את הידיעה שנדבקתי בCMV  גיליתי בשלב מוקדם מאוד בהיריון... (שבוע 5-6) כבר אז מבלי לדעת אם העובר נדבק,המליץ לי רופא הנשים לסיים את ההיריון.

אנחנו החלטנו להמשיך, כל הבדיקות הרפואיות שעשינו יצאו תקינות (שקיפות עורפית, סקירה מוקדמת ומאוחרת). בשבוע 22 עשינו מי שפיר, יומיים לאחר מכן התבשרנו שהעובר שלנו נדבק בCMV.
במכון הגנטי בחוסר רגישות מוחלט אמרו לי "אנחנו לא מתעסקים עם הריונותCMV אבל אנחנו לא אוהבים אותם", גם רופא הנשים לא ממש עודד להמשיך.  אנחנו החלטנו לחקור יותר בנושא לפני שמחליטים החלטה כה גורלית כמו סיום היריון.
בחיפושים נואשים באינטרנט הגענו אל מיכל, אמא של יניב. ילד בריא שנדבק בCMV  במהלך ההיריון ונולד בריא.מיכל בסבלנות וברגישות תמכה ונתנה לנו רשימת מומחים בתחום שאותם היא ממליצה שנפגוש.
בזכותה הגענו לשלושה רופאים מדהימים, מקצועיים ורגישים:
 דר' מלינגר גדי- מנהל יחידת הUS  בבית החולים וולפסון 
.פרופ' יעקב אמיר- מנהל מחלקה ג' בבית החולים שניידר - מומחה למחלות זיהומיות

 פרופ' יחיאל שלזינר- מנהל המחלקה למחלות זיהומיות בבית החולים שערי צדק 
 

שלושת הרופאים אותם פגשנו לאורך ההיריון, תמכו, ייעצו ומאוד הרגיעו.אצל דר' מלינגר עשינו ארבעה סריקותUS מכוונות בכדי לוודא שאין סימנים מחשידים לפגיעה המאפיינים  CMV. בשבוע 34 עשינו בדיקתMRI  שבה התגלו ממצאים לא תקינים, בסקירתUS נוספת לא נראו הממצאים שנמצאו בבדיקת הMRI
בשבוע מאוחר מאוד של ההיריון (41+) ילדתי את בני הבכור ומהדהיםבבדיקות שנערכו לאחר  הלידה הסתמן כי אין ירידה בשמיעה (פגיעה שכיחה כתוצאה מהווירוס הנוכחי) בבדיקתUS  מח התגלו כלי דם זוהרים- דבר אשר מעיד על קיומו של הווירוסCMV בגופו, לא נצפו הממצאים שנראו בבדיקת הMRI שהתקיימה כ חודשיים לפני כן.

שלושה ימים לאחר הלידה התחלנו טיפול מניעה דרך הוריד שנמשך שישה שבועות (כ- 10 ימים באשפוז בבית חולים שניידר) לאחר מכן המשכנו במתן תרופה דרך הפה  עד גיל שנה.
אני יכולה לספר לכם שיש לנו ילד מדהים, יש לנו ילד בריא, מתפתח היטב ומקשקש ללא הרף אנחנו מאושרים על שהחלטנו להמשיך עם ההיריון ולא להקשיב לאותם קולות לא מקצועיים שניסו לכוון אותנו לסיום ההיריון, אני ממליצה לפני שאתם מחלטים להיפגש עם המומחים בתחום, לאחר שתשמעו אותם תקבלו החלטות, כל החלטה היא לגיטימית, אבל בשביל להיות שלמים עם ההחלטה חשוב לשמוע את המומחים.
אנחנו עברנו את זה, התמיכה הן של הרופאים והן ניסיונה של מיכל סייעו לנו מאוד לאורך ההיריון המלא חרדות שעברנו.

שנועם היה כמעט בן שנה, החלטנו אני ומיכל, אמא של יניב (ילד הCMV שלה, אח תאום לליבי) להקים את הקומונה "היריון עם CMV" בתפוז מתוך הבנה שרק מי שעברה היריון כזה יכולה לסייע, להבין ולתמוך באותן נשים שעוברות את זה כיום.