אני מודה, כמו מיליוני אנשים אחרים בעולם, גם אני אוהבת שעושים לי לייק לתמונות בפייסבוק. למעשה, כשאני מצטלמת באירועים כאלה ואחרים, אני חושבת פעמיים על כל תמונה וכל הבעת פנים כי אני יודעת שרוב הסיכויים שהתמונה תופיע למחרת ברשת חברתית כזו או אחרת.

 

עוד ב-Onlife:

 

בעודי משוטטת לי ברשת יום אחד, מצאתי את הפלטפורמה המושלמת לתחביב החדש שלי. קוראים לה פינטרסט. פינטרסט היא רשת חברתית המבוססת כולה על תמונות מעניינות ובנויה כלוח מודעות. השירות מאפשר למשתמשיו (או שיש לומר משתמשות? שכן 79% מהגולשות באתר הן נשים) ליצור ולנהל אוספי תמונות משלהם.

 

את התמונות מחלקים בפינטרסט לפי נושאים וניתן למצוא שם תמונות מכל התחומים: ארכיטקטורה, אומנות, עיצוב, חתונה, חופשות, ילדים, בעלי חיים, יופי, אופנה, אוכל ועוד.  

 

למשל תמונות מיוחדות מאלבום חתונה:

 

 

 

או אפילו ההזמנה עצמה:

 

רעיון מצוין - לרוץ ולספר לחברים המאורסים

 

האתר שפרץ לרשת לפני שנתיים בלבד, הוכתר באוגוסט 2011 על ידי מגזין טיים כאחד מ -50 האתרים הטובים של שנת 2011. כמו כן, לפני חצי שנה נכנס פינטרסט לרשימת עשר הרשתות החברתיות המובילות בעולם עם 11 מיליון ביקורים בשבוע. אז אם זה טוב למיליוני אנשים למה שאני לא אנסה?

 

 

אין מילים. פשוט מקסים

 

קאפקייקס מעוררי תיאבון 

 

הפעם הראשונה שנכנסתי לאתר הייתה מהפנטת. שקעתי שעות ארוכות בתמונות מהממות מכל העולם. אספתי רעיונות למתכונים נהדרים, חלמתי על ארצות שבהן אני רוצה לבקר ועל מלונות שלעולם לא אוכל להרשות לעצמי.

 

כן החדר הזה קיים במציאות, הוא פשוט באיים המלדיביים

(ואני מפחדת לדעת כמה הוא עולה ללילה)

 

קיבלתי השראה לצילום משפחתי ולאיבזור מחדש של הסלון

 

זה לא באמת אבנים, כן?

 

תודו שזה רעיון אדיר

 

אז אם יש לכם יום קצת לא משהו ואתם רוצים להתעודד עם תמונות חמודות שרק גורמות לכם לעשות "אווווו"

 

 

או מחפשים תמונות להשראה

 

מי רוצה מניקור?

 

גם אבטיח וגם עוגה? מצאנו את השילוב המושלם

 

בפינטרסט אפשר למצוא השראה מכל הסוגים ובכל הצבעים. תיכנסו, זה לגמרי שווה את הזמן.

 

בבלוג הזה תמצאו כל יום המלצות מרעננות לקיץ המהביל שלנו - ובינתיים סידרתי לכם מתנה - פה למטה - ממלאים את הפרטים ואפשר לזכות בפרס!