תבנית אחסון ונשיאה לעוגה וקאפקייקס

מי לא מצא את עצמו נוסע עם כל המשפחה להתארח בערב החג עם תבנית עוגה על הרגליים? התבנית הזו של חברת סיסטמה היא הפתרון הקלאסי ומסוג המוצרים שכל אחד צריך בבית. מדובר בתבנית ייחודית, בעלת תחתית מתהפכת שמתאימה לאחסון עוגה או קאפקייקס. היא עשויה פלסטיק איכותי, ניתנת לשטיפה במדיח ושימוש במקרר ובמקפיא.

 

 

מחיר: 149 ?

להשיג: ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן וחנויות כלי הבית המובחרות

 

תבנית אפייה בריאות

תבנית סיליקון לאפייה של חברת LURCH מאפשרת אפייה של קאפקייקס, קישים ומיני מאפים מבלי הצורך לשמן את התחתית. מדובר בסיליקון איכותי מסוג פלטינה שניתן לעשות בו שימוש גם בחום רב (עד 240 מעלות) ואף במיקרוגל. מאפשר הוצאה קלה של המאפים מהתבנית לאחר השימוש, שטיפה במדיח הכלים ובטוח במגע עם המזון.

מחיר: 45-209 ?

 

כוסות מדידה מעוצבות

סוהו מציעה שורה של פתרונות מעוצבים יפהפים למטבח ועכשיו לשבועות יש שלל מבצעים באתר. כוסות המדידה מטרושקה מתכתבות עם בובות הבבושקה הרוסיות

שפעם היו בכל בית נמכרות בשני צבעים- לבן ואדום.. גם יפות, גם לא תופסות מקום כי נכנסות אחת לשניה וגם יופי של מתנה לשבועות.

 

 

מחיר: 74.90

להשיג: בחנויות סוהו ובאתר

 

מארז סכינים

סכינים טובות זה מאסט בכל מטבח. רשת נעמן מציעה מארז 5 סכיני סנטוקו מקצועיות – לחיתוך בשר, לחם, ירקות ופירות. המארז כולל גם משחיז סכינים.

תעשו לעצמכם טובה ותיקנו מארז אחד לאורחים ואחד לעצמכם.

 

 

מחיר: 99 ?

להשיג: ברשת חנויות נעמן.

 

משטח לחיתוך והגשת אבטיח

עונת הרחצה נפתחה לא מזמן ואיתה גם עונת האבטיחים. המטבח לחיתוך והגשת אבטיח הוא בעל רשת עליונה ומגש תחתון אליו מתנקזים הנוזלים, בזמן החיתוך. קל לנשיאה ולשימוש בבית, בפיקניק או בטבע. פתרון יצירתי ומתאים לקיץ.

 

 

מחיר: 19.90

להשיג: ברשת חנויות נעמן.

 

מסמני כוסות למארחת הפולניה

המארחת הפולניה הקלאסית (או שהדבקתי את הסטריאוטיפ לכל פולניה בגלל אמא שלי) נוטה להעיר במהלך הערב שכל אחד ייצמד לכוס שלו. מה שאף פעם לא קורה - וגורם לה, מן הסתם, להיות לא מרוצה. הפטנט הזה מאפשר לסמן כוסות לפי צבעים, פטנט נהדר יכול לשמש גם ביומיום ולכן גם אופציה למתנה מקורית.

 

מחיר: 49.90 

להשיג: דרך אתר החברה או בחנות הדגל במתחם ONE DESIGN  בראשלצ או בסניף המתחם הנמל החדש יריד המזרח תל אביב.