ליאונרדו דיקפריו נמצא כרגע אי שם ברקיע השביעי. בכל זאת, אחרי כל כך הרבה שנים של עבודה קשה הוא סוף סוף השיג את פסלון האוסקר הראשון והנכסף. אבל אפילו שם בעננים, ההערות הדוחות שצפות בימים האחרונים ברשת על אמו האהובה עלולות עוד להפריע את מנוחתו.

עוד באון לייף:

יומיים אחרי הזכייה של ליאו באוסקר, ששימחה מיליונים ברחבי העולם, צפה ברשת תמונה של משפחת דיקפריו מ-1976 ובה ליאו בן השנתיים נראה ישוב על אביו ואמו ברגע משפחתי מאושר. אולם חלק מהגולשים שנתקלו בתמונה המתוקה הזו לא הסתכלו על החיוכים שעל פני המשפחה, אלא דווקא על בית השחי של האם, אירמלין דיקפריו. וברגע שהחלו לצוץ תגובות כמו "דוחה" או "מבחיל", הפוסט הזה הפך לעניין ויראלי.

Baby Leonardo DiCaprio with his mom and dad, 1976.Follow us for more awesome history >> History In Pictures

Posted by History In Pictures on Tuesday, March 1, 2016

 

מתברר שב-2016, יש אנשים עדיין מתקשים לעכל שיער גוף של אישה. במיוחד שיער בית שחי. אפילו התמונות של מדונה ושלמיילי סיירוס כנראה לא הספיקו כדי להעביר את המסר שהמאבק הפמיניסטי נלחם עליו כבר עשורים ארוכים. אבל, למזלנו, הרוב השפוי מתרעם וגובר בקולו על המזלזלים והנגעלים, לפחות בפוסט הספציפי הזה, שצבר 100 אלף לייקים וקרוב ל-8,000 תגובות.

"כשראיתי את התמונה הזו חשבתי, 'וואו, התינוק הזה הרגע קיבל אוסקר, ההורים שלו בטח כל כך גאים!', ולא, 'אלוהים, אמא שלו לא גילחה את בית השחי שלה בתקופה שבה נשים לא גילחו את בית השחי שלהן'" – זו אחת התגובות המובילות באותו פוסט, וגם ממשיכות דרכה מדגימות זלזול ראוי באלו שנבהלו למראה האישה שאינה מגולחת.

אירמלין אינדנבירקן דיקפריו עלתה לארה"ב בשנות ה-70 מגרמניה והתחתנה עם הכותב ג'ורג' דיקפריו. נוסף על כך שהשניים דגלו באמונות ההיפיות של התקופה, שהשיער בבית השחי תואם אותן, צריך לזכור שבאירופה עוד לא היה נהוג לגלח את בתי השחי ועד היום זהו מראה יותר שכיח שם. לא ברור אם היא שומרת על השיער הטבעי בבית השחי גם היום, אבל אפשר היה לראות שהאישה נשארה מקסימה ויפהפיה בגיל 73 כשהגיעה לטקס האוסקר לצידו של בנה.

ליאונרדו דיקפריו עם אמו אירמלין דיקפריו

לאונרדו דיקפריו עם אמו אירמלין. צילום: Shutterstock

 "זה מצחיק נורא שאני חלק מדור שרוצה 'לשחרר את הפטמה' אבל נכנס לפאניקה כשלנשים יש שיער בבית השחי", כתבה המגיבות בפייסבוק. אנחנו רוצים לקוות שגם ליאו וגם אירמלין המקסימה חושבים שזה מצחיק, ולא נותנים לאנשים כאלה להרוס להם את החגיגה.