יו גוון ואשתו ניקולה בני 34 ונשואים כבר חמש שנים. גוון הוא יליד סיאול, דרום קוריאה וניקולה היא בריטית מבטן ומלידה. השניים הם יוצרי סדרת הקומיקס הפופולרית "הבעל הקוריאני שלי" שהפכה לאחרונה לספר. בחודשים האחרונים העוקבים הקבועים אחר הקומיקס שלהם שמו לב להתמקדות החדשה של בני הזוג - תהליך הכושר האינטנסיבי של גוון.

 

רק שבניגוד לרוב האנשים, גוון לא חיפש אחר הגוף המושלם. הוא אפילו לא ניסה להיראות טוב יותר. גוון החליט לרדת במשקל, להיכנס כושר ולאמץ אורח חיים בריא יותר עבור הילדים שהוא וניקולה נאבקים להביא לעולם.

 

הוריד 20 ק"ג כדי לשפר את איכות הזרע

 

רעייתו עברה הפריה חוץ גופית אחת שנכשלה וגוון המתוסכל שנאלץ להביט מהצד ולראות את אהובתו סובלת "רצה לחלוק את הנטל": "כשראיתי את המאבק של ניקולה ואת מה שגופה צריך לעבור, רציתי לעשות משהו בשבילה. היה לנו סבב כושל אחד של הפריה חוץ גופית והרופא אמר שזה מקרה קשה.ב מקביל התחילו אצלי כל מיני בעיות בריאות כתוצאה מהמשקל שלי. חשבתי על מה אני יכול לעשות, על החלק שלי בסיפור והבנתי שאולי יהיה לנו סיכוי טוב יותר אם אני פשוט אהיה בריא יותר".

 

מחקרים כבר הוכיחו בעבר כי פעילות גופנית אירובית קבועה (כמו ריצה לדוגמא) יכולה לשפר באופן משמעותי את איכות הזרע וגוון היה נחוש בדעתו להוריד משקל רב ככל יכולתו ולפתח כושר גופני גבוה.

 

הבעל הקוריאני שלי, הקומיקס של יו גוון ואשתו ניקולה

 

בשישה חודשים הצליח גוון להשיל 20 ק"ג ממשקלו, אותה הוא מייחס לאכילה בריאה, פעילות גופנית והתמיכה המחזקת של אשתו. כדי להשיג את מטרתו, גוון עבד קודם כל עםמאמן כושר אישי לפני שעבר לרוץ לבדו שלוש פעמים בשבוע בחוץ ולבצע אימוני כוח בבית.

 

"אני חושב שניסיתי כל כך הרבה פעמים ונכשלתי כי לא היו לי אסטרטגיות מתאימות והתמקדתי רק בכמה אני רוצה להוריד במשקל משקל מבלי להתייחס לשאלה למה חשוב לי כל כך להוריד אותו", הסביר, "הפעם, היו לי מטרות נכונות ואת המוטיבציה לעשות זאת".

 

בנוסף לתיעוד מסע הרזיה שלו בוולוג ב- YouTube, גוון העלה לאינסטגרם עמוס העוקבים שלו עם תמונת לפני ואחרי מרשימה. "הצילום הזה היה אחד מהמטרות שלי", הוא מודה, "זו דרך טובה לתעד הישג וזה נחמד להסתכל אחורה, במיוחד בחלוף הזמן".

 

יו גוון לפני ואחרי

 

"אני יודעת כמה זה היה קשה עבורו, "אמרה אשתו של גוון, ניקולה, "ואני מתרשמת מאוד מהשינויים שהוא עשה כדי שיוכל להיות בעל ואבא תומך ובריא".

 

מעבר לעובדה שגוון נראה כעת כמו דוגמן אסיאתי, לסיפור הזה יש סוף טוב: אחרי חודשים של ניסיונות ומאבקים, הזוג המאושר גילה כי ניקולה בהיריון ולמעשה הם מצפה לילדם הראשון אשר אמור להיוולד בנובמבר.

 

מודיעים על ההיריון

 

נכון, לא ברור כמה למשקל החדש של גוון יש חלק בהצלחת התהליך. ייתכן כי זוגתו הייתה נכנסת להיריון גם אם לא היה טורח להיות בריא יותר אולם יש משהו מרענן בגישה של גוון. אנחנו רגילים לייחס "בעיות פוריות" לנשים. בתהליכי הפריה חוץ גופית, נשים הן אלה שסובלות, שנשאבות מהן ביציות, שמקבלות זריקות, שנעדרות מעבודתן.

 

התפקיד של הגברים מסתכם, לא נעים לומר, באוננות לתוך כוס. והנה מגיע גבר שלוקח אחריות על התהליך. הוא מבין שאין באפשרותו לחלוק באמת את העול הפיזי עם אהובתו אבל הוא מעוניין בכל זאת לעשות כל מה שהוא יכול, גם אם זה אומר לשנות את אורח חייו מן הקצה אל הקצה בשביל הסיכוי הקלוש שאיכות הזרע שלו תשתפר. כל הכבוד ומזל טוב.