דליה מזור

 

אחרי שנה אינטנסיבית ופרישה מ"רשות השידור" שהיתה לה בית שני במשך עשרות שנים, דליה מזור מספרת על ההשתתפות ב"רוקדים עם כוכבים", על מיקי חיימוביץ' ועל ההחלטה לפרוש. מסתבר, שהיא מקנאה בלונדון וקירנשבאום (וגם מסבירה למה), ואיך נעשים חכמים אחרי שני גירושים וזוגיות שלישית.

 

לראיון המלא עם דליה מזור

צופית גרנט

 

השחקנית שרבים זוכרים לה בעיקר את שתיית השתן בשידור חי, מדברת על הניצול המיני בילדותה שהיום לא נראה לה בעייתי, על פילנתרופים ידועים שמקללים את נשותיהם, על התפקיד של חנן גולדבלט בבחירת הקריירה שלה ולמה היא מתעבת את רפי גינת. ואיך אפשר לשמור על הזוגות כשאת כאן ובעלך חי בלונדון?

 

לראיון המלא עם צופית גרנט

נטשה מוזגביה

 

העיתונאית שהיתה העולה חדשה הראשונה שהגישה את מהדורת החדשות בעברית מספרת על הפעם היחידה בה נתקלה בסטריאוטיפ היפה והטיפשה, מתי הבינה שהיא לא צריכה להגיש חדשות ואיזה תאקל היה לה עם מיכל ניב ז"ל. וגם: מהי עיתונות אמיתית בעיניה ומהו החלק הכי קשה אבל הכי מספק שבה 

 

לראיון המלא עם נטשה מוזגביה

נועה תשבי

 

על דיאטות היא ויתרה ממזמן (הדוגמנות היא סוג של נקמה), אוהבת לעבוד בעיקר עם נשים (אבל עולם הבידור מלא בגברים) והיא לא מוכנה לשמוע "לא" (רק אל תבקשו ממנה לשיר). השחקנית החיה בלוס אנג'לס מספרת על התקופה הקשה בלוס אנג'לס ומהי התכונה שעזרה לה לשרוד את התקופות הקשות.

 

לראיון המלא עם נועה תשבי

רבקה כרמי

 

נשיאת אוניברסיטת בן גוריון על ה"סלבים החדשים", על נשים שלא מפרגנות לנשים, על יתרון המולטי-טאסקינג הנשי, ועל הדור החדש השטחי והמקולקל. והיא גם חושפת: "אני לא מוכנה לשמוע על פוליטיקה, אבל אם היו מציעים לי להיות שרת בריאות מקצועית הייתי שוקלת בכובד ראש את ההצעה".

 

לראיון המלא עם פרופסור רבקה כרמי

ג'ודי ניר מוזס שלום

 

בעד רומנים במקום העבודה, נגד המעשה האגואיסטי של אורלי אינס, בעד ש"מעריב" יעלה ויצליח, ושמחה לדווח מבית האח הגדול שליהיא מאוד נחמדה. אשת המשנה לראש הממשלה מגלה גם למה הילדים שלה מעדיפים שהיא לא תגיע לבית הספר. 

 

לראיון המלא עם ג'ודי ניר מוזס שלום

ענת עצמון

 

השחקנית ענת עצמון כבר בת 52. לאמא של ליאם, 16, ואלעד, 12, ובת זוגו של דני סנדרסון יש כמה דברים לומר על חרטות, על ההפתעות הכי גדולות בחיים, על פרק ב' ועל הפחד הקיומי שמלווה כל שחקן בדרך לבמה. כן, גם אותה. והיא גם לא מתחייבת שהילדים שלה לא יישבו על ספת הפסיכולוג.

 

לראיון המלא עם ענת עצמון

הגר פיינר

 

הגר פיינר, אלופת העולם באיגרוף, על הכוח המנטלי ולאו דווקא הפיזי, על גברים שרוצים לנצח אותה במכות, ודי כבר עם "מה ילדה כמוך עושה בספורט גברי כזה". "שילמתי מחיר חברתי כבד על הבחירה המקצועית שלי  אבל תמיד הייתי בטוחה בבחירה שלי". והכי היא היתה רוצה לשתות קפה עם ג'רי סיינפלד.

 

לראיון המלא עם הגר פיינר