1. סטייק כמו שצריך

סירים ומחבתות טובים הם לא עניין זול, לכן שמחנו לגלות שחברת נעמן האיכותית יצאה בסדרת מוצרים מעולים במחירים נגישים: מחבת יציקה לסטייקים בגודל של 28 ס"מ עכשיו ב-99.90 שקלים. אנחנו יותר משמחים לנפץ את המיתוס שסטייק טוב אוכלים במסעדה או בברביקיו. אפשר וכדאי להכין סטייקים טובים בבית, על הכיריים, וחבת פסים הוא אביזר חובה. מחבת טוב הוא כזה המפזר את החום בצורה אחידה, והפסים נועדו להשאיר את הסטייק מעל הנוזלים כדי שהבשר ייצלה ולא יתבשל.

 

מחבת

 

חוששים שלמקבל/ת יש כבר מספיק מחבתות? לכו על סיר סוטאז' יציקה בקוטר 32 ס"מ ובנפח של 4.3 ליטרים למיני תבשילים באותו מחיר נגיש לכיס.

 

סיר

 

2. אבטיח בצלחת

ברשת FOX HOME יצאו בקולקציית כלים רעננה לקראת האביב והקיץ. אחד הסטים הכי מדליקים שכיף לתת ולקבל הוא סט כלים ממלמין, שהוא חומר עמיד ולא שביר, מתאים לשימוש גם מחוץ לבית (מישהו אמר ים ולא קיבל?) ונוח למשפחות עם ילדים. הקולקציה מאופיינת בצבעוניות משמחת של אבטיחים מאוירים ביד חופשית על רקע תכלכל. צלחת למנה ראשונה עולה 17.90 שקלים, צלחת למנה עיקרית עולה 22.90 שקלים ומרקיה עולה 15.90 שקלים.

 

צלחות אבטיח

3. חזרה בזמן

תוכלו להעניק מתנה שיקית בסגנון רטרו מתוך הקולקציה החגיגית של מותג הבית  GALA HOME בשופרסל. כן, כן, בסופרמרקט יש יופי של מתנות לחג כך שתוכלו לתפוס שתי ציפורים במכה אחת ולחסוך זמן יקר ושיטוטים מיותרים. במסגרת קולקציית רטרו שיק יש מוצרי חשמל קטנים ומעוצבים למטבח, בהשארת טרנד צבעי האייפון החדשים. ב-99 שקלים תוכלו לרכוש קומקום רטרו או טוסטר רטרו, ולקבל תגובות נלהבות.  

 

טוסטר אובן רטרו

 

כל מבנה והמתנות שלו לחג

 

בואו לגלות אלו מתנות שוות תוכלו לקבל בכל אחד ממתחמי מבנה

 

לרשימת המתנות והסניפים המלאה>>

 

4. כל הטוויסט

בחנות של ארקוסטיל תמצאו גדג'ט מדליק ממש, שכל בשלן ישמח לקבל לחג – מכשיר טוויסטר, שהופך ירקות לאטריות, ב-59.90 שקלים. ראשית מדובר בהצעת הגשה מקורית לירקות המוכרים, כי איזה ילד (או מבוגר) לא ירצה תלתלי ירקות במקום סלט סטנדרטי? שנית, בתקופה בה רבים נמנעים מגולטן או מאמצים תזונת פליאו המבוססת על חלבונים וירקות, הטוויסטר יהפוך כל קישוא לפסטה וכל גזר לספגטי. מדובר במכשיר יעיל ונוח, בעל שלושה להבים, שהופך כמעט כל ירק לרצועות דמויות פסטה בעוביים שונים. הפורס בעל ידית אחיזה ארגונומית ולא פחות חשוב, אולי יותר - קל ונוח לניקו ולא תופס מקום אחסון יקר.

 

מכשיר טוויסטר שהופך ירקות לאטריות

 

5. יאללה, בואו להודו

ספר המעניק השראה ופותח את המחשבה הוא מתנה מעולה לחג. הספר החדש של זהבה שילון "הודו הדיסנילנד שלי" נמכר בסניפי סטימצקי במבנה במחיר 68 שקלים. הספר מגולל בהומור ורגש חוויות של תרמילאות בהודות בגיל השלישי, וכולל התמודדויות עם מה שמזמנים החיים.

 

 

ספר הודו הדיסנילנד שלי

 

6. מתנה שווה לקיץ

 לקראת העונה החמה, במהלכה חובה להסתובב בבקבוק מים, יש לארקוסטיל גימיק חדש שיגרום לשתות יותר מים: בקבוק טריטן Fruit Infuser  700 מ"ל עם שרוול בידוד במחיר 59.90 שקל. בתוך הבקבוק יש מיני בקבוק עם פתחים, אליו אפשר להכניס פירות חתוכים שאוהבים ובזכותם המים יקבלו טעם פירותי מרענן. מתנה קיצית כיפית לגדולים ולקטנים.

 

בקבוק מים לקיץ

7. הזמן הצהוב

לגולף & קו יש ליין שעונים מדליק,עם שעוני קיר בכל מיני צורות, חומרים וצבעים. אחד מהשעונים ששבו את לבנו הוא OLDIE- שעון קיר עשוי פלסטיק צהוב (יש גם שחור סולידי יותר) בעיצוב רטרו עם שתי פונקציות באותו שעון: שעון מחוגים גדול בחלק העליון ושעון טיימר קטן בחלק התחתון.79.90שקלים למתנה משמחת.

 

שעון צהוב

 

8. ועכשיו לעבודה

מתנה מדליקה ומקורית תוכלו למצוא ברשת ורדינון. מדובר בציפיות Cool2 עם איורים של דמויות דיסני (לילידם) או ציורים מיוחדים (למבוגרים) לצביעה עצמית על פי הטעם האישי בכל גיל. אפשר לרכוש עם הציפיות סט צבעים מיוחדים לבדים ועמידים למים, הנמכרים גם בוורדינון. מחיר: מ-59.90 שקלים.

 

ציפית לצביעה

 

ציפית לצביעה

 

ציפית לצביעה

 

9. לידיעת הטסים לחו"ל

עונת הטיולים והנסיעות בפתח וזה זמן טוב לצייד מישהו אהוב בפריט נוח שיעביר לו את הנסיעות בכיף. לחברת קל גב יש כרית צוואר חדשה לטיסות וטיולים, בעלת שלושה מצבים: כרית תמיכה לצוואר מוכרת, משטח עבודה מרופד ומפתיע לטאבלט וכרית ראש עם רצועת חיבור לכיסא האוטו, המטוס או הרכבת. הכרית עשויה בד קורל פליז נעים ומלטף. מחיר: 99.00 שקלים.

 

כרית טיולים

 

כרית פלא לטיסות

 

10. מוזמנים לקפה

ברשת H&O נמכרים זוג ספלים כפולים לקפה בצורת לב מזכוכית שקופה, ממש כמו שמגישים בבתי הקפה השווים. ספלים רגילים יש לכולם, אבל כמה ספלים כאלו יעלו חיוך על פני מקבל המתנה וישדרו מה אתם באמת חושבים עליהם. מחיר: 49.90-39.90 שקלים לזוג ספלים.

 

 

 

את המוצרים המוזכרים בכתבה אפשר להשיג באחד ממתחמי מבנה הנמצאים ב:

תל חנן, קריית שמונה, אופקים, עפולה, הרצליה, גבעת שמואל, נצרת עלית, כפר סבא, באר שבע, גן שמואל, מגדלי תל אביב,  מבנה יגאל אלון-תל אביב