לילי סינג הייתה בשנה האחרונה של לימודי הפסיכולוגיה שלה באוניברסיטה כשהבינה לראשונה שלהיות "כוכבת יוטיוב" זה מקצוע לכל דבר. היא תמיד רצתה לשיר ראפ, לרקוד ולשחק אבל הייתה חסרת ביטחון ולא ידעה מאיפה להתחיל.

 

וידיאו שפורסם על ידי יוטיוברית אחרת, ג'נה מרבלס, היה זה שנתן לה את הביטחון לנסות. מרבלס (ששמה האמיתי הוא ג'נה מורי) צילמה את עצמה מציגה קטע קומי בחדר השינה הפרטי שלה בעזרת לפטופ, ושידרה לקהל של מיליונים. אם היא יכולה לעשות את זה, למה שסינג לא תוכל?

 

הוידיאו הראשון של סינג היה קטע מצולם שלה בו היא מדברת על הדת והאנושות, הוא צבר 70 צפיות ומאז כבר נמחק. "זה אומר שרק בן אדם אחד או שניים שלא הכירו אותי צפו בזה", צוחקת סינג. "בהתחלה ראיתי יוצרים אחרים וכתבתי תסריטים, ולאורך הזמן כבר אלתרתי תוך כדי".

 

 

סינג תפסה את תשומת ליבם של מנהלי יוטיוב בשלב יחסית מוקדם, וכבר במהלך השנה הראשונה, פלטפורת הוידאו בבעלות גוגל הציעה לסינג להצטרף לתוכנית השותפים שלה. ב-2012, הסרטונים של סינג הפכו למקור רווח והיא יכלה לשכור את שירותיו של מנהל.

 

להיות בשני מקומות בו זמנית

סינג מדורגת השנה ברשימת האנשים המשפיעים בתחום הבידור של פורבס, כשלצידה שמות כמו האקטיביסט טיילר אוקלי והדוגמן קמרון דאלאס. 

ערוץ היוטיוב פועל תחת השם'IISuperwomanII'  שלה וכולל 11.7 מיליון מנויים. היצע הסרטונים רחב וניתן למצוא בו קטעי בידור, ביקורות, מתיחות ומידי פעם גם אקטיביזם, כמו סדרת הסרטונים שלה #GirlLove נגד סקסיזם.

 

עד לפני שנה גרה סינג, בת 28, בעיר הולדתה טורונטו, עד שהחליטה, לדבריה, "לצאת מאזור הנוחות שלה" והיגרה ללוס אנג'לס. מאז, ההצלחה שלה יצאה מגבולות היוטיוב
ב-2016, סינג שיתפה פעולה עם חברת הקוסמטיקה "סמאשבוקס, והשיקה גוון ליפסטיק משלה בשם"Bawse" . "הוא הפך במהירות למוצר מספר אחד שלנו והיא הביאה קהל חדש למותג", אומר ברנדון ציון, סגן מנהל שיווק גלובלי בסמאשבוקס.

 

סינג יכולה גם בקלות להתהדר בתואר סופרת. ספר הבכורה שלה הוא מעין מדריך עזרה עצמית מודרני בשם"How to Be a Bawse" . הוא יצא לאור במספר מדינות במקביל והגיע למקום הראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. באביב האחרון, ביקרה סינג ב-27 ערים דרך 11 מדינות במטרה לקדם את הספר שלה בפעם השנייה.

 

סינג הייתה אחת היוטבריות המרוויחות של שנת 2016, וכמו כל כוכב הוליוודי הצוות שלה כולל מנהל ויחצן. "לפעמים אני מסתכלת סביבי וחושבת 'וואו, כולכם בוטחים בי?'", מספרת סינג.

 

בהמשך נראה אותה גם בתפקיד משחק משמעותי, כשהיא תופיע לצד מייקל ג'ורדון ומייקל שאנון בגרסה מודרנית שלHBO  ל"פרנהייט 451" של ריי בראדלי.

בעוד שהיא שוקלת את עתידה בקולנוע או טלוויזיה, היא לא מתכוונת לזנוח את הערוץ ומתכננת להמשיך ליצור סרטונים עבורה קהל היוטיוב שלה. "אני אוהבת את יוטיוב ומאמינה בכוחו של המרחב הדיגיטלי", אומרת סינג, "אבל אני רוצה שהרגליים שלי יהיו בשני המקומות".

 

לכתבה בפורבס ישראל

 

לכתבות נוספות בפורבס ישראל: