אם אתן כמוני, סביר להניח שעם תחילת שנת 2017, עשיתן לעצמכן רשימה של החלטות לשנה החדשה שכוללת דברים כמו ללכת יותר ברגל, לאכול יותר ירקות או להשתמש יותר במדרגות במקום המעלית. ואם אתן כמוני, סביר להניח שבערך חודש או חודשיים אחרי, כבר הספקתן לשכוח את כל הרשימה המפוארת הזו, בין היתר כי צלחת סלט ונעלי ספורט מצטלמים הרבה פחות טוב מאשר מנת נודלס מפתה במסעדה חדשה או נעלי עקב סקסיות.

בואו נודה בזה – בעולם שמקדש סטנדרט יופי בלתי אפשרי ומחיל דימוי גוף שלילי פחות או יותר על כולנו, כשדיאטות רצחניות הן דבר שכל אחת התנסתה בו ואף אחת לא מעזה להעלות תמונה בלי להעביר אותה דרך שבעה פילטרים, ההחלטה היחידה שאנחנו צריכות לקחת על עצמנו היא פשוט לתרגל באופן יומיומי אהבה עצמית.

אז נכון, זה יכול להיות קשה כשמשווים את הצמיג בבטן או הצלוליטיס שבמראה לנשים שמחייכות אלינו אחרי פוטושופ במגזיני האופנה ומהתמונות באינטסגרם. למזלכן, באותו אינסטגרם בדיוק יש לא מעט נשים מדהימות שמוכיחות שאפשר להיות אחרת ועדיין להיות יפהפיה. אספנו לכן 13 פרופילים מרחבי העולם של נשים שכדאי לכן להתחיל לעקוב אחריהן, כדי לקבל השראה ולהתחיל (או להמשיך) לאהוב את עצמכן ואת הגוף שלכן בדיוק כמו שהוא. הנשים שברשימה התגברו על סרטן השד והפרעות אכילה, הקימו בעצמן עסק מצליח ועשו עוד הרבה דברים די מדהימים, כל זאת בזמן שהן תיעדו את הגוף שלהן מכל זווית אפשרית, למדו להתמודד עם הדימוי העצמי שלהן – ועל הדרך עזרו להמוני אחרות ללמוד ולהתמודד יחד איתן. אם הן הצליחו - אנחנו בטוחות שגם אתן יכולות.

אמי @supermodelemme

אמי, מי שנחשבת להיות דוגמנית הפלאס סייז המצליחה הראשונה, מתפעלת פרופיל אינסטגרם המוקדש כולו להעצמה נשית ואהבת החיים. אם אתן רוצות לדעת עוד על הדוגמנית, אתן יכולות לצפות בהרצאת TED שהיא נתנה בסוף 2015 או להקשיב לפודקאסט שלה שנקרא emmestyle.

אמי אינסטגרם

צ'ארלי הווארד charlihoward@

הדוגמנית הבריטית צ'ארלי הווארד, שפרצה לתודה כשלכלכה בפוסט ויראלי בפייסבוק על סוכנות הדוגמנות שזרקה אותה בגלל היותה "גדולה מדי" כי הייתה במידה 2 ולא 0, למדה לקבל את הגוף הטבעי והבריא שלה. הווארד היא גם אחת היזמות של חברת "All Woman Project" שמנסה להגדיל את מגוון הנשים המככבות בקמפיינים, מתוך רצון להעצים נשים יפות בצורה טבעית (ולא בזכות פוטושופ).

צ'ארלי הווארד

קלמנס דסו @bonjourclem

דוגמנית נוספת שאפשר לזקוף לזכותה את יוזמת "All Women Project" היא הדוגמנית הצרפתיה בעלת אינסוף הנמשים, קלמנס דסו. בפרופיל האינסטגרם שלה תוכלו ליהנות מתמונות מאחורי הקלעים ומלפני המצלמה של צילומי האופנה בהשתתפותה, כמו גם חוויות אישיות מחייה.

קלמנס דסו

גבי פרש @gabifresh

בלוגרית האופנה הפמיניסטית גבי פרש כותבת בבלוג שלה על שבירת חוקי אופנה עוד מאז 2008 ומעצבת בגדי ים עבור נשים מלאות מאז 2014. בתחילת השנה הנוכחית היא השיקה את הליין העדכני שלה בצירוף ההאשטאג #NewYearSameYou (שנה חדשה, אותה את), שהצליח לעשות באזז מכובד ברשתות החברתיות.

גבי פרש

קייטי סטורינו @the12ishstyle

קייטי סטורינו היא פובליציסטית והמנהלת של הכלבים הסלבריטאים שלה (טוסט, פאנטס ומאפט). לאחרונה היא השיקה בלוג שבו היא מציגה נערות ונשים שלובשות מידה 12-18 במותגי אופנה מובילים.

קייטי סנטורינו

קלי בראון @itsmekellieb

בלוגית האופנה קלי בראון מנסה לתת ולהוות השראה לנשים מכל המידות להתלבש בצורה הכי יפה ונכונה להן, דרך הבלוג And I get dressed וכמובן בפרופיל האינסטגרם שלה.

קלי בראון

ברבי פריירה @barbienox

במבט ראשון, נראה שבפרופיל האינסטגרם של הדוגמנית הצעירה ברבי פריירה ניתן למצוא בעיקר תמונות סלפי. אבל במבט מעמיק יותר תוכלו למצוא הסתכלות מעניינת על העולם של בחורה צעירה שלומדת לאהוב את עצמה ואת גופה, בתוך עולם המקדש סטנדרט יופי מאוד צר.

ברבי פריירה

ג'ינה @nourishandeat

אחרי שנלחמה והביסה הפרעת אכילה חמורה, ג'ינה נכנסה לאינסטגרם כדי ליצור את תנועת #embracethesquishשנועדה לעודד את העוקבים שלה לאהוב את החלקים בגוף שלהם שלרוב תמצאו מרוטשים בקמפיינים ובפרסומות.

ג'ינה

ג'סמין סטלי @mynameisjessamyn

ג'סמין סטנלי היא מדריכת יוגה שמצליחה להוכיח בכל פעם מחדש, באמצעות התמונות בפרופיל שלה, שגוף בריא, חזק ואתלטי יכול לבוא בגדלים ומידות שונות מאלו שאנחנו רגילים לראות בפרסומות לחדרי כושר.

ג'סמין סטלי

אריקה הארט @ihartericka

בשנת 2014, אחרי שאובחנה עם סרטן שד, אריקה הארט נאלצה לעשות כריתת שד כפולה. להפתעתה, הרופא המנתח שלה בישר לה שלא קיימות תמונות של ניתוחי שחזור שד של נשים שחורות, מה שהביא אותה להחלטה להביא את הנושא למודעות גדולה ככל שביכולתה. כיום, מעבר לתפעול פרופיל אינסטגרם מצליח, היא גם כותבת ומרצה בפני קהל על הסיפור שלה ומה שלמדה ממנו.

אריקה הארט

פרנסס קאנון @frances_cannon

הכל התחיל כשהאמנית הפמיניסטית פרנסס קאנון קעקעה על הזרוע שלה "SELF LOVE CLUB" (מועדון האהבה העצמית) בתחילת שנת 2016. מאז, המועדון של קאנון רק הולך וגדל עם מאות נשים שהצטרפו למועדון שלה (וקיעקעו את אותן המילים על גופן). אחד מהחוקים של המועדון הוא "להיות אדיבה אל הגוף שלך ולדאוג לבריאות הנפשית שלך".

פרנסיס קאנון

פילומנה קוואו @philomenakwao

פילומינה קוואו היא דוגמנית ממוצא בריטי-גניאני שמנסה לשנות את הנורמות של תעשיית האופנה מבפנים. אחרי שתתאהבו בה בזכות פרופיל האינסטגרם שלה, אנחנו בטוחות שתרצו לצפות בסרט הדוקומנטרי בנושא דימוי גוף בכיכובה, Straight/Curve, שעתיד לצאת בקרוב.

פילמנה קוואו

נדיה אבולהוסן @nadiaaboulhosn

נדיה אבולהוסן היא דוגמנית, בלוגרית ומעצבת אופנה שלא רק הספיקה להופיע במגזין ווג איטליה אלא גם זכתה לכינוי "קים קארדשיאן של עולם הפלאס סייז". חוץ מערימות של תמונות סלפי, תוכלו למצוא בפרופיל של נדיה גם המון תמונות משעשעות או חמודות שלה ביחד עם המשפחה וחברות טובות (כמו למשל גבי פרש שהזכרנו פה קודם).

נדיה אבולהוסן

כל התמונות נלקחו מתוך עמודי האינסטגרם הרלוונטיים