ממטפחת דקיקה ממשי ועד לצעיף מאסיבי וצמרירי, זוהי שעתו היפה של האקססורי הכי יפה, שקופץ למופע חימום בימות הסתיו ומעלה הילוך ככל שמתקדמים עם לוח השנה. אז אמנם את המעילים והז'קטים הכבדים אנחנו מאפסנים בנתיים, אבל זה כבר לגמרי הזמן להוציא מהארון את הפריט שיקנה לנו מינון נכון של כיסוי וחמימות, בשילוב עם ים של סטייל.

 

בשנים האחרונות נדמה שהפריט הפשוט לכאורה ממציא את עצמו מחדש. משנה לשנה אנו עדות לקשירות מדליקות ומיוחדות, שימוש באלמנטים לא קונבנציונלים (כמו כפתורים, גדילים ופונפונים על הצעיף) והוצאה מהבוידעם של צעיפי עבר איקוניים, כמו מטפחת דקיקה א-לה התמונות של אימא מהסיקסטיז או ממש רצועה דקה המדמה צעיף ונכרכת ברישול מה על הצוואר.

 

אולי הדבר הכי נחמד בצעיף הוא שלא צריך למדוד אותו לפני הרכישה – מה שהופך אותו לאחד הפריטים הנוחים לרכישה אונליין. מצאנו את הצעיפים הכי שווים לקנייה ברשת, עם טיפים לכריכה מקורית.

 

קשר סיבוב אחד

הקשירה: לא צריך מדריך בשביל הקשירה הכה פשוטה הזו - כל מה שצריך הוא לכרוך את הצעיף פעם אחת סביב הצוואר, כך ששני הקצוות נופלים קדימה באלגנטיות.

 

הצעיף: צעיף נעים עם הדפס חום-לבן, 1item, מחיר: 29 שקל.

 

 

קשירה "קדמית"

הקשירה: מקפלים את הצעיף לשניים ומכניסים את הקצוות ללולאה הנוצרת במרכז הצעיף.

 

 

הצעיף: מנומר, Stuff Store, מחיר: 50 שקל

 

 

 

קשירת "בייגלה"

הקשירה: מקפלים את הצעיף לשניים, מכניסים קצה אחד ללולאה, מכניסים קצה שני ללולאה מצידה השניבמעיין סיבוב סביב הלולאה. אופציה עם טוויסט המעניקה עניין בלוק.

-

 

 

הצעיף: שיפון בהדפס ייחודי, תמר ברניצקי ב-Etsy, מחיר: 79 דולר (298 שקל)

 

 

 

צעיף פתוח בשילוב עם חגורה

הקשירה: לפאשניסטות שרוצות לייצר אמירה מדליקה לימות החורף. פורסים את הצעיף מהכתפיים על החלק הקדמי של הגוף ותוחבים לחגורה.

 

הצעיף: צעיף בסריגה דקה ובדוגמא מפוספסת. NEW LOOK  באסוס, מחיר: 25 דולר (95 שקל)

 

 

איזה סרט

הקשירה: סרט או רצועה ארוכה המונחת ברישול, ממש כמו שמעצב מניח עליו סרט מדידה בעת העבודה. מדובר בלהיט החם של העונה. אפשר גם לקשור בסוף הסרט, או לכרוך סביב הצוואר פעם אחת.

 

הצעיף: סרט אדום ארוך, רוקגלאם, מחיר: 15 ש"ח

 

 

המערב הפרוע

הקשירה: לקפל למשולש, להניח אותו מקדימה, ואת הקצוות סביב הצוואר. אפשר, לחילופין, לקשור את הקצוות תחת המשולש כך שהם "מסתתרים".

 

 

 

הצעיף: צעיף קרושה משולש עם סיומת פרנזים, לסטר, מחיר: 79 שקל

 

 

 

הקשר הצרפתי

הקשירה: אופציה מלאת שיק היא המטפחת הנקשרת בקלילות סביב הצוואר, מחווה לדיילות של פעם. קפלו מטפחת והניחו את מרכזה במרכז הצוואר. כרכו פעם אחת, קשרו והדקו.

-

 

הצעיף 1: מטפחת בהדפס גיאומטרי מוזהב, אורבן אאוטפיטרס, מחיר: 14 דולר (53 שקל)

 

 

הצעיף 2: מטפחת 100% משי בהדפס אדום וכחול, Modcloth, מחיר: 12 דולר (45 שקל)

 

 

 

צעיפים עם טוויסט

צעיף 1: צעיף קצר מיוחד בדוגמת חיתוכי לייזר גיאומטרית ובסגירת מגנט, ליאת ברנדל גילאון במרמלדה מרקט, מחיר: 319 שקל

 

 

צעיף 2: צעיף עם כפתור לסגירה ייחודית, בהדפס גיאומטרי אדמדם. עדי בקשי, מחיר: 111 שקל.