"אין לה חזה גדול מספיק", אמרו ברחבי העולם כששמעו על ליהוקה של גל גדות הישראלית לתפקיד וונדר וומן. טענו גם שהיא לא שרירית מספיק, שהיא רזה מדי לעומת הקימורים של דמות הקומיקס, היו אפילו פמיניסטיות שהרחיקו לכת ואמרו שהקימורים הם אלו שהופכים את וונדר וומן למה שהיא. כשסיימו לנתח את הגוף שלה, אמרו על גדות שהיא לא הוכיחה את עצמה כשחקנית עם אופי עד היום, כשהתפקיד הזוהר שלה ב"מהיר ועצבני" שימש קרקע להערות דוחות בסגנון "הביאו אותה רק כדי להיות יפה בביקיני", או לדאגות שמא למי שנבחרה לשחק את גיבורת העל הכי גדולה שעולם הקומיקס מכיר אין מספיק אופי להביא לשולחן.

עוד באון לייף:

אז אמרו. אל תדאגו, זה לא מרגש אותה, ולא צריך לרגש גם אותנו. הישראלים, שכבר מכירים את הכוכבת הבינלאומית כמה שנים, יודעים שגל גדות היא בחורה לגמרי קולית בגישתה. היא כבר נפנפה את ההערות האלו בקלילות מהפנטת בעבר, כשאמרה ש"זה הכל דיבור ריק מתוכן".

בראיון חדש היא חושפת את התשובה המושלמת לכל אותם חנונים, שעולם הקומיקס היטיב להציג בפניהם דמויות נשיות בפרופורציות מגוחכות, ושומרת על אותה גישה קלילה בלי להניד עפעף: "אם אתם רוצים באמת לשמור על נאמנות לסיפור המקורי, לאמזונות (לפי המיתוס) היה רק שד אחד – אחרת החזה היה מפריע להן לירות בחץ וקשת".

צילום: Warner Bros

מעבר לים היו אומרים על כזו אמירה, Slayed It. ומוטב שגם אנחנו נתרגל לגלגל את הביטוי הזה לצד שמה של גדות, כי היא לגמרי קוטלת. היא כבר מנוסה בבאדי-שיימינג עוד ממולדתה היקרה – וכן, גם שיימינג לנשים רזות באופן טבעי הוא שיימינג מבאס באותה המידה. גיבורי המקלדת שתקועים בקומיקס ולא יודעים איך אישה אמיתית נראית, יכולים להמשיך לפגוש את החזה הבומבסטי של הדמויות שלהם בפורנו. אפילו ענקית הקומיקס מארוול כבר הבינה שהפנטזיה הזו היתה צריכה להתנפץ כבר מזמן: הדמות הנשית המעוותת שחוברות הקומיקס הקפידו להציג לאורך שנים, לא באמת קיימת. נשים פשוט לא נראות ככה. גם לא גיבורות על.

גל גדות וונדר וומן

צילום: Warner Bros

מה שכן הופך את גל גדות לוונדר וומן זו הגישה שלה. אפשר להרגיש את זה היטב גם באופן בו היא עונה לשיימרים, בצורה חכמה ובלי לקחת את השטויות האלו ברצינות אפילו לרגע. עם רגליים על הקרקע, ילדות נורמטיבית בראש העין, בגרות בביולוגיה וחיי משפחה מיושבים עם בעל וילדה, גדות היא אנטיתזה מושלמת לחיים הסנסציונליים שכוכבי הוליווד מתהדרים בהם – מה שללא ספק עזר למפיקים לבחור דווקא בה לתפקיד שכל אישה בהוליווד חשקה בו. הרי ברור לכם שוונדר וומן אמיתית לא היתה מעלה תמונות עירום שלה בזמנה החופשי או מבלבלת למדינה שלמה את השכל עד לכדי סגירת המרחב האווירי, ובטח שלא מכלה את זמנה בלהתרגש מתלונות על הגוף שלה. בחיאת, יש לה דברים הרבה יותר גדולים על הראש – היא צריכה להציל את העולם מכל הבולשיט הזה.