התערוכה הכי נוצצת מתקיימת היום ה-3 ביולי בגני התערוכה בת"א. מדובר בתערוכת התכשיטים המקצועית - ג'ובלה, הנערכת זו השנה העשירית ע"י קבוצת שטיר, והיא נפתחה ביומה השני גם לקהל הרחב.

 

אז זה הזמן להזכיר לכם שט"ו באב מתקרב אלינו בצעדי ענק, ב-22 ביולי וזוהי הזדמנות לכל מי שחשקה בתכשיט חדש, או לבן זוג רומנטי במיוחד לקפוץ לתערוכה

 

 

 

בשנים האחרונות ענף התכשיטים עבר לא מעט שינויים ותהפוכות ואת תוצאות 'המהפכה' תראו גם בתערוכה.

*אז, האם יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה?! מתברר שכבר לא !!! כיום, אבני חן יקרות ובראשן 'אבן הרובי' הפכו להיות הבחירה המועדפת והן אף מבוקשות יותר מהיהלומים הלבנים.

 

* על רקע עליית מחיר הזהב, תמצאו היום בעיקר תכשיטי זהב קלים ושילובים של כסף וזהב.

 

* בעבר שמו של ענף התכשיטים נקשר לאותם מפעלים המייצרים תכשיטים מסורתיים עם שטנץ אחיד למידי מיהלומים, זהב, כסף ואבנים יקרות, וגם העיצוב -בוא נאמר- היה די מיושן ושמרני. היום ישנה תעשייה שלמה של מעצבי תכשיטים היוצרים תכשיטים מקורים עם דגש בהתאמה אישית.

 

 

 

אפרופו  מעצבי תכשיטים,  נועה שדה- היא אחת המציגות המעניינות והבולטות בתערוכה ואין ספק, כי התכשיטים שלה הם: 'מאסטר פיס' אחד אחד. ואגב, שדה נחתה היישר מניו-יורק לתערוכת ג'ובלה כאורחת הכבוד.

שדה היא 'סיפור סינדרלה' מנצנץ. היא במקור קיבוצניקית ממעגן מיכאל, שטסה אחרי הצבא לאוסטרליה ולבסוף אחרי תחנות נוספות הגיעה ל'תפוח הגדול'. היא החלה לעצב תכשיטים מאבני חן  ומכרה אותם בשווקים למעצבים צעירים, ולאט לאט מעגל הקונים והקשרים התרחב.  בשלב מסוים היא חברה לונסה לי- שותפתה לעסק - והן הקימו את Lionette.
התכשיטים הדומיננטיים של שדה התחבבו במיוחד על ג'ניפר לופז, אווה מנדס, פריס הילטון, קתרין ז'יטה - ג'ונס וגם במגזין הנחשב 'ספורטס אילוסטרייטד', כיכבו תכשיטיה.
בקיצור, אל תפספסו אותה בתערוכה.

 

 

הצמיד של נעה שדה

 

ועוד צמידים של נעה שדה

 

וגם השרשרת הזו של נעם שדה

 

חוצמזה, תמצאו שם מציגים עמו חברת 'שיראז' מחברון, זו הפעם הראשונה בה משתתפים נציגים מהרשות הפלשתינאית. מעצבת התכשיטים רוני טוחנר היוצרת תכשיטי יוקרה מאבנים  מלוטשות וגולמיות ועוד עשרות דוכנים.

אחד הדוכנים שהצבעוניות החזקה שלו משכה את תשומת ליבי, הוא הדוכן של חברת ס.ט.מ.פ.ס ישראל. לוח השעון הוא בצורת 'בול' יצירתי ועליז במיוחד במשולב עם רצועות צבעוניות מעור, סיליקון, פלסטיק ועוד. ביג לייק על המקוריות. וגם את הדוכן הזה אל תפספסו.  

לוח שעון בצורת 'בול' של חברת סטמפס

 

לוח השעון של סטמפס בשילוב רצועות צבעוניות