ארגון הבריאות העולמי מעריך כי אחת מכל 3,000 נשים ברחבי העולם מושפעות ברמה זו או אחרת ממצב המתרחש כאשר הרחם לא מתמזג כראוי במהלך ההתפתחות ברחם. המשמעות היא שאישה עלולה להיוולד עם כל שילוב של שני רחמים, שני צווארי רחם נפרדים ולפעמים, גם שתי ואגינות.

 

עוד באון לייף:

 

כעת, אישה שנולדה עם שתי נרתיקים בוחרת להיחשף בסרט תיעודי של ה-BBC ולדבר על מציאות החיים עם המצב הנדיר, בניסיון לעזור לנשים 'אנומליות' להבין שהן לא לבד.

 

הסרט 'האישה עם שתי ואגינות: לחיות אחרת', אשר ישודר במהלך החודש, מביא את סיפורה של אישה המכנה עצמה ניצ'י ובו היא מדברת בגלוי על מה זה באמת אומר לחיות עם שתי ואגינות. אם הכנתם מלאי של בדיחות על הנושא, זה בדיוק הזמן לעצור. הסיפור הזה הרבה פחות משעשע ממה מהכותרת שלו.

 

ניצ'י גילתה לראשונה את המצב לפני כ-20 שנה. "הייתי בת 17 כשגיליתי רשמית אולם תמיד ידעתי שמשהו לא תקין בגוף שלי. כנערה, כשקיבלתי מחזור, דיממתי הרבה יותר ממה שהייתי צריכה, הרבה יותר מהחברות שלי. הכאב היה בלתי נסבל והיו תקופות שפשוט לא הצלחתי לתפקד. הרופא שלי אמר לי שיש לי שני רחמים, שתי וגינות ושני צווארי רחם".

 

אישה עם שתי ואגינות

 

תקופות הווסת של ניצ'י נעו בין שבעה ל -28 ימים ופעם אחת היא אף דיממה במשך שישה חודשים רצופים עם הפסקה של יום או יומיים."היו זמנים בהם נאלצתי ללבוש חיתולים מבוגרים כי טמפונים ופדים פשוט לא הספיקו לעצור את הדימום", היא מספרת.

 

על אף ההתמודדות הלא פשוטה הזו, נוצ'י הכירה בתיכון את אנדי, שלימים הפך לבעלה. המצב הרפואי הקשה לא פסח על יחסיהם, כשנוצ'י נאלצה לעבור שלוש הפלות בזו אחר זו, במהלך הניסיון של השניים להביא ילדים לעולם.

 

אישה עם שתי ואגינות

 

מלבד הקשיים הפיזיים, ניצ'י פותחת גם את הסוגיה הרגשית ומודה שלעתים קרובות חשה כמו "פריקית של הטבע", משום שגברים הראו התלהבות עצומה כשהמחשבה על לשכב עם אישה בעלת שתי ואגינות חלפה להם בראש. "הייתה לזה השפעה עצומה על חיי בכל פרמטר אפשרי. במיוחד על מערכות יחסים עם בני זוג", היא מודה.

 

בסופו של דבר, החיים הפכו לקשים מנשוא וניצ'י החליטה לעבור כריתת רחם כפולה (אין אפשרות לכרות רק רחם אחד מבין השניים. מדובר במצב של 'הכל או לא כלום'). המשמעות היא שהיא לעולם לא תוכל להרות ובני הזוג מתכוונים לאמץ.

 

אישה עם שתי ואגינות

 

ניצ'י מדברת בכנות על הקשיים שהיא מתמודדת איתם בתקווה כי הסרט התיעודי יעזור לאחרות שמתמודדות עם מצב דומה.

 

"יש כל כך הרבה נשים שיש להן אנומליות ואין להן תמיכה. פשוט אין להם את מי לשתף.להן אני רוצה לומר 'אתן לא לבד, אתן פשוט צריכות לזכור להיות חזקות'".