הבריטים, וחובבי הרכילות מכל העולם, לעד יזכרו את ה-29 באפריל 2011. נכון, זה גם היה היום בו קייט מידלטון והנסיך ויליאם התחתנו, אבל זה בעיקר היה היום בו פגשנו לראשונה את פיפה מידלטון, האחות בעלת החיוך השובב והגוף החטוב. 

 

עוד באון לייף: 

 

 

בעוד מספר ימים, ב-20.5, יגיע תורה של פיפה לעמוד מתחת לחופה, ונראה שכולם עסוקים בדבר אחד (כלומר, למעט ניחושים לגבי השמלה של הכלה): מה קורה בין האחיות המיוחסות בעולם.

 

השמועות על משבר ביחסים התחילו ברגע שהתקבלה הידיעה על כך שקייט לא הולכת למלא את התפקיד שמילאה פיפה בחתונה שלה והיא לא תהיה שושבינה. אבל מסתבר שלא הכל שחור בממלכה, אז בואו נעשה קצת סדר ביחסים:

 

 

 

*  קייט לא הולכת להיות השושבינה פשוט בגלל חוקי המלוכה הבריטית העתיקים, שקובעים שאישה נשואה לא יכולה למלא את התפקיד הזה. עם זאת היא כן יכולה להיות מה שמכונה matron of honor– שזה בעצם אותו הדבר, רק עם שם אחר. אז למה בכל זאת קייט לא הולכת למלא שום תפקיד בחתונה, אלא להיות שם כאחת האורחים? על פי הדיווחים היא לא רוצה לגנוב את ההצגה ביום הגדול של אחותה. תודו שזו מחווה יפה, בייחוד בהתחשב בעובדה שפיפה לגמרי היתה הדבר הכי בולט והכי מעניין בחתונה של קייט.

 

*  למרות זאת, היחסים בין השתיים נחשבים למאוד קרובים. הן לא מרבות לדבר זו על זו בפומבי, אבל בכל זאת, בראיון שנערך עם פיפה ב-2014 בתוכנית Today show, היא סיפרה שהן מבלות הרבה ביחד ושיש להן יחסים נורמליים של אחיות. "אנחנו מאוד קרובות ואנחנו תומכות אחת בשנייה ומתייעצות זו עם זו", סיפרה. באותו ראיון היא שיתפה ביחסים הקרובים שיש לכל בני המשפחה וההנאה הגדולה שהיא שואבת מלהיות דודה.

 

*  קייט ופיפה היו שותפות בדירה לאחר לימודיהן בקולג'. ב-2007, בזמן הפרידה הגדולה בין קייט לויליאם, השתיים גרו בשכונת צ'לסי בלונדון. על פי הביוגרפיה של קייט, השתיים חלקו ביניהן ספריי לשיזוף ומייבש שיער והחליטו לאילו אירועים חברתיים הן יוצאות. קייט תמיד הרגישה שהיא בשלה לסגנון חיים בוגר יותר (שלא נאמר זקן), שכלל ערבים רגועים בבית ומפגשים משפחתיים, אחרי הכל היא היתה רווקה בת 25 שכל העולם, והברים בעיר, פתוחים בפניה.

 

*  על פי הצהובונים, בגיל ההתבגרות היו בין השתיים לא מעט חיכוכים, בעיקר בגלל שקייט היתה טיפוס די סגור ואילו פיפה מוחצנת. המצב השתפר אחרי שקייט חגגה 18 והתחילה להיות מוזמנת למסיבות, וכמובן שפיפה דרשה להצטרף אליה. מובן שגם אז כל תשומת הלב היתה הולכת לפיפה, ועל פי הדיווחים הן לא פעם רבו בגלל בחורים. בסופו של דבר הן השלימו, ופיפה אף היתה מעניקה לאחותה הגדולה עצות בנוגע לבחורים.

 

*  האחיות מידלטון התחרו יחד באותה קבוצת הוקי בתיכון ושתיהן גם שמרו על החיבה לספורט – פיפה רכבה על אופניים לאורך כל ארצות הברית, היא רצה מרתונים ומתחרה בסקי. קייט, כרגיל, קצת יותר מתונה ומתספקת בשחייה, ריצה ויוגה.