הדקה ה-90 בכל הנוגע לפורים הוא מושג די הפכפך וחמקמק. אם מדברים על להזמין מחו"ל ולקבל בזמן – זה כבר לא יקרה בפורים 2017, אבל עדיין יש מספיק זמן להתאבזר ביופי של תחפושת. אמנם האופציות מצטמצמות למסלול של לרכוש תחפושות ב-Old fashion way או לאלתר לבד. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. אז מה אפשר לארגן בדקה ה-90 ואפילו ממש ערב לפני פורים ולעקוף בסיבוב את כולם?

 

הטרנד הכי חם בשטח, לדברי כוהנת התחפושות הבלתי מעורערת שושי זוהר הוא תחפושות משפחתיות. כן , דווקא אותה דמות לכל בני המשפחה (או לכל הילדים), תקל משמעותית על ההכנות ועל החיפושים. זה פשוט, מקורי וסוחט קריאות התפעלות. למשל משפחה של רופאים, שבט של אינדיאנים, שפים, אלזות (גם הבנים!), מיניונים, משפחת בוב ספוג, נהגי מירוצים, טרולים, ספיידרמנים, יוונים, בוקרים, בטמנים, ועוד. אם תחשבו על זה, תחפושת משפחתית היא אחד הדברים שהכי קל לארגן.

 

וונדר וומן וסופר-תינוק

 

משפחות ממש משקיעניות יכולות ליצור סיפור בעזרת התחפושות, למשל חובשים בהשראת הסדרה תאג"ד, שלגיה וכמה גמדים, קבוצת כדורגל מהחלומות עם מסי, רונלדו, ניימאר והשאר, הפלינסטונס, פאוור ריינג'רס, משפחות אצולה מימי הביניים בהשראת משחקי הכס, חבורת ראפרים עם הרבה בלינג בלינג, אבירי הלילה בשחור ועוד.

 

משפחת דולפין מדגמנים משפחת סופר-על

 

מה אפשר לאלתר בבית לבד או כמעט לבד? לא מעט תחפושות, ואפילו לא תצטרכו מכונת תפירה. תמיד אפשר לרכוש או להכין בקלות גלימה או אביזר דומיננטי אחר ולהוסיף מסכה קנויה וכמה אביזרים. כך בקלות אפשר להתחפש לדארת' ווידר או ג'דיי ממלחמת הכוכבים (שחור, גלימה, מסכה וחרב), לבטמנים (לבוש שחור צמוד ומסכה), לרופאים (חלוק לבן, מסכה סטרילית וסטטוסקופ), לשפים (כובעי טבח, בגדים מלוכלכים בקטשופ וכפכפי קרוקס) או לבוקרים (ג'ינס, מגפי בוקרים, חולצה משובצת, כובע בוקרים ועוד כמה אביזרים ואתם על הסוס), שודדי הקאריביים (קצת דומה לקאובואים, אבל הרבה יותר מוזנחים).

משפחות מחופשות של שושי זוהר

 

הפורים שלנו, ההלואין שלהם

איזה מזל שיש מקבילה אמריקאית לפורים, כך שאפשר לשדוד רעיונות טובים מאנשים יצירתיים בחו"ל. כאן למשל תוכלו למצוא 28 רעיונות ממש מדליקים לתחפושות של הרגע האחרון:. ממש אהבנו את האיל (יותר פשוט ממה שזה נשמע), שרלוק הולמס ודיילת האוויר. תוכלו לצרף את הילדים שיצרחו שימכרו להם שוקולד ואתם מסודרים.

 

באתר הזה תוכלו למצוא רעיונות להכנה לבד של כל מיני תחפושות בבית, ממש ברגע האחרון. אנחנו ממש אהבנו את מניונים ואת רוחות הרפאים, כי מה יש כבר לסבתא לעשות עם כל הסדינים הלבנים המעומלנים? אם כבר שמתם יד על סדינים לבנים, תוכלו ללכת על טוגות יווניות. באתר הזה מלמדים שלוש דרכים להכנת טוגה.

 

באתר הזה תמצאו הנחיות מדויקות להכנת תחפושת של קובייה הונגרית מדליקה.

בסרטון הבא תוכלו ללמוד איך להתאפר בסגנון פופ-ארט, ואנחנו כבר צופים מקום ראשון בתחרות תחפושות כלשהי:

 

קוביה הונגרית למיטיבי לכת

 

כאן תוכלו לאלתר בקלות תחפושת של אננס או של תות ובסרטון הזה תוכלו ללמוד בקלות איך להכין תחפושת של אשכול ענבים.

 

אננס. תחפושת פשוטה להכנה

 

סוחבת תינוק במנשא? תוכלי להתחפש יחד איתו למיכל עם פופקורן - מינימום מאמץ – מקסימום מחמאות.

 

מיכל פופקורן זעיר. צילום: פינטרסט

 

בא לכם קצת זוהר הוליוודי מהול בטראש אמיתי? תמיד תוכלו להרחיק את הילדים ולהתחפש לקים קרדשיאן. פה יש טיפים איך לעשות זאת.