מה יש בו בשם, תמה פעם איזה משורר עלום שם שאתם אולי מכירים כוויליאם שייקספיר, שהרי מה שנקרא לו שושנה ריחו יהיה מתוק תחת כל שם ועוד הוסיף על הדרך את שאלת מיליון הדולר: להיות או לא להיות. אז ודאי שלהיות, בטח אם את מסתובבת עם הטיקטשנושא את השם טראמפ צמוד אלייך מהיום שנחתך חבל הטבור שלך. גם אם זה שם שגורם לרבים להחניק יבבה או לבלוע גוש של בחילה, טראמפ זה מותג. טראמפ זה ייחוס, טראמפ זה המלך שכולם מתים לזעוק שהוא עירום, אבל בסוף הוא זה שקם מכס המלוכה ומשתין על כולם בקשת בלי למצמץ.

טיפאני אריאנה טראמפ (23) היא בתו היחידה של דונלד טראמפ מנישואיו השניים לדוגמנית מרלה מייפלס. את הגנים המשובחים (?) מצד אביה, היא חולקת עם עוד ארבעה חצאי אחים:

דונלד ג'וניור(38) איוונקה (35) ואריק (32) מנישואיו הראשונים לאיוונה, ובארון (10) מנישואיו הנוכחיים למלניה.

שמה של טיפאני, הוא סממן מושלם לחיים אליהם נולדה. היורשת הבלונדינית השנייה בממלכת השפע של טראמפ נקראה על שם חנות התכשיטים היוקרתית. מערכת היחסים בין הוריה שהחלה בחטא (טראמפ ניהל עם מייפלס רומן כשעוד היה נשוי לאינווקה), לא שרדה ומתוך 6 השנים שבילו יחד כזוג נשוי על הנייר, שלוש מהן התנהלו בעיקר בין עורכי דינם של שני הצדדים במאבק גירושים מכוער. בעוד שלושת ילדיו מנישואיו הראשונים של טראמפ גדלו במרחק של כמה קומות מאביהם במגדלי טראמפ המפורסמים וזכו כך מדי פעם לביקור אורח מצד מי שתרם להם 50% מהמטען הגנטי בגופם, טיפאני גדלה עם אימה בקליפורניה, מה שלפי השמועות הוביל לקשר מנוכר למדי עם אביה, קשר שגם היום למרות מה שינסו למכור לכם מומחי הספין ויועציו התקשורתיים של הנשיא החדש רחוק מלהיות קרוב.

לרגעים, כמעט בא לנו לשחרר איזו קריאת אוי אוי אוי ולהציע לטראמפית הג'וניורית חיבוק מנחם. בכל זאת, הילדה גדלה במשפחה חד הורית, וכאילו לא היה לה די בזה, אחותה היחידה, איוונקה, הייתה תמיד הבת המועדפת על אביהן - עובדה שהוא מצדו מעולם לא ניסה להסתיר או להכחיש.

מאידך, אל תמהרו לחפש פילטר מעונן, להתפלש באפר ולקונן על חייה המרים של טיפאני. גם אם נחשבה תמיד לבת הפחות מוצלחת, כזו שצילה של אחותה הגדולה ממנה ביותר מעשור מרחף תמיד מעליה כאילו היה השגחה פרטית צמודה מצידו של מרפי ,עדיין מדובר ביורשת מיליונים שהחמאה והקוויאר היו מרוחים אצלה תמיד על הצד הנכון של כרטיס האשראי.

לא תהיה אף פעם איוונקה. טיפאני טראמפ

לא ילדה של אבא

במשך שנים, טיפאני הייתה הבת שכולים יודעים שקיימת אי שם ברשימת המוטבים על הצוואה של פאפא טראמפ, אבל כנראה זו שמופיעה הכי למטה, בין פילגש א' ליועץ סתרים ב' ואולי אפילו לחבר הטוב ביבי.

בהתאמה, גם זכתה לתואר ה"טראמפית הנשכחת". בקלפים שחילק היקום, המזל שלה היה להיוולד לתוך מערכת היחסים הכי פחות נחשבת של טראמפ: היא לא הייתה חלק מהאצולה של מערכת הנישואים הראשונה של טראמפ שנחשבה ל"מכובדת" והארוכה מכולם, והיא לא תוצר של מערכת היחסים השלישית המתוקשרת עם מלניה. היא סוג של תוצר לוואי על הדרך, כזו שלא פעם מעל ראשה ריחפה השמועה שאביה בכלל לא רצה אותה ואף ניסה לשכנע את אימה לעבור הפלה כדי למנוע את הבאתה לעולם.

טראמפ האב, מלא הטאקט, עתיר הקסם האישי, ובעל מנגנון השליטה המופלא ביותר בעולם בכל הקשור ליכולת לאזן בין מה שעובר לו בראש לבין מה שיוצא לו מהפה, מצא עצמו לא פעם בעיצומה של סערה תקשורתית שבמרכזה בנותיו. על איוונקה, בבת עינו, הבת הראשונה (תרתי משמע) לא חסך מחמאות מעולם, אך כאלו העטופות במעטה קריפי של גבר מזדקן וחרמן בגיל העמידה המרייר על אישה צעירה ולא על אב שאמור להרחיק אנשים בדיוק כמותו ממנה. "היא נראית מעולה. יפהפייה אמתית", השתפך בראיון לפני עשור כשנשאל על איוונקה. "אם היא לא הייתה הבת שלי, כנראה שהייתי יוצא אתה", סיכם.

על טיפאני לעומת זאת מיעט לדבר, וכשכבר הזכיר את שמה, הצליח להביך את עצמו ואותה כשבראיון שהתקיים אתו השנה במסגרת המרוץ לנשיאות לא מצמץ אפילו לשנייה כשציין שמכל ילדיו טיפאני היא זו שהוא הכי פחות גאה בה.

דממה, טיפאני על הבמה

בעוד איוונקה יכלה בקלות להפוך לגרסה הבלונדינית של קיילי ג'נר, היא העדיפה דווקא לבחור בפרסונה שמזכירה יותר שילוב משמים של הילארי קלינטון ומרתה סטיוארט. היא אשת עסקים משכילה וחריפה, יזמית נדל"ן ובעלת ליין אופנה, וכל זאת במקביל להיותה רעייה (היא נשואה לג'ארד קושנר היהודי, עבורו גם עברה תהליך גיור אורתודוקסי), אם ל- 3 ילדים קטנים ופעילה בולטת בכל הקשור לזכויות נשים וקידומן וזאת למרות אמירותיו השנויות במחלוקת של אביה שוב ושוב ופליטות הפה המביכות שלו בנושא. הלכה למעשה, היא האישה הראשונה הרבה יותר מזו שמתוקף נישואיה לטראמפ קיבלה על עצמה כעת את התואר. זה לא סוד שאיוונקה היא הריטלין של אביה. היא זו שתנסה לקחת את הרימונים שאביה משליך ללא הרף לשדות קרב ותנסה לנטרל אותם רגע לפני שהם הופכים לפצצת אטום. היא הקול השפוי בטירופו של המלך דונלד, זו שתלחש על אוזנו, תתקע מרפק בצלעותיו כשצריך ותשלח לחזית לשכך את זעם ההמונים כשאביה שוב ינהג הרבה יותר כמו מגלומן מפונק מהאדם החזק בעולם.

אחרי שנים בצילה של אחותה הבכורה, טיפאני הוצאה השנה מהנפטלין וגויסה אף היא לצבא האמת של אביה, כשההופעה הזכורה ביותר שלה הייתה בנאום שנשאה בוועידה הרפובליקנית. וכמו כל בובה שדונלד מושך בחוטיה, עם המעבר מילדת שמנת המככבת בחשבון האינסטגרם הידוע לשמצה "הילדים העשירים של האינסטגרם" ולא מתביישת לנפנף בעושרה המופלג, עם הפלאשים המסנוורים הגיעו גם צליפות השוט.

התקשורת לא היססה להפוך את טיפאני למושא ללעג, כשהיא חופרת בביוגרפיה שלה וחושפת אפיזודות מביכות מעברה, הכוללות ניסיון לעשות פריס הילטון ולפתח קריירת פופ בגיל 17, קריירה שתוחלת החיים שלה הייתה פחות מזו של יתושה.

טיפאני מושווית למיילי סיירוס

גם על המראה החיצוני שלה לא נחסכו מילים קשות. בעוד איוונקה יכלה בנסיבות אחרות למצוא עצמה בקלות תלויה על זרועו של ליאונרדו דיקפריו עם פיגורת הסופרמודל שלה, טיפאני למרות הגנים החזקים של אימה הדוגמנית, הבלונד הבוהק והעיניים הכחולות, נראית לא פעם יותר כמו הכלאה בין דגם לא מוצלח של ברבי בהיי ובובת בראץ עם נגיעות של מיס פיגי. היו גם את אלה שחשבו שטיפאני היא כפילה של האלטר אגו המפורסם של מיילי סיירוס, האנה מונטנה, והעלו שלל ממים לעגניים בנושא לרשתות החברתיות.

גם כשאבא'לה הוא נשיא ארה"ב ואת זוכה מתוקף השיוך המשפחתי למעמד של "הילדה הכי מקובלת בכיתה", בשטח את בעצם הילדה שאף אחד לא באמת רוצה בקרבתה. למה? כי יש לאבא שלך הרבה יותר אנשים ששונאים אותו והיו מתים לכלוא אותו בקומה הכי גבוהה של המגדלים שלו מאבירים שיזנקו לשסף את גרונם של אלה שירצו לקפד את ראשו. וכך, טיפאני תועדה לאחרונה בסיטואציה מביכה כשבשבוע האופנה בניו יורק מצאה את עצמה יושבת לבדה בשורת ה-VIPבתצוגה של המעצב פיליפ פליין, אחרי שלפי השמועות כל קודקודי האופנה המובילים סירבו לשבת ליד יוצאת חלציו של הנשיא השנוי במחלוקת.

אחרי שבילתה שנים בסוג של כלוב זהב, כזה שאפשר לה מחד לחיות חיי נהנתנות אך עדיין לשמור על עצמה רחוק מספיק מהבלגנים של אביה, טיפאני רוצה היום למנף את שמה ואת הכוח שמגיע אתו כדי להוכיח לעולם שעם כל הכבוד לאיוונקה ולאמא החורגת מלניה, יש טראמפית אחרת שצריך לשים אליה לב.

למרות שהיא אוחזת בתואר בסוציולוגיה ולימודים אורבניים ומתעתדת לפי השמועות להמשיך גם ללימודי משפטים, לא צריך להפעיל יותר מדי תאים אפורים במוח כדי להמר שיש הרבה יותר סיכוי שבשנים הקרובות טיפאני תהפוך לגרסה ממלכתית של קים קרדשיאן מלאמאל קלוני (שאומנם נשואה לאחד הגברים המסוקסים בעולם ונושאת את תאומיו, אך מחזיקה גם בקריירה מרשימה כמשפטנית).
הנשר נחת, אמריקה היכוני: הוריקן טיפאני בדרך.