לאור כל מה שקורה בימים האחרונים, מגיעה לנו תזכורת שלפעמים המציאות יכולה גם לחייך: בימים האחרונים האמריקאים פתחו אובססיה כלפי אנג'ליקה הל – ילדה בת תשע, קטנטונת עם חיוך מתוק להפליא, סרט בשיער וקול ענק.

 

עוד באון לייף: 

 

לפני כמה שבועות היא הפכה להיות השם החם ביוטיוב, אחרי שהאודישן שלה לתוכנית America's Got Talent הצליח לגרום למיליוני אמריקאים לדמוע מהתרגשות, בהם אפילו השופט חסר הרגש סיימון קאוול והשופטת מל בי, שחרגה ממנהגה ועלתה לבמה רק כדי לתת לה חיבוק. בשבוע שעבר היא עשתה את זה שוב, כששרה בתוכנית את "Girl On Fire" של אלישיה קיז, בביצוע שהעניק לה כרטיס כניסה אוטומטי לשלב הבא והפך אותה לסנסציה ברשת.

 

 

כאמור, קשה שלא להתרגש כששומעים את הל שרה, אבל מעבר לזה, קשה שלא להתרגש כששומעים אותה ואת הוריה מדברים על הטראומה שהיא חוותה לפני כמה שנים. "כשאנג'ליקה היתה בת חמש, היא התחילה להשתעל ולסבול מחום גבוה", מספר אביה, "לקחנו אותה למיון ושם גילו שיש לה דלקת ריאות חריפה ושהכליות שלה הפסיקו לפעול. משם דברים התחילו להדרדר במהירות". הוריה חשבו שהם הולכים לאבד אותה. במשך זמן מה אנג'ליקה היתה מחוברת למכשיר הנשמה והרופאים לא היו אופטימיים. "היא נלחמה על חייה, והחיים שלנו השתנו מהקצה לקצה". 

 

"הייתי צריכה לעבור השתלת כליה", מספרת אנג'ליקה בעצמה. "אז חיפשנו וחיפשנו ולבסוף מצאו שאמא היא ההתאמה שלי". בגופה של אנג'ליקה הושתלה בהצלחה כליה של אמה, והיא יכלה להמשיך הלאה בחייה. ואיזה חיים כבר יש לילדה בגילה? תתפלאו. בימים אלו, מלבד לחזרות לתוכנית, אנג'ליקה מסתובבת בכל ארצות הברית, מופיעה ומגייסת כספים למען ילדים חולים, או כמו שהיא מתארת את זה: "אני מנצלת את הקול שלי כדי לגייס הרבה כסף". בינתיים היא מעידה שאמא שלה היא הגיבורה שלה, ושהחלום שלה זה להיות סופר-סטאר, ממש כמו וויטני יוסטון.

 

 

כמו כל ילדה אמנית, נראה שגם מאחורי אנג'יקה יש כבר יד מחושבת שמכוונת. מספיק להציץ באתר המושקע שכבר עלה לה כדי להבין שיש פה מישהו שבונה את הקריירה שלה ובעיקר בונה על הקריירה שלה. עם זאת, כמעט בלתי אפשרי שלא להתרגש מסיפור חייה של הקטנטונת המוכשרת, או מקולה הבשל. רק נקווה שהסוף שלא יהיה הרבה יותר אופטימי מזה של הגיבורה שלה וויטני.