מה הכי הייתם רוצים לראות מלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט עושות? אבל הכי? צועדות בלנז'רי ששווה מיליונים? מועדות בשידור חי? ובכן, משום מה בתוכנית "לייט שואו", החליט המגיש סטיבן קובלר שמה שהצופים הכי היו רוצים זה לראות את הדוגמניות אוכלות דלי של כנפי עוף. טוב, סביר להניח שהוא לא באמת חשב את זה, אבל מישהו בתוכנית בהחלט חשב שזה יהיה מאוד משעשע לראות נשים בשמלות צמודות ובכנפי נוצות אוכלות בידיים כנפיים מתובלות. וכך, מצאו עצמן שלוש דוגמניות של החברה, אנדריאנה לימה, טיילור היל ובהטי פרינסלו, מקדמות את התצוגה הכי מפורסמת בעולם תוך אכילה משפילה לעיני כל העולם.

 

עוד באון לייף: 

 

בדקות האלו, בהן רואים את שלוש הנשים אוכלות בידיים כנפיים מהצלחת ומנגבות את הרוטב בכנפיים שעליהן, קובלר למעשה הרג שתי ציפורים במכה אחת (מלבד לכל העופות שמתו בשביל הכנפיים, כמובן): גם מחזה שמגשים את הפנטזיות הגבריות הכי בסיסיות, של בחורה חתיכה בבגדים מינימליים טורפת אוכל שמנוני בידיים, וגם מחזה שמשחק על הפנטזיות שלנו, הנשים, לראות נשים רזות אשכרה אוכלות.

 

אבל אם נודה על האמת, שתי הפנטזיות הן בעיתיות – זו של הגברים מהסיבות הברורות
(במיוחד כשמוסיפים לכך משפטים כמו "אתן צריכות דלק ליום הגדול שלכן עם התחתונים") וזו של הנשים, בגלל שבסופו של דבר מדובר בסקיני שיימינג פוגעני ומשפיל, בדיוק כמו לזרוק כדורי שוקולד לתוך פיה של אישה גדולה, או להגיד לאישה שמנה להפסיק לאכול.

דוגמניות לא צריכות שיתערבו להן בצלחת, בדיוק כמו שאף אישה אחרת לא צריכה. גם ככה כולנו מסובכות עם כל מה שאנחנו מכניסות לפה, אנחנו לא צריכות שכל שאר העולם יחווה את דעתו על האוכל שלנו.

 

 

בואו לא ניתמם, דוגמניות עושות את הכסף שלהן מהגוף שלהן. הן שמות אותו בפרונט ומתפרנסות מהצגתו לעולם. המחיר הוא כנראה הביקורת הבלתי נמנעת. אבל אולי גם אנחנו, המבקרים הגדולים, צריכים לשים את הגבולות ולדעת שבכל זאת יש הבדל בין להגיד "אני לא אוהבת את היופי של X" לבין לשדל אותה לאכול, רק כי זה יוכיח לנו שהיא לא חיה על חסה בלבד.

 

והנה עוד הצעה: אם נפסיק להרגיש רע עם מה שאנחנו אוכלים ואם איך שאנחנו נראים, אולי גם לא נרצה יותר לראות נשים רזות אוכלות אוכל שמנוני.