמן עד שמוצאות משהו – שאולי מתאים. 13 בנות מזל יודעות תמיד מה לקנות (וממש היינו רוצות ללמוד מהן) ואחוז אחד מהמשיבות לסקר היו כנות והודו שכנראה שהמתנה שהן מביאות – בדרך כלל מוחלפת.

 

אז מה בכל זאת קונים? ליקטנו עבורכם רעיונות מקוריים ומדליקים.

מקופלים: לאנשים שיש להם הכל בדרך כלל חסר מקום לכל מה שיש להם. ופה המתנה שלכם נכנסת לתמונה. רכשו להם כלי בישול ואחסון מדליקים וצבעוניים של נעמן פורצלן, המתקפלים ונכנסים בקלות לארונות המטבח. מדובר בסדרת מוצרי סיליקון מתקפלים ובה קופסאות אחסון, מסננות ,פומפיות, מייבש כלים, משפך ועוד. עכשיו לרגל החג הם נמכרים בסניפי הרשת ב-50% הנחה.

 

מקופלים

 

מקופלים

 

מקופלים

 

להיות שף בבית: בגזרת כלי הבית והגדג'טים במטבח צצים כל הזמן חידושים מדליקים, כך שגם מי שיש לו הכל ישמח להתחדש ולהכיר עוד משהו שישדרג לו את חוויית האירוח וההגשה. בארקוסטיל קיטשן תוכלו למצוא מארז שתי כפות צילחות וקישוט בעזרתן כל מנה תוכל לצאת כמו במסעדת שף יוקרתית. מחיר: 74.90 שקלים.

 

גדג'ט מדליק נוסף בארקוסטיל קיטשן הוא בדיוק כמו שיש לשף, לשף מאיר אדוני ליתר דיוק. זוג כפפת הגנה לכף היד לפעולות גירור, קיצוץ וחיתוך היא מתנה מעולה לבשלנים ולפודיז. מחיר: 49.90 שקלים.

 

כפפות הגנה לשף

 

כפות צילחות

 

ריח טוב – אווירה טובה: ריח טוב בבית הוא משהו שכולם רוצים ואוהבים. ריח משרה אווירה טובה, מעורר זיכרונות טובים וגורם לאירוע להישאר איתנו לאורך שנים. גם מי שיש לו הכל מהכל, ישמח להוסיף לבית עוד מימד ריחני, בדיוק כמו שיש ריח נעים בבתי מלון ובחנויות. ברשתות ללין, בודי שופ, הום סנטר, אייס, FOX HOME, גולף & קו ואפילו בסופר פארם, ניו פארם ושופרסל אפשר למצוא שלל פתרונות בישום לבית במארזים חגיגיים ומהודרים שתשמחו להעניק במתנה, בהם מפיצי ריח, מבערים עם שמן, ספריי מבשם ונרות ריחניים. הנה כמה מארזים שווים להמחשה:

מפיצי ריח של ללין, 79.90-69.90 שקלים (יש מבצעים של 3 ב-99 שקלים)

מפיצי ריח של בודי שופ בריח גראס או בריח טעים של וניל ותות, ב-70 שקלים

ברשת גולף & קו יש נרות ריחניים בצורת איל שחור מעוצב, מ-20 שקלים ליחידה

www.golfco.co.il/deer-ol-nr-g-78074.html

לרשת ורדינון יש נרות ריחניים בקופסה מהודרת, ב-45 שקלים

 

כרית בווייב חיובי: כריות נוי הן פריט שיש כמעט בכל בית, וכיף לחדש, להחליף ולשחק איתן. אנחנו מציעים להביא כריות נוי, אבל כאלו שיש להן אמירה אופטימית שתעלה חיוך. למותג ONTOP של הום סנטר יש שלל כריות נוי עם ציפיות 100% כותנה ועליהן מודפסות אמירות משובבות לב, כמו All you need is love או Good vibes only או מילה אחת פשוטה ונפלאה Wonderful. אגב, אפשר לרכוש בנפרד את הציפיות ואת הכריות ולהחליף כשמתחשק. מחיר: מ-39.90 שקלים לציפית, כרית מילוי ב-19.90 שקלים. 

 

ציפית לכרית מתנה לחג

 

ציפית לכרית מתנה לחג

 

ציפית לכרית מתנה לחג

 

ירוק בעיניים: טרנד הקקטוסים מלווה אותנו כבר תקופה ונכנס פנימה לבתים. מדובר גם בטרנד מבורך למדי, שכן בניגוד לעציצים אחרים – קקטוסים עמידים ויישארו לאורך זמן. קקטוסים ירוקים מוסיפים לאווירה הטבעית בכל בית ואפשר לשלב אותם בכל חלל, במטבח, בסלון, בחדרי השינה ואף בחדרי הרחצה. בהום סנטר תוכלו למצוא מארז קקטוסים הכולל גם תחתית לסיר עץ 18*18 ס"מ מודפס ושלושה קקטוסים בעציץ לבן תואם במחיר 79.90 שקלים.

 

בצד השני של הקקטוסים העמידים ניצבים הסחלבים הרגישים, הדורשים יד מטפחת ומדויקת. אם אתם הולכים למי שחובב צמחיה ופרחים, הוא ישמח לקבל סחלב מהודר, חגיגי ואצילי, כמו אלו שאפשר למצוא ברשת זר פור יו. מחיר: 239 שקלים.

 

צעצוע או פינוק לחיית המחמד: אנשים שיש להם הכל ישמחו לקבל משהו לחיית המחמד שלהם, בהנחה שיש להם כזו. תוכלו לבחור להם משהו מעוצב או משעשע כמו צעצוע, בגד, קולר מעוצב, אביזרי טיפוח או משהו בסגנון. אשמח לקבל מג'ונגל כמה תמונות ומידע על כמה פריטים פופולריים (שישלחו מיקס לחתולים ולכלבים כי זה מה שיש לרוב האנשים). למשל סוודר צהוב לכלב ב-69.90 שקלים ברשת ג'ונגל או כמה עכברי שעשוע צבעוניים לחתול המשפחתי ב-10 שקלים ליחידה.

 

מתנה של הרגע האחרון: לא מצאתם משהו ספציפי למי שיש לו הכל? תוכלו לרכוש ממש ברגע האחרון מתנה שתמיד כיף לקבל, למשל גיפט קארד לאחת הרשתות המובילות לכלי בית; שוקולדים איכותיים; או בקבוק אלכוהול טוב.

 

 

את כל הפריטים המוזכרים בכתבה ניתן למצוא באחד מסניפי מתחמי הקניות של מבנה: תל חנן, קריית שמונה, אופקים, נצרת עלית, עפולה, אילת, גן שמואל, באר שבע, גבעת שאול – ירושלים, הרצליה, מגדלי תל אביב