קהילת אמהות חדשה בפייסבוק - בנושא תזונה נבונה של פעוטות וילדים

תזונת פעוטות וילדים היא אחד הנושאים החשובים ביותר לכל אמא. מה הוא אכל? מה הוא צריך לאכול? למה הוא לא אוכל? האם אוכל יותר מדי או מעט מדי? מה עושים כדי שילמד לאכול נכון ובריא? שאלות רבות ומגוונות מעסיקות כל אמא, באופן יומיומי. הרשת היא מקום נהדר ללקט בו מידע, להתייעץ ולקרוא תכנים בנושא. בימים אלה עלתה לאוויר קהילה חדשה ומיוחדת של אמהות, שכל כולה סביב נושא התזונה. הקהילה, שהוקמה ע"י גמדים של שטראוס, מיועדת בעיקר לאמהות לילדים בגילאי חצי שנה עד חמש. בקהילה ניתן להתייעץ עם אמהות אחרות, לשתף בבעיות או חששות, לדבר על הכל בפתיחות וגם להתייעץ עם מומחיות תזונת ילדים, שנמצאות און-ליין בעמוד ומעניקות מענה אישי לכל אמא.

אחוות האמהות

קהילת אמהות היא מקום מצוין לפגוש אמהות אחרות, שמתמודדות עם אותם אתגרים בדיוק כמוך. התחושה שאת לא לבד, שהילד שלך לא שונה מעוד מאות ילדים אחרים, שה"בעיות" שלך מטרידות הרבה אמהות אחרות יכולה לעודד ולנחם. ויותר מכך, בקהילה יש הרבה יותר סיכוי למצוא פתרונות ורעיונות יצירתיים שיעזרו לך להתמודד. אמהות מנוסות שנתקלו בעבר באותן בעיות או תופעות, יכולות להיות מקור נהדר לתשובות או טיפים שיכולים לעשות את ההבדל.

ייעוץ און-ליין מתזונאית

שירות מיוחד שתוכלי לקבל בקהילה הוא ייעוץ מתזונאית, המתמחה בנושא תזונת פעוטות וילדים. תוכלי לשאול שאלה בעמוד עצמו או לפנות אל התזונאית באופן אישי, דרך פרופיל הפייסבוק שלה ולשאול שאלה באופן אינטימי.

משחקים ופעילויות לשיפור הרגלי התזונה

חלק חשוב בהקמת הקהילה הוא הרצון לסייע לכן, האמהות, לחנך את הקטנטנים לתזונה נבונה, כבר מגיל צעיר. ידוע שיש חשיבות רבה להרגלי התזונה של ילדים בגילאי הצעירים וככל שהרגלי התזונה טובים ובריאים יותר בגיל צעיר, כך יגדל הילד ויפתח הרגלי תזונה נבונה לכל החיים. בעמוד הפייסבוק תמצאו כלים מגוונים שיסייעו לכן ללמד את הילד ולהרגיל אותו לתזונה נבונה. בין השאר תמצאו חוברות צביעה, פאזלים ועוד.

 בואי להיות חלק מקהילה תוססת וחשובה

יש לך ילדים בגילאי חצי שנה עד חמש? קהילת האמהות היא מקום מושלם בשבילך. היכנסי לעמוד, עשי לייק ותהיי חלק מקהילה צעירה, תומכת וכיפית, שתסייע לך להיות עם יד על הדופק בכל הנוגע לתזונה של הילדים שלך.

הלינק לעמוד הוא http://www.facebook.com/strauss.gamadim