"היו לי הרבה לקוחות במכון הקוסמטיקה (שאותו אני מנהלת כבר 23 שנים) שהתלהבו נורא מהתכשיטים שתמיד קניתי לעצמי והבנתי שיש פה פוטנציאל להתרחבות עסקית שלא תפגע בעסק הקוסמטיקה הקיים שלי. אלו בעצם שני עסקים שיכולים להזין אחד את השני". מספרת איריתה, בעלת אתר האינטרנט "אימג' תכשיטים" לקניית תכשיטים און ליין.

 

איך הכל התחיל?

עסק התכשיטים של איריתה קם בעצם אחרי שהקימה את העסק הראשון. "מרבית חיי הייתי קוסמטיקאית עצמאית והתפרנסתי יפה מהמקצוע שלי. אבל תמיד חיפשתי משהו נוסף. זה יכול היה להיות גירוי אינטלקטואלי (עשיתי תואר באוני' הפתוחה, הופעתי כזמרת ג'אז ועוד ואפילו הייתי שדכנית). אבל הקוסמטיקה תמיד הייתה".

גירושיה הובילה אותה להחלטה של להיות יותר אמא ופחות אשת קריירה. כך פתחה את מכון הקוסמטיקה הראשון שלה, עקב הרצון להיות עצמאית ויותר .

 

אימג' תכשיטים נולד

לאיריתה, כאמור, היה ברור ששני העסקים יכולים לחיות האחד ליד השני. "הבנתי שזה לא תחביב, ולא רציתי לפגוע בעסק שלי. כך הקמתי את החנות הראשונה לרכישת תכשיטים באמצעות האינטרנט".

האתר עלה לאוויר והמכירות החלו לזרום. מדי חודש גדל קהל הלקוחות, חדשים וחוזרים שמרוצים מאוד גם מהשירות וגם מהתכשיטים שרכשו. 

 

מה אפשר לקנות?

בחנות האינטרנטית אימג' תכשיטים ושעונים אפשר למצוא תכשיטים במחירים נמוכים ב-50 ועד 70 אחוז ממוצרים דומים בחנויות שאינן באינטרנט.

תכשיטים מכל הסוגים – מתכשיט שבעל מאוהב ירכוש לחברתו ב-50 שקל ועד יהלומים וזהב איכותי באלפי שקלים.

 

איריתה מספרת: "אחת הקטגוריות האהובות והפופולאריות ביותר באימג' תכשיטים היא קטגוריית תכשיטי הגולדפילד. תוכלו למצוא באימג' תכשיטים מבחר עצום של תכשיטי גולדפילד אמיתיים (לא ציפויים), במחירים שווים לכל, החל מ 70 ? לעגיל צמוד (כשהמחיר הממוצע לתכשיט גולדפילד אינו עולה על 120 ?). תוך שמירה על איכות גבוהה ומבחר עצום.

 

 

 

 גם לגברים דאגתי לתכשיטים מהממים במחירים ממש נמוכים בהשוואה לחנויות והגברים מפנקים עצמם אצלי בחנות מדי יום ויודעים לפרגן בלב מלא.

 לסיכום אומר כי כולי תקווה כי העניין של הלקוחות הותיקים יימשך, וכל חודש נוסיף עוד ועוד 

 

 

 

 

 

חשוב לדעת:

קנית תכשיט? ניתן להחליפו תוך 14 יום או להחזיר באריזתו המקורית וללא כל נזק ולקבל את כספך בחזרה או תכשיט אחר במקומו – לשיקולך.

אימג' תכשיטים מציע שירות אקספרס בשיתוף פעולה עם דואר ישראל: ניתן לשלוח כמעט לכל מקום בארץ כל מוצר, שיגיע תוך 24-48 שעות. והכל בתוספת תשלום קטן.