בצעד תקדימי חייב שופט בלוס אנג'לס את השחקנית האלי ברי לשלם מזונות לבן זוגה לשעבר ואבי בתה נהלה, הדוגמן גבריאל אוברי, בסכום של 20 אלף דולר בחודש.

 

עוד ב-Onlife:

 

האלי ברי וגבריאל אוברי מתקוטטים בשנים האחרונות בדיוני משמורת מכוערים שהגיעו לשיא חדש. על פי מקורות בהוליווד, אוברי, דוגמן לשעבר, החליט לסחוט עד תום את ימי הזוהר לצידה של זוגתו לשעבר. פרט לדמי המזונות הגבוהים, שמגיעים לסכום של כמעט רבע מיליון דולר בשנה, הוא גם מבקש "לאפשר לנהלה לחיות ברמת החיים שהורגלה אליה עד היום" – להזכירכם, נהלה היא ילדה בת ארבע - ודורש כספים עבור שיפוץ גג ביתו, כספים לקנות לה בגדים ואפילו כסף כדי שיוכל לקחת את נהלה לקנדה, לפגוש את משפחתו.

 

גבריאל אוברי ובתו עם האלי ברי, נהלה

 

אחד הנושאים בדיוני המשמורת בין בני הזוג סובב סביב בקשתה של ברי לעזוב את ארה"ב ולעבור לצרפת עם בן זוגה הנוכחי, השחקן/דוגמן אוליביה מרטינז, בעקבות איומים ממשיים על חייה.

 

להאלי ברי אין עבר מצטיין עם גברים, אפילו להפך. החל מבן זוג שנהג להכות אותה ואף גרם לה לנזק וחירשות באוזן אחת (השמועות אומרות שמדובר בשחקן ווסלי סנייפס) ועד אוברי שרוצה לעשוק את כספה.

 

היחסים העכורים של ברי עם בני המין השני אינם בלעדיים רק לבני הזוג שלה - בעברה של האלי ברי הורשע סטוקר בשם ריצ'ארד פרנקו, לאחר שנהג לעקוב אחריה באובססיביות והוא שוחרר רק לאחרונה מהכלא, וגם אדם בשם רוברט הוסקינס, שאיים לשסף את גרונה של השחקנית נמלט לפני מספר חודשים מבית החולים לחולי נפש בו היה מאושפז. כששניהם מסתובבים חופשי, לא פלא שברי רוצה להתרחק מארה"ב מהר ככל האפשר.

 

במידה והשופט יתיר להאלי ברי לקחת את נהלה איתה לצרפת, המשמעות הכלכלית היא שדמי המזונות של אוברי יצטמצמו משמעותית, וניתן לשער שזו רק סיבה אחת נוספת למאבקו העיקש בברי.

 

האלי ברי ובן זוגה הנוכחי, אוליביה מרטינז - יעברו לצרפת?