סורי קרוז, בתם בת ה-7 של קייטי הולמס וטום קרוז, צולמה השבוע צועקת על צלמי הפפראצי שמטרידים אותה מדי יום. להבדיל מהגירסא השקטה והזעופה שלמדנו להכיר בשנים האחרונות - זו שיושבת על הידיים של אבא ואמא ורק נראית כועסת/ עצובה, מסתבר שסורי למדה לדבר, והיא יודעת להביע את עצמה יפה מאוד.

 

לפני מספר ימים, כשקייטי הולמס יצאה מביתה עם סורי ועם ילדה נוספת, הקיפו הפפראצי את המשפחה הקטנה, אבל לסורי קרוז נמאס והיא צעקה על הפפראצי שיעזבו אותם בשקט.

 

"תפסיקו עם זה" צעקה סורי והוסיפה "אנחנו מנסות להיכנס למכונית, זוזו מהדרך", אולם צלמי הפפראצי לא רק שלא זזו מהדרך, גם התרגזו על הילדה, וחלקם אף קראו לה בשמות כמו "פרחחית" ואפילו "כלבה קטנה".

 

צפו בסורי קרוז וצלמי הפפראצי:

 

 

לכאורה, ניתן לשאול מה לעזאזל עבר לקייטי הולמס בראש כשהיא החליטה לצאת מהבית בלי שומר ראש שיגן עליה ועל בתה, עדר הצלמים שממתינים להם מדי יום מתחת לבית וגוהרים עליהם בכל יציאה שגרתית, בוודאי נראים לילדה בת 7 כמו ענקים, מקיפים אותה וקוראים לה בשמות גנאי.

 

רק לפני כמה שבועות (ב-26 ביוני) העידה השחקנית זוכת האוסקר האלי ברי בבית משפט בקליפורניה בניסיון לקדם הצעה להוציא מחוץ לחוק צילומים של ילדים מתחת לגיל 18 על ידי הפפראצי. ברי סיפרה בעדותה כי בתה, נהאלה, בת ה-5, מסרבת ללכת לבית ספר מדי יום, כי היא יודעת ש"הגברים" (כך היא קוראת לצלמי הפפראצי), מחכים לה שם: קופצים מהשיחים, ממכוניות, מאחורי בתים וגדרות, והיא כ"כ מפחדת, שכשהיא נכנסת לאוטו עם אמה, היא בוכה בכי מרורים ושואלת אם הם יהרגו אותן. האלי ברי, שכעת בהריון שני מבן זוגה הצרפתי אוליביה מרטינז, ניסתה לקבל משמורת מלאה על בתה כדי שתוכל לעבור לצרפת באופן קבוע ולחסוך מילדיה את ההתמודדות היומיומית עם הצלמים.

 

האלי ברי בבית המשפט:

 

 

 

למזלה של קייט מידלטון, אולי האישה שנושאת את ההריון המסוקר ביותר בעולם כולו, באירופה בכלל ובבריטניה בפרט, צילום של ילדים מתחת לגיל 18 אסור לפי חוק. אבל בארה"ב, לא רק שהדבר מותר, הוא אפילו מעוגן בתיקון הראשון לחוקה.

 

ואצלנו? בימים בהם העיתונאיות והמגישות יונית לוי וגאולה אבן בהריון וכל תמונה שלהן מתנוססת בראש מדורי הרכילות, אפשר להתנחם בעובדה שצלמי הפפפראצי המקומיים לא תוקפניים כ"כ כמו בחו"ל, בעיקר כלפי ילדים (סוג של חוק לא כתוב). אבל אולי הסיבה היא בעצם כלכלית: בעוד שבחו"ל תמונה כזו יכולה לסדר את צלמי הפפראצי לכל החיים, בישראל מדובר בסכומים של מאות עד אלפי שקלים בודדים, שלא מצדיקים את המאמץ והחרם שבוודאי יבוא אח"כ מצד הטאלנט.

 

עם זאת, עידו רוזנבלום לא חשש להיכנס לעימות פיזי עם צלם פפראצי שרצה לצלם את יונית ואותו במהלך הופעה של להקת "הרד הוט צ'ילי פפרס" בשנת 2012, אז אפשר להניח שאנחנו עוד נשמע על ריב נוסף בינו לבין הצלמים, שכל אחד מהם ירצה לזכות בביצת הזהב המקומית - תמונה ראשונה של התינוק החדש לבית לוי - רוזנבלום.