נראה שהיציאה לאקרנים של "וונדרוומן" לא מתחילה ברגל ימין. רק לפני כמה שבועות התלוננו המעריצות של דמות הקומיקס המקורית על בתי השחי הנקיים משיערות של גל גדות בטריילר לסרט, ואילו כעת יש מי שיוצאת – ובצדק – נגד השיווק שלו.

 

עוד באון לייף: 

 

לפני כמה ימים התחילה לרוץ ברשת הידיעה כי החברת ההפקה "האחים וורנר" החליטה לשתף פעולה עם מותג למוצרי דיאטה וחטיפי חלבון, העונה לשם המזעזע "thinkThin" (תחשבי רזה), כך שמי שקונה מוצרים שלה ב-15 דולר זוכה להנחה של 5 דולר לכרטיס לסרט.

 

כמובן שאין שום בעיה שוורנר משתפים פעולה עם חברות מסחריות כדי לקדם את הסרט שלהם, אחרי הכל זה מה שעושים בכל הסרטים, אבל העובדה שהם בחרו לעשות את זה דווקא עם חברה שמטרתה להפוך נשים לרזות יותר, היא אירונית, מקוממת ואפילו עצובה.

 

מתחילת העבודה על הסרט, בחרה חברת ההפקה להדגיש את מסריו הפמיניסטיים, גם גדות עצמה בחרה לדבר על כך שוב ושוב במהלך הראיונות עמה. היא אפילו הזכירה שחלק מהרצון העז שלה לגלם את דמות הלוחמת החזקה נבע מהצורך להוכיח לבתה שגם נשים יכולות. ובכל זאת, בעוד שאת באטמן, סופרמן וכל שאר הגברים עם כוחות העל קידמו באמצעות שתפ"ים לחברות רכב, תעופה ושעונים, לקידום הגרסה הנשית הסתפקו במשקה של ד"ר פפר ובחברה שמקדמת רזון. האם זה המסר שהם רוצים להעביר לילדות כמו בתה של גדות – תהיי חזקה ורזה?

 

 

מה גם שהשת"פ המעצבן הזה מזכיר את המיני סערה שהתחוללה כשדווח לראשונה שגדות תגלם את גיבורת-העל, כשאנשים בחרו להתלונן על הרזון שלה, שלא הולם את דמות הקומיקס השופעת. גדות נכנסה לשנה של אימונים אינטנסיביים, שאמנם לא הפכו אותה לאשלי גראהם, אבל בהחלט עזרו לה לקדם גוף בריא וחזק. מובן שכל זה נראה כרגע מגוחך, שכן בסופו של דבר מבקשים להטמיע בנו את המשוואה שאומרת "תחשבי רזה ותהיי רזה - בדיוק כמו וונדר וומן".

 

כנשים אנחנו מאוד רוצות שהסרט יצליח. אנחנו רוצות לראות גיבורות-על על המסך שלנו. אנחנו רוצות לראות נשים חזקות ששולטות בגורלן ולא רק נמצאות שם כדי שיצילו אותן. ואנחנו בעיקר רוצות להוכיח למפיקים שסרטים בכיכובן של נשים – ובמיוחד סרטי אקשן - יכולים להצליח לא פחות מאלו שבהם מככבים גברים. זה נורא נחמד שוורנר החליטו לקפוץ על טרנד הפמיניזם שרץ עכשיו, אבל בשבילנו זה לא טרנד – אלו החיים. אז בבקשה תפסיקו לפזר מסרים סותרים לפי מה שריווחי באותו היום ותתחילו לחשוב איזה עתיד אתם שואפים להעניק לבנות שלכם.