לכמה מאיתנו יש חלום לעזוב הכל ולנסוע לאיזה יעד אקזוטי וחלומי? כמה פעמים במהלך החיים אנחנו אומרים לעצמנו "טוב, רק נסיים עם הצבא/התואר/הפרויקט בעבודה/הבר מצווה של הילד/החתונה של הנכד ונעשה את זה"? אז מסתבר שבזמן שאנחנו מפנטזים ורוקמים חלומות, יש גם מי שמגשים אותם.

 

קריסטין אדיס, בת ה-29, היא במקור מקליפורניה, אבל בשלוש השנים האחרונות היא טיילה בסרי לנקה, סין, מאלדיביים, נפאל, אירופה (וזו רק רשימה חלקית). אדיס מספרת שכבר כילדה היא היתה מכורה למפות, והיתה מתעניינת בערי בירה ובמזג האוויר במדינות שונות ברחבי הגלובוס. "אבל איכשהו, מאיזושהי סיבה, לאורך השנים התחלתי לפקפק בתשוקה הזו שלי ובמקומה בחרתי להתמקד במסלול של קריירה יציבה". במשך ארבע שנים היא עבדה כיועצת השקעות בבנק "מה שהתיש אותי ובסופו של דבר דחף אותי לעשות שינוי". אדיס מכרה את כל מה שהיה לה, ארזה תרמיל גב והחליטה לצאת לבדה לטיול מסביב לעולם.

 

 

 

 

"מאז נסעתי בטרמפים בכל רחבי סין, טיפסתי על כמה מההרים הגבוהים בעולם, צללתי בכמה מאתרי הצלילה הנמוכים בעולם ואפילו הפכתי לנזירה בודהיסטית לעשרה ימים".

אדיס מספרת שבמהלך הטיולים שלה היא הגיעה למסקנה שהשיחות עם מקומיים, נטישת מדריכי הטיולים וטיולים מאורגנים והנסיעה בתחבורה ציבורית גרמו לה להתחבר לתרבות המקומית וגילו לה את החלקים האמתיים של המדינות בהן ביקרה ולהגיע ליעדים שאליהם תיירים לא מגיעים בדרך כלל.

 

 

 

 

 

עם הזמן היא גם החליטה לפתוח בלוג, בו היא מתעדת את מסעותיה וכן חולקת עצות לאנשים המעוניינים לטייל ללא הדרכה מסודרת וש"מעוניינים לראות דברים בצורה אחרת, ללמוד יותר, להתמסר יותר ולחוות יותר מהטיול או החופשה שלהם". לאט לאט הפך הבלוג לאתר, בו גם אנשים אחרים מעלים פוסטים על הטיולים שלהם וחולקים עצות ומחשבות זה עם זה.

 

 

 

השם של שנבחר לאתר הוא Be My Travel Muse

ואת האמת, רק הצצה בו ובתמונות שאדיס צילמה במסעותיה מעוררים השראה לאינספור טיולים. עכשיו רק צריך למצוא להם את הזמן ואת הכסף.